nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 19:26

ik ben bijna 21 en heb nog nooit een vriend gehad. Heb het gevoel dat ik er ook nooit 1 zal krijgen. Het is niet dat ik me lelijk vind ofzo. Maar meer van dat ik het gevoel heb dat toch niemand op mij zou vallen. Ik maak me niet op, ga weinig uit. En ik val ook op gozers die ik niet kan krijgen. Kortom ben best wel kieskeurig. Ook al probeer ik dat minder te zijn. want karkater is veeel belangrijker dan uiterlijk. Maar meestal val ik op gasten die al bezet zijn, of niet op me vallen kwa type. Maar zodra een gozer die niet bezet is hoef ik gelijk niks van hem te weten. ik sluit me gewoon af. Soort angst ofzo en heb het gevoel hoe ouder ik wordt hoe groter die angst wordt :S

wie heeft dit ook gehad?

Silence

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:28

Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....durf daardoor ook niet uit te gaan bijv.
Laatst bijgewerkt door Silence op 03-10-08 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:29

Ik heb dat ook ben nu 16 en ook nog nooit een vriendje gehad, ik denk dat het komt omdat ik heel erg onzeker ben en dat dus uitstraal. En dat dat jongens van me afweert, ik ga ook nooit uit.. en sluit me dus erg af.
Maar ik heb er eigenlijk nauwelijks problemen mee, ben nu best wel gelukkig en heb het hartstikke druk.
Als je echt opzoek bent, kun je wat vaker uitgaan leer je vanzelf wel mensen kennen. En sta voor nieuwe gebeurtenissen open.

Succes!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 19:30

Silence schreef:
Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....

ik ben vroeger ook gepest en vaak afgewezen door jongerns daarom is het denk ik ook erger geworden. Maar ik vind mezelf wel wat waard.(klinkt stom maar dat komt door me paard) hopelijk ga jij dat ook zien dat je zeker wel waard bent

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:31

Ik heb tot mijn 17e hetzelfde gehad als jij. Toen ging ik studeren aan de uni. Ik viel altijd op jongens die bezet waren, en ik vond haast niemand leuk genoeg. In Groningen ontmoette ik een geweldige jongen, die helaas al een vriendin had... maar uiteindelijk is het nu toch mijn vriend geworden Haha!. Al 2 jaar, en het gaat nog steeds heel goed. Ik zie ook nog niemand die leuker is dan hij Tong uitsteken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:34

Ik heb op jongere leeftijd wel veel vriendjes gehad, maar tegenwoordig (ben nu 19) niet meer. Voornamelijk omdat ik me ook idd afsluit. ook ik ben heel erg gepest door jongens en die korte relaties hielpen daar niet aan mee. Probeer het los te laten. Probeer ik de laatste tijd ook. Nu nog hopen dat het zijn vruchten afwerpt.

Succes Lachen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:36

ik ook niet, ik ben 16.
maar alle types die mij wilden waren van die types waar al die meiden in de klas van liepen te kwijlen.
Allemaal waren ze stinkjarloers, maar ik hoef die wannabe stoer(meelopers) typjes niet...
(die je ook zo weer dumpen.)
Maar het boeit mij ook niet zo.
ik ga ook niet uit trouwens, geen behoefte aan.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 03-10-08 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:36

Meiden toch, jullie zijn allemaal pracht meiden. Kom jullie wel is vaker tegen op Bokt, volgens mij zijn jullie
hartstikke leuke spontane meiden ! Komt vanzelf goed. Lachen

Ik ben bijna 18, wel scharrels en alles. Maar zodra het serieus begint te worden, of is. [wat ik dan meestal
weer niet zie] Haak ik af, ben toch wel aan mn vrijheid gehecht dan dat ik tot nu toe denk. Schijnheilig In de pub
heb je wel veel jongens, maar nee. Gaat er allemaal een beetje 'goedkoop' aan toe. Wil je een drankje?
En dan denken ze dat ze je hebben. Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Oamaru op 03-10-08 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:37

20 jaar hier en nog ook nooit een vriendinnetje[in mijn geval] gehad. Nu algemeen ga ik wel vrij regelmatig uit maar er zit gewoon geen meid tussen die bij mij wat past.

