Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
je moet meteen actie ondernemen, bij mijn dochter op school is een pestprotocol en zo hoort het op elke school vind ik !
Tellie schreef:Is er geen optie om haar naar een andere school te doen, zodat ze overnieuw kan beginnen?
kimmysan schreef:Ik heb ook een tijdje kanjertraining gevolgd. Werkt ook super.

KiWiKo schreef:Ik zit duidelijk anders in elkaar........... ik probeer eerst of mijn kind het zelf op kan lossen op een eerlijke manier, lukt dit niet dan ga IK het oplossen, en ik ben dan niet lief....... niet voor ouders, niet voor kinderen en niet voor school.....
Maar echt he, gaat niet gebeuren joh!
Jolandaa_ schreef:Tellie schreef:Is er geen optie om haar naar een andere school te doen, zodat ze overnieuw kan beginnen?
en als het daar dan weer gebeurt? ze kan moeilijk elk jaar van school veranderen, dat is voor een kind ook geen doen..
de ouders moeten aangepakt worden. en de kinderen ook. van mij part op de ouderwetse manier met een liniaal op de vingertjes. ik vind de kinderen van tegenwoordig steeds erger worden.
bah bah, nee zo zou mijn kind niet worden, want dat pak ik persoonlijk zelf heel hard aan..
10 jaar oud?! waar zijn ze mee bezig, die horen nog met auto's en poppen te spelen, niet met treiteren!
Ukkiee schreef:Iedereen roept wel naar een andere school sturen, maar ik denk niet dat dat helpt. Je neemt de pesters dan wel van haar weg, maar het blijft een gepest meisje en ook op de school daarna zullen de 'vervelende' kinderen dat in de klas al gauw opmerken en zal je dochter opnieuw het pispaaltje zijn.