Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ken niets van hun dus heb er ook geen mening over 
C_arola schreef:Ik ken zelf geen anti-joodse mensen. Ik wil ook niks te maken hebben met de denkbeelden van anti-joodse mensen.
Het zijn net schapen over de dijk... Laat ze eerst maar zelf nadenken voordat ze de mening van anderen klakkeloos napraten.
Ik ben het niet met je eens lautje76, er zijn ontzettend veel hitleraanhangers, niet alleen duitsland maar ook ned, engeland, belgie en veel meer landen.
Anti-islamitische mensen vallen nu meer op omdat de media daar erg sterk op inspringt, maar hitleraanhangers zijn er ook erg veel!
Er zijn ontzettend veel mensen die de holocaust wegpraten als een leugen van joodse mensen dus hitleraanhangers zijn er erg veel!
katiavl schreef:C_arola schreef:Ik ken zelf geen anti-joodse mensen. Ik wil ook niks te maken hebben met de denkbeelden van anti-joodse mensen.
Het zijn net schapen over de dijk... Laat ze eerst maar zelf nadenken voordat ze de mening van anderen klakkeloos napraten.
Ik ben het niet met je eens lautje76, er zijn ontzettend veel hitleraanhangers, niet alleen duitsland maar ook ned, engeland, belgie en veel meer landen.
Anti-islamitische mensen vallen nu meer op omdat de media daar erg sterk op inspringt, maar hitleraanhangers zijn er ook erg veel!
Er zijn ontzettend veel mensen die de holocaust wegpraten als een leugen van joodse mensen dus hitleraanhangers zijn er erg veel!
Zou ook vreemd zijn voor de media om te moeten zeggen dat de mensen die lijden om de anti islamitische mensen, het leven van de joden ook niet makkelijk maken in belgie.
`
Het zijn de hitler aanhangers niet hoor die hier voor problemen zorgen, zijn die niet die blikjes gooien naar joden op de tram, of joodse jongens in elkaar slaan.
Zeg maar dat groepen zoals blood and honour meer geprofileerd worden dan deze bovenstaande groep. Die zorgen merendeels meer voor ethische debatten
danneke80 schreef:Ik ben kennelijk erg naief, want ik dacht ook dat jodenhaat bijna niet meer voorkwam. Hitleraanhangers ken ik al helemaal niet. Waarom zou je hitler aanhangen? die man is toch al heel lang dood.
En banen inpikken? Ik zie inderdaad liever iemand die gewoon werkt voor zn geld dan iemand die alleen maar een uitkering komt halen.

VivaLaVida schreef:Die goser zit ook bij een extreem rechtse groep waar ze de ideeen van hitler naleven..
" ja dat moek toch zelluf weeteh"
En als je dan vraagt om uitleg, ik bedoel, hij staat er toch zo achter!! Dan kun je toch uitleggen WAAROM? als je zo actief-hatend bent??
C_arola schreef:VivaLaVida schreef:Die goser zit ook bij een extreem rechtse groep waar ze de ideeen van hitler naleven..
" ja dat moek toch zelluf weeteh"
En als je dan vraagt om uitleg, ik bedoel, hij staat er toch zo achter!! Dan kun je toch uitleggen WAAROM? als je zo actief-hatend bent??
Ik vraag me vaak ook af waar die haat vandaan komt. Niet alleen tegen joodse mensen, maar ook tegen andere geloven en mensen die op een andere manier leven.
Persoonlijk snap ik het niet. Waarschijnlijk word het beïnvloed door opvoeding, vrienden enz.
Maar dat iemand een bepaalde geloofsovertuiging heeft betekent toch niet dat diegene bij voorbaat al slecht is????
Ik vind het op zich best lachwekkend