Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 19:15

Hoi
Zijn er nog meer bokkers met een zaterdagavond dip Vork

De hele week is het gezellig op school en overal en dan zaterdagavond schijnt echt iedereen uit te gaan, behalve jij. Vervolgens vertellen ze nog hoe leuk het was enz. En op zo'n moment voel je je toch behoorlijk alleen/vriendloos/niet normaal enz.

Maar samen slaan we ons er door heen Vork Of niet natuurlijk, maar dan is er altijd nog chocola om je dip weg te eten Vork
Of ben ik de enige bokker die hier last van heeft Bloos
Groetjes Marijke

Jukurensha

Re: Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:17

Ik heb meestal meer een vrijdagavond dip Clown Zelfde situatie als jij, maar dan op vrijdagavond Tong uitsteken

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:17

Waarom ga je niet ook uit dan? Tong uitsteken

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:18

ik wordt er veel gekker van dat iedereen altijd op t laatste moment afbelt . heb direct geen zin meer in vanavond gatver gatver.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 19:18

Serendipity1 schreef:
Waarom ga je niet ook uit dan? Tong uitsteken

Als er iemand met me uit wilde zou ik heel graag uit gaan

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:19

Hier heb ik gelukkig maar heel af en toe last van. Dacht er vandaag ook last van te gaan hebben maar op het laatste moment gelukkig nog plannen kunnen maken. Vind het echt verschrikkelijk saai om op zaterdag alleen thuis te moeten zitten. Nagelbijten / Gniffelen

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:20

Vrijdagavond ga ik soms wel uit, maar meestal heeft iedereen al wat waar ik dan geen zin in heb oid Tong uitsteken En dan is het meestal maar een beetje doelloos voor de pc/tv zitten Clown

Laatste tijd valt het wel mee trouwens Vork

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:20

ja soms wel...heb ik zomaar opeens zin om te stappen, of juist helemaal niet!

Enne...je moet er je voordeel mee doen juist, lekker een gave film huren of downloaden, film kijken, lekkers erbij en niet te laat naar bed. Morgen op tijd eruit en genieten van je dag, lekker relaxen verder en blij zijn dat je je niet zo brak en moe voelt omdat je de avond ervoor zo laat je nest in ging!

Zo kun je het ook bekijken enne...het scheelt je nog geld ook! Tong uitsteken

Je wordt nog blijer als je dat geld opzij legt en als je nog 3 van die zaterdagavonden meemaakt, koop je wat leuks voor jezelf!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 19:22

Oke van jou word ik wel weer een beetje vrolijk Imago01 Ja

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:23

heb ik ook last van!
mn vriendinnen hebben altijd al afgesproken, of moeten vroeg naar bed i.v.m. kerk... en ik mag van mn moeder niet stappen als het 12 uur pas begint ofzo Boos!
giga frustrerend!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:24

Hier leek het een saaie avond te worden, maar ga toch nog weg Pling. Minder dat je niet weg kunt, misschien kun je een leuke film kijken?

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:25

vandaag heb ik zo'n dag Zij zijn groot en ik is klein!

iedereen is weg, maar omdat er niemand van mijn dorpje naar de keet wil mag ik niet weg (omdat ik niet thuisgebracht kan worden en niet met iemand daarheen kan fietsen Zij zijn groot en ik is klein! )

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:30

Ik heb ongeveer standaard een zaterdagavond-dip. Clown Vanavond toevallig even niet, ga zo weg even wat drinken met 2 meiden van stal.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 19:31

So0p_ schreef:
vandaag heb ik zo'n dag Zij zijn groot en ik is klein!

iedereen is weg, maar omdat er niemand van mijn dorpje naar de keet wil mag ik niet weg (omdat ik niet thuisgebracht kan worden en niet met iemand daarheen kan fietsen Zij zijn groot en ik is klein! )

We gaan ons er samen door heen slaan Ja Vork Chocolaatje Vork

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:33

vandaag wel ga bijna nooit meer stappen vriend is de deur uit en ik lig heel erg lui in bed na een dag groomen... snip verkouden maar ik kan er wel van genieten ben druk zat met school werken paardje en huishouden! dit is voor mij heerlijk... en bokt sleept je er doorheen Haha!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:34

