Ik heb de Nokia N95 8GB Vind het echt een super telefoon, je kunt er echt alles mee. Gebruik hem nu ook als mp3 speler en als digitale camera. Maar Nokia N95 heeft natuurlijk wel wat minder ruimte, hoorde van verschillende mensen dat die telefoon ook nog wel eens vast wil lopen.
Ik ken drie mensen die de telefoon hebben. 2 gebruiken 'm alleen voor smsen/foto;s/bellen maar meer niet en dat ding loopt altijd vast, en één iemand die gebruikt 'm voor internetten, filmpjes, bellen (heul veel bellen), smsen alles en daar gaat alles goed..
Ik heb ook de N95, echt een super ding! het is idd een schuif telefoon Ik heb al jaren schuiftelefoons en nooit problemen mee gehad het is maar net hoe je er mee omgaat
Geen idee wat te kiezen tussen die 2 gsm's maar wel wat over de schuiftelefoons. Ik heb zelf zo een (niet van Nokia maar dat doet d'r niet toe) en ik ben er nog steeds heel tevreden van. Schuift nog prima zonder enig gekraak (na euh dikke 2 jaar nu). Terwijl ik een vriendin ken die een openklapbare had en die kraakte al vreselijk na een maand. Net als maartje_h dus: het is maar hoe je er mee omgaat!
Ik moet ook op zoek naar wat nieuws. Heb nu ook de N73 en dat is een groot drama. Ding start constant vanzelf de camera op en gaat dan ook van de toetsenbordblokkering af. Meerdere keren ter reparatie weggeweest en de ellende komt altijd terug. Hoor veel narigheid over de n73. verder zou nokia een goed merk moeten zijn en vind de software prettig. Maar ik twijfel nu ook of ik het wel weer aan durf..
mijn collega met de n73 heeft ook ellende, maar dan weer andere ellende. de n96 ziet er ook goed uit. Maarja.... to nokia or not to nokia.. that's the question...
Hiervoor had ik trouwens een samsung, ook narigheid. en ik ga zo netjes om met die dingen!
Mijn vader heeft N95 maar hij is er niet echt tevrede over hij is al ongeveer 3x terug gegaan naar de winkel omdat hij of niet meer aan wilde of vast liep en noem maar op.
Mijn vriend heeft een N95 en doet ook o.a. internetten, foto's maken en smsen. Hij heeft er nog geen problemen mee gehad. Ik vind alleen zelf dat de batterij snel leeg gaat maar dan gebruikt hij hem ook veel. Prima ding volgens mij!
Mijn vriend heeft ook de Nokia N73 (geloof ik) en die heeft ook 1 en al ellende. Nokia's zijn over het algemeen erg sterke dingen, alleen qua software is het 3 keer niks. Tenzij het tegenwoordig verbeterd is. Overigens hoort dit bij TV. *temt.