Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar je word er alleen maar verdrietig van enzo, dat ik zoiets heb van: Beter niet weten, als het belangrijk is kom je er vanzelf wel achter.
Eerst kreeg je zoiets te horen via vrienden maar nu kun je zelf op onderzoek uit.
en toen brak ik helemaal, in de 2 jaar dat ik geknokt heb voor ons kreeg ik nooit te horen dat ik mooi was, gemist was, of dat er van me gehouden werd. ik ben dagen overstuur geweest
Hoeft niet eens uit te zijn
Skitter schreef:Ah joh, dat doe ik met mijn tegenwoordige vriend ookHoeft niet eens uit te zijn

Casca schreef:ik wou net vragen of mannen dat dan ook zouden doen haha
_hill_ schreef:Dat je een redelijk serieuze relatie achter de rug hebt en er opzich klaar mee bent maar toch stiekem blijft kijken op digene z'n hyves wat ie uitspookt en met wie hij krabbelt/tikt? En als je ziet dat er een ander meisje is dat je dan zo'n steek in je buik krijgt en het eigenlijk hélémaal niet leuk vind..? Of dat hij binnen een week alweer met iemand had gezoend..?
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan dus vandaar dat ik me afvraag of er meer mensen zijn met dit gevoel..
ik vind het heel slecht van mezelf, maar de drang is de groot.
) blijf ik af en toe kijken wie hem gekrabbeld heeft enz.