Nou het valt mij op dat ik oa bij mijn klasgenoten heel veel dingen eng vind, ik zeg er wel even bij dat ik enig meisje ben.
Spinnen, nou dan ren ik gillend weg... Net als bij vele andere insecten.
Mij zul je ook nooit in een kanaal ofzo zien zwemmen, waarom niet nou ik vind het vies, en weet jij veel wat er allemaal op de bodem ligt.
Zo ook met kanoën ik zat met allemaal jongens dus in die kano, even later moesten we ergens aan meren om te eten, ik zat dus voor in de kano en moest als eerst uit stappen, maar omdat die jongens nog al lomp deden viel die kano om net toen ik er uit was... Ja je raad het al die kano drijft naar het midden en we moesten met z'n allen die kano op halen, hun natuurlijk allemaal boos omdat ik absoluut dat water niet in durfte.

Iets later gingen we weer verder op pad, maar omdat het zaai begon te worden deed niemand meer wat aan het stuur en we vaarde zo de bosjes in, ik was echt helemaal in paniek, het klinkt misschien heel dom, maar ik viel er gewoon bijna van flauw, zo bang ben ik voor de bosjes, de insecten???
Maar ook in bijv een pretpark, je ziet mij absoluut niet in de achtbaan gaan, ik durf alleen in die kleine voor aan in Slagharen.
En zo zijn er nog wel heel veel dingen meer wat ik niet durf, ben ik nou de enige die zo'n schijterd is, of toch meerdere onder ons?
Groetjes Kirsten.