Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niek123 schreef:Sinds een maand krijgen wij pakketjes van Otto (een soort wehkamp) terwijl wij niet eens hebben besteld bij dit bedrijf. De pakketjes staan wel op onze achternaam, maar de voorletter klopt totaal niet.
Sindskort krijgen we ook boze brieven dat er 'openstaande rekeningen' zijn. Daarbij hebben wij contact opgenomen met Otto hun geloven ons niet en vind dat wij gewoon moeten betalen.
Gaat dit om een grap? Hebben hier nog meer mensen last van?
Niek123 schreef:Pakketjes stoppen ze in de brievenbus, want het gaat waarschijnlijk om een kledingstuk (we openen nl niet de pakketjes) wat makkelijk bij ons in de brievenbus past. Maar we hebben ook al enkele 'grotere' pakketjes niet geaccepteerd.
Niek123 schreef:Wel voor die pakketjes die in de brievenbus zitten, wat extra vreemd is! En er staat ook nog 5,50 euro verzendkosten open ? :S ?
). Ook heb ik nu zo ongeveer anderhalve week geleden iets besteld bij wehkamp, kreeg ik gister een sms-bericht op m'n foon met dat mijn bestelling afgeleverd is op het door mij opgegeven dhl-service point (bij een praxis vestiging), en dus zogezegd zo gedaan heb ik vriendlief gebeld met of hij het zou kunnen afhalen. Naja ik dacht ben blij m'n jas is eindelijk dan binnen, belt vriendlief me doodleuk op dat er een andere jas in zit dan ik besteld heb, pak ik thuis de rekening eruit zie ik gewoon weg een heel ander bedrag staan en een andere voornaam..
Maar wij moesten toen wel die incasso kosten betalen
Uiteindelijk hebben we dan dit jaar na lang aanvechten al het geld terug gekregen van ze, en kan die bewoonster alsnog der eigen kosten gaan betalen. __Possie__ schreef:Maar ook hebben wij degelijk een jaar lang incasso machtigingen thuis gestuurd te hebben gekregen van onze vorige bewoonsterMaar wij moesten toen wel die incasso kosten betalen
Uiteindelijk hebben we dan dit jaar na lang aanvechten al het geld terug gekregen van ze, en kan die bewoonster alsnog der eigen kosten gaan betalen.

Op een gegeven moment kwam dus de deurwaarder aan de deur.. Heb je dat dus weer, later hebben mijn ouders het wel op kunnen lossen. Maar ja, wel met gevolg dat we dus niet meer bij dat postorderbedrijf kunnen bestellen omdat we als wanbetalers op de lijst staan.. Ben je ook lekker mee..