hoeveel uur reizen voor je werk??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

hoeveel uur reizen voor je werk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 14:39

ik weet niet zeker of t hier goed staat..

maar zit dus echt zo t twijfelen over me werk...
ik moet iedere dag al om half 6 de bus hebben om 10 voor 8 aanwezig te kunnen zijn..
en ben savonds om 5 uur klaar en ben pas om half 8 thuis ik vind dit dus gewoon niet leuk meer..

dus mijn vraag was zijn er meer mensen die zo lang moeten reizen voor hun werk??

Jrussel

Re: hoeveel uur reizen voor je werk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 14:41

ik moet om 7 uur de deur uit om dan uiteindelijk om half negen er te zijn, ook wel lang maar ik heb het er voor over want ik ben echt superblij met mijn baan.

maar jij bent wel enorm lang onderweg

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 14:42

Ik normaal 3 kwartier ('s ochtends eerst paarden voeren en dan om kwart voor 7-7 uur in de auto). Vorige week heb ik er op de terugweg een keer 2 uur over gedaan Boos!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 14:48

Ik heb nu ruim een uur tot anderhalf uur reistijd om naar m'n werk te komen (en dan naar huis weer hetzelfde verhaal). Straks bij m'n nieuwe baan doe ik er nog maar 15 minuutjes over! Haha!

Jij bent wel erg laat thuis elke dag zeg. Heb je daarnaast ook nog je paard of niet? Zou dat niet willen.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 14:49

Ik moet 30km rijden voordat ik op m'n werk ben en dat vind ik eigenlijk ook wel het maximum. Ik heb wel een rijbewijs en auto.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 14:54

Mijn werk is 45 km verder, kan met de auto (uur tot anderhalf uur met wat file, met extreme files nog wel veel langer) of met de trein incl. fietsen naar en van station, dan ben ik ook ongeveer een uur onderweg.
Ik vind dit nog wel te doen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:13

ik ga smorgens om kwart over 8 weg om er om 10 uur te zijn (50 km) en savonds is het ruim een half uur terug. Ik vind het prima te doen. Ik rij liever iets langer voor leuk werk. als andersom

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:15

pff jij hebt wel erg lange reistijd zeg!!
Ik ben een uur en een kwartier onderweg en vind dit eigenlijk al te lang Bloos
Ben dan ook op zoek naar een andere baan (maar afstand is niet de enige reden hoor, als het nu m'n droombaan zou zijn zou ik wss niet zoveel problemen hebben met deze reistijd)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:16

Het is net wat je er voor over hebt en hoe tevreden je met je baan en je huidige woning bent. Zelf zou ik het niet volhouden om elke dag langer als 1 uur per reis te moeten reizen...

Als je er zo echt niet tevreden mee bent buster4ever kun je eens gaan kijken of je liever verhuist, of misschien liever een andere baan zoekt. Lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:16

Jeetje wat lang Bloos!

Als ik kwart voor 4 aanwezig moet zijnrijd ik 10 min van te voren aan ....

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:18

7 minuten, vlakbij dus! Zalig, en super te combineren met mijn klanten 's avonds! Moet er echt niet aan denken eerst 1,5 uur in de file te staan!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:26

Vriendlief en ik wonen nu tijdelijk in Almere (schoonouders huis) en we zitten om half 7 al in de auto om echt voor de file uit te komen en dus op tijd in A.dam te zijn. Maar goed straks eind oktober verhuizen we naar ons nieuwe huis (in Hoorn), en dan moeten we ook wel op tijd weg. Maar goed we kiezen er zelf voor om daar en daar te gaan wonen en tja dan moeten we de files er dan maar voor lief bij nemen Haha! .(of iig de files krijgen we er voor lief bij Tong uitsteken )

Gister hadden we toch voor keertje mzzl dmv er helemaal niks geen file aanwezig was op de A1 van A.dam naar Amersfoort (doordat jan en alleman op de A10 bij coentunnel omgeleid werden door een ongeluk met vrachtwagen. En tja dat voor een maandag hadden we dan mooi ook keer mzzl en konden we lekker het gas erop trappen...

