Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat kan ze echt niet maken.
elinenikita schreef:BelachelijkDat kan ze echt niet maken.
(dat ze iets over die jas zegt oke, maar over je schoonmoeder)
Ik zou me dr verder niet druk om maken.
Denk maar zo: ik weet wel beter domme koe!![]()
en heb je het geld nog wel terug gekregen?
Redrumfox schreef:Ik begrijp de reactie van jouw schoonmoeder ook niet helemaal ''ja hallo, het regent buiten ontzettend hard he?''. Ik begrijp wel dat de verkoopster zegt dat je de volgende keer beter op moet letten dat de jas niet nat wordt. Zoals je zelf al aangeeft: het betreft een dure jas.
Neemt niet weg dat de verkoopster dat niet had mogen zeggen, maar ik kan de reactie van jouw schoonmoeder ook niet helemaal plaatsen..
Willeke_ schreef:Redrumfox schreef:Ik begrijp de reactie van jouw schoonmoeder ook niet helemaal ''ja hallo, het regent buiten ontzettend hard he?''. Ik begrijp wel dat de verkoopster zegt dat je de volgende keer beter op moet letten dat de jas niet nat wordt. Zoals je zelf al aangeeft: het betreft een dure jas.
Neemt niet weg dat de verkoopster dat niet had mogen zeggen, maar ik kan de reactie van jouw schoonmoeder ook niet helemaal plaatsen..
Staat hier misschien een beetje krom, maar ze bedoelde van: ja het regent dus dat kan je niet voorkomen.
Ik dacht dat je moeder het letterlijk zo had gezegd (aangezien een zin die begint met 'ja hallo' en eindigt met 'he?' op geen enkele manier vriendelijk over kan komen). Redrumfox schreef:Ah op die manier, nee dan begrijp ik wel dat je hier van staat te kijken.Ik dacht dat je moeder het letterlijk zo had gezegd (aangezien een zin die begint met 'ja hallo' en eindigt met 'he?' op geen enkele manier vriendelijk over kan komen).
Zo een reactie kan niet hoor.
, zulke mensen hou je altijd. Ik vind het een beetje dramatisch om de baas er bij te gaan roepen. LovingTweety schreef:Redrumfox schreef:Ah op die manier, nee dan begrijp ik wel dat je hier van staat te kijken.Ik dacht dat je moeder het letterlijk zo had gezegd (aangezien een zin die begint met 'ja hallo' en eindigt met 'he?' op geen enkele manier vriendelijk over kan komen).
Dan nog moet je altijd netjes blijven. Het is wel een klant.
Ik zou lekker alsnog naar de bedrijfsleider gaan.Zo een reactie kan niet hoor.

LovingTweety schreef:Mensen hoeven idd geen grote mond te accepteren. Maar dit is een hele logische reactie waarom hij nat is. Bovendien, misschien is er wel iets met die moeder (als voorbeeld) en dan krijgt ze ook nog eens zo'n opmerking.
Nee, ik vind dit niet kunnen. Welke baan je dan ook hebt, je moet netjes blijven. Dan kan niemand jou iets kwalijk nemen.
draverr schreef:Mijn schoonmoeder mag ze voor alles uitmaken hoor !
draverr schreef:Mijn schoonmoeder mag ze voor alles uitmaken hoor !
yakima schreef:beetje overdreven opgeblazen verhaal...
komt van beide kanten denk ik. verkoopster heeft het anders opgevat dan waarschijnlijk de bedoeling is, je schoonmoeder hetzelfde. er gebeuren nou eenmaal dingen, moet je dan overal bij stil gaan staan?