Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)

Maar het is mij geleerd altijd eerlijk te zijn. Daarom vind ik het ook fijn dat de mensen eerlijk tegen mij kunnen zijn. Mijn beste vriendin en ik hebben wel eens knallende ruzie, maar daarna moeten we lachen en dan zeggen we....Fijn dat we weer eens eerlijk tegen elkaar zijn geweest.
Blue_Eyes schreef:Ik hebbest een uitgesproken mening, en ik ben ook niet bang om die te geven. Maar er zijn best situaties denkbaar waarin ik maar even op mijn tong bijt...
Giorgio_x schreef:over het algemeen heb ik nogal een uitgesproken mening, maar er zijn toch ook echt dingen die ik wel voor me hou.
Hanmar schreef:Ben meer het type dat niet zo snel overal een mening over klaarheeft, ben een ontzettende twijfelaar. Soms heb ik wel een uitgesproken mening maar dan hou ik 'm meestal wel voor me...

) plotie schreef:Hanmar schreef:Ben meer het type dat niet zo snel overal een mening over klaarheeft, ben een ontzettende twijfelaar. Soms heb ik wel een uitgesproken mening maar dan hou ik 'm meestal wel voor me...
Hier nog zo één. Soms denk ik achteraf van : 'ik had beter dit of dat gezegd (of niet gezegd)'.
). Maar als iemand me op de man af iets vraagt, dan zeg ik wel de waarheid. Dan ga ik er niet omheen draaien. Ik kan daarbij heel voorzichtig te werk gaan, maar kan ook gewoon heel duidelijk zijn. Het ligt aan de persoon die ik voor me heb en aan het onderwerp. Bij sommige onderwerpen vind ik het niet waard om problemen over te krijgen.