Een vriend van mij zit er momenteel zwaar doorheen.. (2 weken geleden polzen door gesneden gelukkig is hij gevonden) Hij heeft borderline word door niemand begrepen en is gekwetst op vele manieren. Het is een reiziger (kamper) en word momenteel door heel zijn famielie buiten gezet.
2 dagen geleden ging hij naar zn broertje de enige die hij nog vertrouwde.. Die sloeg hem een bloedneus en zei dat moest ik doen namens mijn vader.. Gister is hij naar zijn moeder gegaan en die zei hem: Je bent dood beter af dan levend.....
Dit maakt een persoon kapot... Dit is al even aan de gang en sinds afgelope weekend heeft hij geen onderdak meer.
Dus wat doe ik ik help een vriend in nood.. Hij kon hier blijven ik kon met hem praten (ben zelf ook border) en hem helpen alles weer op de rails te krijgen.. Hij was hier heel erg dankbaar voor, teminste dat zei hij..
Hij had nog een paar dingen die geregeld moesten worden en wilde kijken of hij toch bij vrienden terecht kon voor langer temijn dus ik had hem mijn auto geleend. (zijn auto ingenomen door ouders)
Dat ging 2 dagen goed kwam wel ooit wat te laat aan hier maargoed iedere avond was hij er gewoon.
Vanmiddag wilde hij de laatste dingetjes nog regelen dus zo goed als ik weer ben leen m weer mijn auto.
Hij was om half 3 weg en om half 6 had ik hem nog aan de telefoon zijn foon was bijna leeg maar was onderweg naar mij ong. 20 min rijden...
Het is inmiddels half 6 de volgende morge en helaas hij is er niet... telefoon staat uit....
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken... Van de ene kant ben ik bang dat er iets gebeurd is ( maar aangezien de auto op mijn naam staat moet ik dat nu dan al lang weten en aan zijn telefoon zodra die aan gaat kunnen ze zien dat ik hem min 25 keer gebeld heb)
Van de andere kant ben ik heel erg bang dat hij me gewoon glas hard gan**id heeft... Hij me auto mee heeft genomen en ik die niet meer terug zie....
Het doet gewoonn heel veel pijn... ik die alles om die jongen te helpen en wat krijg ik er nu voor terug?
N hoop geld ligter en me auto kwijt... en vooral verdriet.. ik vertrouwde hem... het doet gewoon pijn.
Wat moet ik nu doen
gewoon @#$%^&* probeer zelf rusitg te bijven in deze ellende.. Ik neem aan dat hij nog niet aangekomen is? Dan is / wordt het tijd denk ik om de politie te bellen.