Voor mij is wel het puur karakter belangrijk maar dat's vrij moeilijk te vinden. [oja ben niet een persoon die achter meiden maar aanzit, mijn moto van dat is; ik zie wel wat/wie ik tegenkom]
Zover toch geen behoefte heb een lekker leven op moment.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:37

Je (jullie) zijn in iedergeval niet de enigste. Want hier zit nog zo iemand. Agja komt vanzelf de een heeft het eerder dan de ander. Komt ook omdat ik helemaal niet van uitgaan hou. Wat drinken etc. is wel gezellig maar om nou tot 2-5 uur ergens in een donker hol gezellig te doen nee dat kan ik niet. Weet nooit hoe snel ik daar weg moet zijn als ik een keertje met vriendinnen mee ben Nagelbijten / Gniffelen En tja ik stel me niet graag kwetsbaar op... Knipoog
Roep wel eens dat ik eeuwig vrijgezel ga blijven Haha! Zou wel een leuke uitdaging zijn maar ooit zal er vast een leuke man komen (met veel geld, iemand die ook van diertjes houdt en en en *droomt verder* Haha! )

Maar moet zeggen dat ik ook wel blij ben dat ik niet al heel jong een vriend had, zie soms van die 16 jarige waarbij ik denk meid, meid je hebt nog heel je leven voor je ga eerst eens uitzoeken wat jezelf wilt doen in je leven, binden aan iemand kan je altijd nog. Ik weet nu namelijk wel wat ik graag wil! en zoek dus ook een leuke man die dat respecteerd Ja

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:38

Ik word komende maand ook 21 en nog nooit een vriendje gehad.

Ik ben niet lelijk (heel normaal volgens mij Bloos ), ben ook nooit gepest. Maar het komt er gewoon niet van. Ik kom nou ook nooit een jongen tegen waar ik op val, omdat ik echt voor het karakter ga. Vind bepaalde jongens wel knap, maar dan slaat mijn hart echt niet harder hoor. Denk dat ik het bij een persoon wel heb gehad, maar daar kwam ik pas achter toen hij al bezet was...

Ik ga er maar vanuit dat het ooit wel goedkomt Clown

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:38

Ik heb ook zoiets. Ben wel wat jonger, 17 en heb ook nooit een vriend gehad. Ik ben zelf wel heel los, en krijg genoeg aandacht van jongens. Zolang het bij wat flirten blijft vind ik het allemaal wel goed.
Maar zodra iemand mij echt leuk vind/iets wilt sluit ik me direct helemaal af.
Ik vind zelf dan ook echt niet snel iemand leuk. En zou ik een bepaald persoon wel leuk kunnen vinden, dan duw ik dat automatisch direct zo ver weg dat ik het niet meer voel.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:39

Meid, je komt echt wel iemand tegen hoor!
Dat komt iedereen!!
En zo raar is het toch niet dat je geen vriendje hebt gehad? Er zijn er zoveel, ik was 17 toen ik een vaste relatie kreeg die serieus was, maar 22 toen die kapot liep. Heb er ook nog altijd spijt van want ik had in die jaren juist moeten leven... maar ja, je kan niet alles vantevoren weten.

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:43

Ik (24 jaar) moet helaas ook bekennen dat ik nog nooit een serieus vriendje heb gehad. Ben vanaf groep 2 tot en met spw3 altijd erg veel gepest en ben daardoor erg onzeker, ga daarom ook nooit uit en vind mezelf ook niet echt knap ofzo...
Laatst bijgewerkt door lammie2701 op 03-10-08 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:43

Hier nog iemand, 18 jaar... op het moment vind ik het niet erg gelukkig, tijdje geleden wel...
Voel me wel er nog onzekerder door, en dat helpt niet echt mee.
Ben ook soms ontzettend verlegen, en ja dan gaat het al wat stroever, vroeger ook gepest..

Jeetje en dan zitten hier ook KINDEREN van 16 te zeggen dat ze nog nooit een vriendje hebben gehad Clown Uh hallo je bent nog maar 16? Nagelbijten / Gniffelen

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:47

hahaha x_marr, dat dacht ik ook al. Op je 16e kan je idd nog niet echt zeggen dat het echt raar is dat je nooit een vriendje hebt gehad Clown
Ik ben nu 23 en heb nu voor het eerst een relatie ( inmiddels anderhalf jaar ) Maar ook ik dacht later wel van... hmmm zal ik ooit wel iemand vinden? Bij mij was t alleen meer dat ik gewoon niemand leuk genoeg vond en niet verliefd werd. Tot ik mijn huidige vriendje tegen kwam Lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:48

Meiden Ach gut Kop op!

(en toch sluit ik mij ook in het rijtje ik-ben-single-en-dat-is-altijd-al-zo-geweest rijtje aan)

Ik blijf op de één of andere manier haken bij scharrelen en helaas pindakaas, de break komt elke keer van manlijke zijde. Goed voor je ego? Nou niet bepaald. Op dit moment heb ik wel leuk contact met verschillende kerels, maar het blijft alleen bij contact. Keertje afspreken, beetje drinken en niet meer dan dat. Heb op dit moment absoluut niet de behoefte om ook maar met ze te zoenen of wat dan ook, de hoop dat het op dit moment wat wordt is behoorlijk weggezakt, plus het feit dat ik mijn laatste scharrel maar niet uit mijn hoofd kan krijgen en ik anderen met hem vergelijk. Bovendien wil ik hem graag terug en iets met hem beginnen, maar de kans dat dat erin zit is wel erg klein... No Cheer

