Nou dat vond ik prima, alleen ik had nog niet mijn adres of naam gegeven aan hem, want ik had nog niks terug gehad, over wanneer hij het wilde komen halen.
Nou gaat net de bel, en staat er een man voor de deur die die spullen kwam halen. Mijn moeder maakte de deur open, ikzelf niet. Dus mijn moeder roept mij en ik loop naar de deur. Staat er een man die bij mij om de hoek woont, die die spullen "voor een kennis komt halen" Maar nu herinnerde ik mij ineens, dat hij dit al vaker was komen doen.
Ik had mijn adres of naam helemaal niet gegeven aan de koper, dus ik vraag me nou toch wel af hoe hij in godsnaam kan weten dat ik die spullen verkoop?!? Hij stond ook totaal onverwachts aan de deur, zonder mailtje of andere aankondiging.
Hij had wel gewoon het afgesproken bedrag bij, maar ik snap er echt helemaal niks meer van??
Ik ken de man die het kwam halen wel. Niet persoonlijk maar van gezicht, omdat hij dus hier om de hoek woont. maar de koper ken ik verder helemaal niet! Ik vind het ook vreemd dat dit al vaker zo is geweest. Toen stond hij ook zomaar op de stoep om spullen op te halen voor "een kennis"...
Ik vind dit echt zo raar.. wat jullie?

(snappen jullie het verhaal een beetje? ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)