Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zolang beiden zich er goed bij voelen
mijn ex was 9 jaar ouder en daar kijken mensen mij al raar op aan (want dat is toch echt zo oud!) een goede vriendin van mij heeft een vriend die 16 jaar ouders is (ze is zelf ook 16, reken maar uit
) als zij nu gelukkig zijn?
.Verder gedraagd hij zich ook heel erg betuttelend tegenover mijn moeder, alsof het een klein kind is. Hij kan er dus ook bijvoorbeeld heel slecht tegen dat als wij een discussie hebben en ik heb een heel goed punt dan zal hij dat nooit toegeven, maar er als de ziekte omheen gaan draaien. Gevoelens tonen doet ie ook niet aan, tot ons aller ergernis. Maar dat hoort wel bij de manier waarop hij opgevoed is, wat verschrikkelijk indruist met de manier waarop ik opgevoed wordt ( voornamelijk door mijn moeder, aangezien hij altijd op zee zit ).
.

).

hij is een half jaar ouder dan ik. Dat vind ik dan weer een belachelijke opmerking. IkbenLief schreef:als de een nog vol leven zit en 's avonds nog naar de kroeg wil (jaja die mensen zijn hier, rond de 40) heeft die oudere persoon misschien zoiets, laat mij maar lekker thuis zitten en vroeg mijn bed in gaan.
ook dat scheelt natuurlijk per persoon, maar een beetje globaal te noemen