gisteren heeft mijn vriend na een jaar samenwonen een punt achter onze relatie gezet. het enige wat hij eigenlijk zei was dat zijn gevoel weg was en dat hij ons samen geen toekomst zag hebben... daar heb ik niets van gemerkt en zag het dus ook totaal niet aankomen. ben gisteravond naar mijn ouders gereden (170km verderop) en daar ben ik nu nog. heb mijn stage gebeld en alles uitgelegd, mag van hun 2 dagen thuis blijven. daar ben ik ook heel erg blij mee.
maar ja, ik woonde dus samen in Haarlem, mijn opleiding zit in leiden en ik loop 4 dagen in de week stage in Amsterdam. ik kan dus niet weer terug naar mijn ouders aangezien ik echt deze opleiding af wil maken, ik zit namelijk ik mijn laatste jaar.
Lars heeft wel aangegeven dat er geen haast bij is dat ik het huis uit moet, maar wij wonen op 1 verdieping, zonder een aparte kamer waar je je zelf eventueel terug kan trekken. ik kan het niet aan om nog vrolijk een maand bij hem in huis te wonen en naast hem te slapen. vrienden van mezelf heb ik daar eigenlijk niet. iedereen die ik daar ken ken ik via hem en zijn dus van oorsprong zijn vrienden. dat maakt het nog eens extra lastig.
ik moet nu dus als een idioot woonruimte gaan zoeken wat ook nog eens betaalbaar is, probeer dat in Haarlem maar eens te doen. wel heb ik daar één vriendin (het zusje van zijn beste vriend) en zij zoekt ook woonruimte. we hebben het er gisteravond over gehad om misschien samen wat te zoeken zodat het misschien wat makkelijker is om wat te vinden. maar ik weet ook niet of dat nou ideaal is aangezien zij ook weer een vriendin van hem is...
dus als iemand woonruimte weet in Haarlem hoor ik het graag...