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:29

7 min fietsen en dan ben ik op mijn werk. Ik nog nooit langer dan 30 min hoeven fietsen voor mijn werk. En als dat wel zo was dan ging ik opzoek naar een andere baan. (ik heb al behoorlijk veel werkgevers gehad Lachen)

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:30

Ik sta iedere ochtend om 7 uur op en moet een half uurtje rijden om op tijd (8 uur) op kantoor te zijn. Ik ben iedere avond rond half 6 thuis. Een half uur rijden vind ik meer dan genoeg, zou er echt geen zin in hebben om iedere dag in de file oid te staan.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:32

Ik zit een half uur in de auto ( 32km! ).
Ik moet om 7 uur beginnen, rij om 10 voor half 7 aan en dan ben ik er dus rond 10 voor 7 ( nog even koffie drinken met collega's Haha! )
Maar langer als dit zou ik niet willen reizen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:35

Ik moet om half negen vertrekken om om tien uur te beginnen. En als ik om zes uur stop ben ik om kwart na zeven thuis.

Als ik met laat sta moet ik om half elf vertrekken om om twaalf te beginnen en als ik dan stop om acht ben ik pas om half elf thuis... Dus ja, het baalt wel.

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:36

0 minuten gelukkig... Haha!
Ik begin mijn dag met schoolritten en ik heb de auto bij huis staan.
Dus ik hoef alleen de deur maar uit en in de auto te stappen..
Maar langer als een uur reiztijd voor mijn werk zou ik echt niet willen...

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:40

ik rijd er max 15 minuten over met de auto.
hiervoor werkte ik op 30 min afstand (met file) maar daar ben ik van afgestapt want vind dat zonde van mijn tijd Clown
zoals de ts zou ik dus nooit willen/kunnen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:41

Ik had op het eind ook bijna 3 uur reistijd per dag naar mijn werk (voor hemelsbreed 40 km) , gelukkig werd er niet moeilijk gedaan als ik door de files wat later was. Inmiddels ben ik "in between jobs" zoals dat zo mooi heet (zonder dat ik daar zelf schuld aan heb) en ben blij dat ik niet meer zoveel tijd verspil. Die files in Nederland en dan vooral in het Westen nekken je gewoon. Ik ben wel aan het zoeken naar werk in de regio. Ik werk om te leven, en leef niet om te werken. En mijn paarden hebben ook aandacht nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:50

Ik ga om 8 uur de deur uit en ben dan om kwart voor 9 op mn werk. Ik werk tot half 6 en ben dan weer om half 7 thuis omdat ik dan nét mn aansluiting op mn trein mis.

Bij een voorgaande baan moest ik om kwart voor 7 de deur uit en als ik mazzel had was ik dan om 6 uur thuis s'avonds. S'ochtends deed ik er dan 45-60 minuten over met de auto om op mn werk te komen en s'avonds deed ik er 1,5 uur - 2 uur over om thuis te komen met de auto...

Dus ik ben erg blij met mn reistijden die ik nu heb Knipoog Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:52

ik hoef maar 5 minuten te fietsen! kwart voor 9 fiets pakken etc, 5 voor 9 op mijn werk en 9u beginnen! Lachen

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:02

Sinds ik in Londen heb gewoond vind ik dat Nederlanders dan best wel snel zeuren over de afstand. Als ze bijvoorbeeld een uur moeten rijden voor het werk, dan is dat al heel erg. Maar in Londen ben je al gauw ook 2 uur onderweg met de metro en dan ben je nog steeds in dezelfde stad Haha!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:08

In de tijd dat ik nog niet in de stad woonde waar ik werk, was ik ook ruim anderhalf uur onderweg.
Dat kwam eigenlijk vooral, omdat ik met het openbaar vervoer moest en een aantal malen moest overstappen. Helaas sloot dat totaal niet op elkaar aan, waardoor veel tijd verloren ging.
Gelukkig woon ik nu vlakbij en ben ik er in 5 minuten, toch wel heel fijn!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:12

Ik werk bij de bedrijfsverzorging en heb dus enorm wisselende reistijden. Mijn dichtsbijzijnde klant is 20 km. Het verst wat ik ooit heb moeten rijden was 100 km. Daar komt nog bij dat de meeste boeren erg vroeg beginnen en pas laat klaar zijn. Mijn "record" is om 3 uur 'sochtends de deur uit. En 'savonds om 8 uur thuis is ook niets vreemds. Ben gelukkig vaak wel tussen de melkbeurten in vrij. Dus dan ben ik bijvoorbeeld van 9 tot 15 thuis. Maar ook dit kan erg verschillen en kan dus ook van 11 tot 14 zijn.
Als ik erg ver moet rijden en erg vroeg op, dan baal ik natuurlijk wel even maar, ik denk maar zo; Over een paar dagen werk ik misschien weer wat dichterbij.
En die zeer hoge, belastingvrije, km vergoeding maakt ook een hoop goed Haha!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:13

Ik werk momenteel bij 2 verschillende werkgevers. Bij de ene ben ik ruim een uur onderweg, en bij de andere een klein half uur.