me ouders waren al een tijdje bezig met een huis, toen ik het eerst zag was ik zwaar tegen, maar dat kwam omdat ik van klein meisje tot nu hier ben opgegroeid.
toen ik hier kwam heb ik nooit keuze voor kamer gehad, en toen me broer verhuisde kreeg mn zusje de grootste kamer beneden, eerst vond ik dat jammer want hier in de winter komt de wind tussen de balken door (schuin dak) maar nu vind ik heerlijk als de regen op mn dakraampje tikt. voor de koude wind door de balken heb ik een dikke deken gekregen.
ik vertelde dat tegen me moeder en me moeder zei dat ik nu als eerste mocht kiezen, ik hou van kleine kamertjes, lekker knus etc. en toen zag ik het dakterras, een dakterras zo asociaal groot dat het groter is dan de gemiddelde tuin met een klein kamertje eraan, ik wilde de dakterras kamer! en die zou ik dan krijgen, weken lang tegenslagen gehad en geen zekerheid, me stiefvader kon niet slapen van de stress en me moeder wilde ermee ophouden, maar....
vandaag.... hebben we gehoord gekregen dat het huis officeel 100% van ons is
ik ben zó blij, ik krijg mijn dakterras!
en ik zit voor het eerst in mn leven op de eerste verdieping 
mn kamer word knal en knal roze, incl vloer en heb er zin in om alles te schilderen
ben nog wel veel ideetjes aan het opdoen dus als jullie ook nog leuke ideeën hebben!we vinden het allemaal erg spannend, want het gaat half november al gebeuren, het is nu dozen meenemen, inpakken en sparen!
ik zit met me broer en zusje op de eerste verdieping, ik ben claustrofobies en kan mn deur dus niet dicht (ook niet bij grotere kamer) dus ik zoek nog een oplossing maar denk dat ik een schuifgordijn voor me deur hang, dat ze me niet kunnen zien maar dat ik weet dat de deur openstaat
weet je wat je moet doen dan moet er ook een zwembadje bijzetten..
alsof ik lig te waken in me slaap op de deur heel apart.
mijn vloer
Lijkt me ook echt heel mooi een slaapkamer met dakterras