*toegeven, ik heb het idee dat ik op dit moment wanhopig op zoek ben naar iets vasts, maar de persoon met wie ik dat wil moet aan een heel rijtje eisen voldoen. Niet handig Clown *

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:49

Ach ik ben ook 21 en (lekker) single. Soms denk ik ook wel jeetje, ben 21, maar aan de andere kant, gewoon lak aan hebben. Knipoog Komt vanzelf wel iemand tegen en ik ben niet van plan om daar haast mee te hebben.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:49

x_Marr schreef:
Hier nog iemand, 18 jaar... op het moment vind ik het niet erg gelukkig, tijdje geleden wel...
Ben ook soms ontzettend verlegen, en ja dan gaat het al wat stroever, vroeger ook gepest..

Jeetje en dan zitten hier ook KINDEREN van 16 te zeggen dat ze nog nooit een vriendje hebben gehad Clown Uh hallo je bent nog maar 16? Nagelbijten / Gniffelen

Ja dan kan ik wel 16 zijn, maar de jeugd van tegenwoordig heeft allemaal al zowiezo een vriendje gehad. En de meeste meisjes van 16 zijn erg onzeker ik ook, en ik kan me dan best voorstellen dat sommige het fijn zouden vinden om te praten over hun problemen en iemand te hebben die echt van ze houd..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:50

De meesten zijn nog zo jong als ik dat zo eens zie hier, op ieder potje past een dekseltje.
Het zou veel erger zijn als dat dekseltje te veel gewisseld wordt, dus als je al heel veel vriendjes hebt gehad.
Ooit loop je je tegen iemand aan en dan is het er gewoon, geloof me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:52

Wieteke je hebt helemaal gelijk!! Had het er toevallig gister nog over met een vriendin van me (18) en nog nooit een vriend gehad. Komt allemaal vanzelf... Ik spreek jullie over een paar jaar nog wel. Knipoog Ik was zelf ook een hele tijd van.. flirten enzo, of voor heeel kort iemand waar ik toch niet genoeg voor voelde om hem te missen als ik niks meer wou.. allemaal prima.. maar kom niet té dichtbij want ik wil m'n vrijheid en niet vastzitten aan iemand.. bindingsangst hè.. En nu.. nu ben ik alweer bijna 11 maanden samen met m'n vriend en dat gaat prima. Haha!

En zet het eens uit jullie hoofd dat liefde gaat over uiterlijk enzo.. dat is gewoon níet waar. Liefde is iets heel anders, dat gaat vele malen dieper dan dat. Je hebt een connectie met iemand, of niet. Dat kan al op je 14e zijn, maar ook als je in de 20, of zelfs in de 30 bent. Maar niet hopeloos op zoek gaan, want daar komt alleen maar een hoop gezeik van...

Dennis

Tot m'n 18e ook nooit een vriendje gehad. Maar het vriendje dat ik toen kreeg is ook niet meer weg gegaan Knipoog.

Ik ben nog steeds erg verlegen, mijn vriend is ook een vriend van een goede vriend van mij (is het nog te volgen? Tong uitsteken) en zo is het gekomen.
Het komt wel goed, er loopt echt wel iemand rond Lachen.

EngeltjeS

Ik reageer ook Lachen

19 jaar en nog nooit een vriend gehad, met 1 jongen alleen gezoend. Ik heb het momenteel erg druk, ben moeilijk verliefd te krijgen. Vroeger viel ik zo op elke knappe jongen, maar nu denk ik, hij moet knokken voor me. Misschien wel te hard Tong uitsteken
Nee, ik hoef het vandaag nog niet hoor, ik geniet van mn vrijheid met de paarden etc. (ik ga ook nooit uit Knipoog )

groetjes, en vergeet niet: Je bent nog hardstikke jong!

Oamaru

lynne8 schreef:
x_Marr schreef:

Ja dan kan ik wel 16 zijn, maar de jeugd van tegenwoordig heeft allemaal al zowiezo een vriendje gehad. En de meeste meisjes van 16 zijn erg onzeker ik ook, en ik kan me dan best voorstellen dat sommige het fijn zouden vinden om te praten over hun problemen en iemand te hebben die echt van ze houd..

Mijn beste vriendin was er in die tijd ALTIJD voor me [nog steeds hoor Haha!]. Praatten over alles, en nouja eigenlijk had ik geen behoefte aan een vriendje.
Misschien is dat bij meerdere mensen zo. Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:53

Ik ga ook weinig uit, zal zeker schelen.
Niet dat ik het niet leuk vind maar zit nogal in mijn uppie hier. En dan ga je ook niet snel Haha! Clown