Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Het verkrachtingsslachtoffers-topic op Bokt is inderdaad ook goed. Ik zit daar zelf ook en het heeft goed geholpen
[HK] Verkrachtings/aanrandings slachtoffers hier op bokt.
Sterkte!!
KiWiKo schreef:vreselijk verhaal!!
Het enige wat ik je kan zeggen is zorg goed voor jezelf!! Laat angst niet winnen......... ik sta voor het eerst in mijn boktcariere met mijn mond vol tanden........ik wil je heel veel sterkte toewensen, en mocht je ooit ergens een keer een paar dagen wat rust nodig hebben, dan heb ik hier nog wel een kamertje over........ EN twee grote honden .......
heel, heel veel sterkte!
Citaat:@ Poes; een goede advocaat kan ik niet betalen maar heb ik volgens mij in eerste instantie ook niet nodig(pas wanneer hij vrij wordt geplijt(??) en ik in HB wil).
Ik heb de politie verteld dat ik bang ben; ze hebben mij verzekerd dat als ik de politie in mijn eigen dorp zou bellen er binnen 2 min een auto voor de deur stond.
Ik heb het uitgeprobeerd en het duurde 10 minuten; waarna de nog 5 min voor het verkeerde huis hebben staan wachten en niet naar buiten zijn gekomen......
C_arola schreef:Wat een rotsmoes! Het is de politie, sirene aan en rijden maar
tamary schreef:C_arola schreef:Wat een rotsmoes! Het is de politie, sirene aan en rijden maar
Dan moeten ze wel de weg weten en ik heb het vermoeden dat daar het probleem zat.