Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar gelukkig draait Miss Nederland niet alleen om de looks, maar ook om je inhoud!
Nice foto's ook, mooie meid ben je. 
Silvaantje schreef:euh leuke foto's maar sommige zijn wel erg.. gewaagd zeg maar..?

(oa die in de grote zwarte kuip, daar zit ik gewoon met ondergoed en rok aan en mn bh ligt op schoot, haha)
en ook al kom je niet door tot de finale, tis toch een mooie ervaring 
) kom je me ergens bekend van voor. Ooit in Wageningen geweest? ikkemetwikke schreef:@ankem. die aflevering is toevallig gisterenmiddag op t.v geweest(ben ziek,anders zie ik geen tv overdag)
wat grappig!
je bent een mooie meid!
Eponastable schreef:@Ankem:Jou zo laten zitten???
Djeezes!
Je bent een juweeltje op die foto's, echt jammer...
Mag ook is gezegd worden van vrouw tot vrouw é

Maar goed, ik ben blij dat er andere mensen zijn die het ook "goede" gewaagde foto's vinden, haha. Vind het altijd interessant wanneer iemand bloot is (of lijkt), maar dat je verder eigenlijk helemaal niets ziet! Dan laat je het tenminste nog een beetje aan de verbeelding over! ankem schreef:ikkemetwikke schreef:@ankem. die aflevering is toevallig gisterenmiddag op t.v geweest(ben ziek,anders zie ik geen tv overdag)
wat grappig!
je bent een mooie meid!
Wat leuk dat die aflevering er weer voor was. Zou hem best nog wel een keertje willen zien. Welke zender was het? Misschien via een soort uitzending gemist.