Werk sinds 3 weken bij de Albert Heijn als kassamiep, en alhoewel ik het héél relaxed vind dat ik mijn geld zittend en schuivend kan verdienen, vind ik het véél te geestdodend en kom ik erachter dat ik het toch eigenlijk veel te druk heb met school en de paarden..
De afspraak was ook, dat ik 8 uur in de week zou werken, en dat als ik meer zou wíllen, ze me dan in overleg meer zouden inplannen. Nu kreeg ik vorige week mijn rooster voor 3 weken, ben ik deze week 12, volgende week 20(!) en de week daarna iets van 15 uur ingepland. Absoluut niet de bedoeling, dat trek ik gewoon niet! Als ik thuiskom (om 8/9 uur 's avonds, op een dag waarop ik om half 8 al op de scooter naar mijn stage zat), stort ik gewoon totaal in, janken van de stress, want ik moet zoveel dingen regelen en afzeggen door mijn werk.
Nouja, duidelijk dus, ik wil ermee stoppen.. Zit nog in mijn proeftijd, dus heb op zich geen opzegtermijn. Heb het ook al tegen de manager gezegd dat ik wil stoppen, maar die zegt: "Ik heb je wel nog die 3 weken ingepland staan, wil wel dat je die afmaakt!". Nou snap ik wel dat het voor haar vervelend is dat ze voor mijn uren dan nog iemand anders moet zoeken, en op zich wil ik de komende weken nog best wát werken om het inplannen voor hun iets makkelijker te maken. Maar écht geen 20 uur!
Nu zei ze dus dat we dat gisteren wel even zouden regelen, maar ze was er gisteren dus helemaal niet..
Ze is er pas maandag weer, en ik sta voor vandaag en maandag wél ingepland, terwijl ik eigenlijk die twee dagen gewoon niet had willen werken!
Wat zeggen jullie? Die weken nog gewoon volledig uitwerken en niet zeuren? Of alleen vandaag (12-8
) nog uitwerken en dan stoppen? Eisen dat ik vandaag (en de rest van de weken) korter mag werken? Of gewoon nú bellen om het op te zeggen? Ben benieuwd, want zit er best mee in mijn maag. Vind het l*llig voor ze, dat ze dan andere mensen moeten zoeken, maar aan de andere kant is het ook wel een beetje hun eigen schuld en ik red zoveel werken gewoon echt niet..

)
) Ik heb 2 weken voor 32 uur bij de jumbo achter de kassa gezeten, vond het ook enorm geestdodend en heb in de 2e week gezegt dat ik de week af zou maken en daarna niet meer kwam.