Oh my god dit is zo herkenbaar en het komt weer helemaal naar boven alles in me.
Want dit is precies hetzelfde gebeurt bij mijn schoonmoeder zij was nog maar 45 jaar jong en kregen wij ook de enorme schrok van ons leven dat ze alvleesklierkanker heeft en er niks te redden valt meer. Mijn vriend is er nog dagelijks kapot van alleen van buiten laat ie dat niet merken maar binnen in hem is hij compleet vol van verdriet mede dat ie zijn moeder nooit meer zal zien nooit meer zal spreken nooit meer samen kunnen lachen hij was echt zijn ''moederskindje''.
Ze is op 8 mei 2007 overleden haar lichaam was toen helemaal vol en zij kon echt niet meer hoe graag ze nog wou vechten er tegen het werd haar te zwaar en had veel heel veel pijn

Ze was overleden in het vakantiehuisje in raalte waar we met zijn allen waren dit wou mijn schoonmoeder erg graag, alleen op de dag 8 mei s'morgens moesten ik en vriendlief even een was brengen naar mijn moeder ivm in de boerderij geen wasserette aanwezig was en mijn moeder in zwolle woont was dat handig en erg dichtbij.
Eenmaal toen vriendlief en ik bij mijn moeder arriveerden en de vuile was in wasmachine hadden gedaan werd vriendlief gebeld door zijn zusje van dat de huisarts had gemeld dat wij als een wiedeweerga terug moesten komen, vriendlief eerst laten kalmeren ivm ie anders echt niet achter het stuur mocht kruipen. Naja toen onderweg terug naar het huisje we reden op de heinoseweg van zwolle naar raalte en was toen een hele ophoping en wij maar ongerust maken en door drammen met de auto om snel terug te zijn alleen helaas konden we niet door het verkeer komen, en hadden we alles voor lief genomen en over de sluiproute naastgelegen binnenweg gereden over fietspad gegaan (we zo als we nu bekeurd worden ken het me niks uitmaken).
We terug gekomen in het vakantiehuisje lag mn schoonmoeder doodstil op bed die ochtend schudde ze nog met haar hoofd zo in de trand van ''Nee ik wil nog niet''! Alleen toen we terug kwamen lag ze zo stil bewoog ze niks meer. Alleen haar adem wat er nog was. Maar om 14.00u op 8 mei 2007 stopte haar ademhaling, en dat was voor ons allen het allerergste wat er maar gebeurde.
TS ik wil jou en je familie heel erg veel sterkte wensen neem de tijd die jullie nog hebben besteed die goed.
Tegen mijn schoonmoeder hadden ze begin 2007 gezegd dat ze nog hooguit 6 maand nog had maar na 2 maand was het al gebeurt, dus besteed de tijd die je nog kan heel goed. Sterkte