Ik heb vrijwel elke zaterdagavond zo'n dip..
Ik mag niet uit en heb verder niet veel te doen.. Al m'n vriendinnen zijn uit of weg ofzo Clown
Dus ik doe met je mee Tong uitsteken

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 19:40

En als er nou ook nog wat leuks op tv kwam Scheve mond

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:42

Zo´n dip heb ik vandaag een beetje.
Ik ga normaal de laatste tijd iedere zaterdag wel uit.
Nu kan ik wel uitgaan met wat mensen, maar heb daar zelf niet zo´n geweldige zin in. Daarbij is het vervoer heen en terug dan ook nog lastig..
Zou eerst eigenlijk met wat andere mensen meegaan maar door wat dingen die de laatste tijd gebeurd zijn weet ik niet of ze me er wel bij willen hebben en word er maar zo half half gezegd wat nu de bedoeling is. Op de vraag of ze me er wel bij willen hebben word dan wel weer gezegd ja leuk! :s
Lijkt erop dat ik ook maar gewoon thuis blijf en films ga kijken ofzoiets.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:43

pfff ik ken het..
Iedereen is weg en ik zit alleen thuis.
Vandaag zal het ongeveer weer hetzelfde lopen.. zit met mijn voet in het verband nadat er een paard op is gaat staan.. en mocht ik vanavond nog willen gaan.. dan kan dat nu al helemaal niet
pffff poedersuiker xD

abba87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:43

ik verveel me bijna altijd in het weekend omdat er bijna niks te doen is en vooral op tv is er niks en dan ga je maar een filmpje opzetten of zo of anders spelletjes spelen op pc of andere spellen computers ; vb playstation, wii, ........

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:44

de tv zenders laten weer de wensen over... paul de leeuw duurt ook maar een uur dus dan moet ik weer wat anders gaan zoeken! erg jammer!

Ik ken dat gevoel Pattypaard! ze zeggen wel ja maar ondertussen voel jij je er niet fijn bij en denk je dat hun nee bedoelen maar voor jouw rust ja zeggen...! gewoon doen wat voor jouw fijn voelt!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:44

Ik heb ook wel eens zo'n dip, zoals vandaag, maar nu geniet ik ervan Haha! Eindelijk weer een rustig weekend, geen leuke dingen gepland. Precies in het goede weekend want ik ben nog aan het nakwakkelen van buikgriep Scheve mond
Ik ga zometeen lekker beneden zitten, beetje socializen met mn ouders (moet ook gebeuren Huilen van het lachen ), en huiswerk maken Bloos klinkt echt héél erg maar ik moet een hele week inhalen en sommige dingen moeten morgen voor 12:00 af zijn Clown

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:46

Ik ben ziek, dus zit ook thuis, maar eigenlijk vind ik het wel chill zo'n avondje bankhangen! Ben doordeweeks 's avonds vaak weg, dus als ik op zaterdagavond dan een keer thuis zit vind ik het niet zo erg.
Het moment van de waarheid komt om half 10, is best grappig.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:47

MaaykeKramer schreef:
de tv zenders laten weer de wensen over... paul de leeuw duurt ook maar een uur dus dan moet ik weer wat anders gaan zoeken! erg jammer!

Ik ken dat gevoel Pattypaard! ze zeggen wel ja maar ondertussen voel jij je er niet fijn bij en denk je dat hun nee bedoelen maar voor jouw rust ja zeggen...! gewoon doen wat voor jouw fijn voelt!

Ja precies!
Als ze zoiets hebben van nu even niet, oke zeg het dan gewoon! Heb ze ook gezegd dat ze het gerust tegen me kunnen zeggen als ze me er niet bij willen hebben. Maakt mij niet uit, liever dat ze het eerlijk zeggen dan. Knipoog
Ondertussen voel ik me er helemaal niet fijner bij Clown Als ze me erbij willen hebben wil ik best mee, maar als het zo half half is nee dan laat maar. Dan hoeft het voor mij ook niet.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:49

Ik heb dat gevoel totaaaal niet! Ging vroeger (goh, wat klink ik nu opeens oud) wel graag en veel uit maar ben de laatste tijd erg moe dus ik doe het lekker rustig aan. Vermaak me prima. Lachen