Het probleem wat Ziggo heet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dnies90

Het probleem wat Ziggo heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 19:05

Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

Sinds een Casema Ziggo is geworden happert mijn internet steeds vaker.
Soms vind die de internet pagina niet en de andere keer gooit die mij eraf tijdens het internetten dan vind ik niks meer.
Hebben meer mensen hier last van.

wonderland

Re: Het probleem wat Ziggo heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 19:12

Sinds @Home is overgegaan in Ziggo heb ik ook heel veel problemen met m'n internet verbinding. En dat was voorheen nooit het geval. Meestal kan ik het opgelost worden door de pc de verbinding te laten herstellen. Maar heb ook al een paar keer een hele dag, en zelfs een keer het hele weekend geen internetverbinding gehad. Boos!
Dus je bent niet de enige die hier last van heeft. Ach gut

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 19:15

Vraagje, heb je draadloos internet via een router? Dan kan die namelijk verouderd zijn, daar heb ik momenteel ook last van.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 19:18

Ook hier vaker problemen met de internetverbinding. Het komt tegenwoordig regelmatig voor dat ik geen verbinding heb. Waar ik dat probleem voorheen zelden had... Echt waardeloos... Ook mijn vriend die internet via Ziggo heeft heeft regelmatig geen verbinding. Ik begin er zo langzamerhand aan te denken om toch maar over te stappen. Ik snap eigenlijk niet waar die problemen aan liggen, Ziggo is toch gewoon doorgegaan op de oude voet, op het netwerk van Casema?

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 19:23

o oke .
nee aan de router kan het niet liggen we hebben pas een nieuwe.
Maar zo te horen ben niet het enige met dit probleem.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 19:25

Ik heb Ziggo via Multikabel en nooit ergens last van. Sowieso is de overgang van Multikabel naar Ziggo vrijwel probleemloos gegaan dus ik snap al die klachten niet?
Al moet ik zeggen dat ik de site wel vreselijk vind. Normaal heb ik nooit problemen met de weg vinden op internetsites, maar dit is echt een ramp.

Internet is echt prima in orde verder Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 30-09-08 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 19:25

ach niet alleen kwa internet is ziggo slecht.. als je het stopzet omdat je overgaat naar een andere provider ( zelfs andere provider heeft het stopgezet voor de zekerheid ) blijven ze je geld afboeken en afschrijven...

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:21

ik en mijn vriend hebben er ook last van, met ziggo gebeld en volgens hun lag het probleem aan de laptop van mijn vriend, maar nu doettie het bij mij thuis ook!

ga morgen maar weer eens bellen, en als ze niks willen/kunnen doen ga ik wel eens een belletje naar de consumentenbond doen.....

kijken of ze dan nog steeds niks kunnen.....

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:02

Consumentenbond vinden ze echt niet interessant hoor... Sterker; ik denk dat ze je uitlachen als je daarmee gaat dreigen. Heb je hun immers niet mee Knipoog

Het beste kan je gewoon vriendelijk blijven en er samen uit proberen te komen. Maar feit blijft; Ziggo is slecht. Waar UPC steken laat vallen, doet Ziggo het 10 keer erger.

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:05

ja wij hebben er hier ook last van. hebbe brief gestuurd dat we internet opzeggen maar we krijgen geen bevestiging.

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:09

Ziggo werkt waardeloos. We konden op een gegeven moment niet meer e-mails versturen. Na een dik half uur aan de telefoon te hebben gehangen (weg lekker middagje rijden...) vonden ze het toch noodzakelijk dat ik Microsoft ging bellen.
Nog even niet aan toe gekomen en de email werkte later wel weer. Raar maar waar! Waardeloze service en regelmatig uitval van internet...

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:12

ja zo zie je maar voor bedrijf dat is.......ach ja wij moeten voor de rechter komen voor ziggo.. hun denken dat wij 2 providers gaan betalen terwijl ze het zelf stopgezet hebben..

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:12

Vriendlief heeft na wat problemen met Ziggo ook hun internet willen opzeggen, maar dat kon niet nee want tegenwoordig was het internet en telefonie in 1, dus dan konden ze ook niet meer bellen, en hun zijn dus maar helemaal overgestapt naar iets anders, zonder dat ze de klanten op de hoogte stellen veranderen ze vanalles... Clown

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:30

Loesje88 schreef:
Vriendlief heeft na wat problemen met Ziggo ook hun internet willen opzeggen, maar dat kon niet nee want tegenwoordig was het internet en telefonie in 1, dus dan konden ze ook niet meer bellen, en hun zijn dus maar helemaal overgestapt naar iets anders, zonder dat ze de klanten op de hoogte stellen veranderen ze vanalles... Clown

ja idd ... zo gaan ze tegenwoordig met mensen om Boos!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:33

wij hebben helemaal geen problemen met t internet terwijl wij nu ook ziggo hebben..

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:34

dan ben jij 1 van de weinige en dan hebben jullie gewoon geluk

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:39

ik heb ook Ziggo (eerst Casema). en idd merk ik ook dat ik steeds vaker moet resetten.. telefoonverbinding is ook maar matig.
maar ik denk ook wel dat het overal wat is. over UPC hoor je ook veel slechte dingen.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:41

Nou je kan bellen zo vaak je wilt, het maakt ze niet uit. Ik geloof dat wij thuis al drie keer een ander pakket hebben aangenomen omdat dat zogenaamd beter zou werken.. Maar het internet valt nog altijd even hard uit Vork

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:44

Tot voor kort hadden wij ook Ziggo(eerst multikabel). Wat een drama dat Ziggo. Regelmatig geen internet en telefoon, veel uitval, msn berichten die niet aan kwamen. Vreselijk! Wij zijn overgestapt naar KPN. Sindsdien geen problemen meer gehad.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:56

heb nu weer dat internet de heletijd uitvalt gisteravond viel het uit tot vanochtend.. en nu valt het weer iedere keer uit ik vind het echt een rot bedrijf

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:59

wij zijn van @home naar ziggo gegaan, vreselijk!
met @home hadden we af en toe al geen verbinding, maar nu
is het allemaal nog veel erger! de tv (ook via ziggo) stoort
ook af en toe, dat het beeld hapert zegmaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:54

Ik heb geen problemen met ziggo, ik moet wel vaak mn router resetten maar ik heb een verouderde router en die gaat vervangen worden. Verder ben ik over Ziggo prima te spreken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:54

Wat trouwens wel opvalt, mensen gaan pas klagen als internet vaak uitvalt.. ergens een verslaving of internet heel hard nodig? Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:54

Dat heb ik dus ook Unwritten. Eigenlijk helemaal geen problemen met Ziggo. Ik heb niets van de omschakeling gemerkt en ook over de klantenservice ben ik prima te spreken.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:37

Unwritten schreef:
Wat trouwens wel opvalt, mensen gaan pas klagen als internet vaak uitvalt.. ergens een verslaving of internet heel hard nodig? Lachen

Ik heb het nodig voor school en mn zus moet theorie oefenen voor haar rijbewijs via internet en als die telkens uitvalt schiet ze er niks mee op net als ik.. hij doet t nu weer niet dus zit op een laptop die het niet optimaal doet en niet aangesloten is op de printer dus hier kan ik ook bijna niks mee... Knipoog