Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lautje76 schreef:keihard gaan werken. Morgen naar het uitzendbureau en elk rotklusje nemen dat je kan krijgen. Al is het maar voor een paar dagen. Zeker weten dat je dan aan de slag kan. En ondertussen gewoon doorsolliciteren voor een baan die je leuk vindt.
En gaan fietsen.
KiWiKo schreef:wat ik doe in zo een situatie is de paasei naar de nering zetten, bezuinigen op wat ik kan. Een van de dingen waar je heel goed zonder mee kan leven is een paard.......... En hoe zit het met fietsen? Fietsen is goed voor je...... Heb je echt die scooter wel nodig?
Kijken of ik dingen kan verkopen die ik niet echt nodig heb........
. Miracle_ schreef:En ik krijg toch om de maand betaald, dus daar heb ik deze maand niks aan, om de eerste beste baan aan te nemen die ik tegenkom
Miracle_ schreef:KiWiKo schreef:wat ik doe in zo een situatie is de paasei naar de nering zetten, bezuinigen op wat ik kan. Een van de dingen waar je heel goed zonder mee kan leven is een paard.......... En hoe zit het met fietsen? Fietsen is goed voor je...... Heb je echt die scooter wel nodig?
Kijken of ik dingen kan verkopen die ik niet echt nodig heb........
De scooter heb ik echt nodig ja.. En je kán zonder een paard leven, maar dat wil ik niet. Ik ga niet mijn paard verkopen, omdat ik een financiële tegenvaller heb deze maand..
buster4ever schreef:idd naar uitzend bureau gaan maja die helpen je ook niet 1 2 3 aan een baan..
heb al meerder malen overal gesoliciteerd via uitzend bureau maar ook daar hebben ze nog niks laten horen..
ik zou gewoon fiets pakken in plaats van scooter...en 2de hands deken kopen ipv nieuwe gewoon beetje bezuinigen op je centen
LovingTweety schreef:Voor dit soort situaties heb ik o.a. ook een spaarrekening. Heb je die niet? Wat doe je dan als er iets met je paard is?
Miracle_ schreef:KiWiKo schreef:
De scooter heb ik echt nodig ja.. En je kán zonder een paard leven, maar dat wil ik niet. Ik ga niet mijn paard verkopen, omdat ik een financiële tegenvaller heb deze maand..
Tja, zolang je geen sponsors hebt moet je dan ook niet huilenbalken dat je het effe slecht heb......... lijkt me dan????????
Sorrie ik ben heel zwart wit in deze dingen, ben zelf van alles naar niks gegaan, en ben er nu weer.......... dus ik weet wel een beetje wat inleveren is. " Wil niet" is soms niet aan de orde
Ik zit hier zeker niet te 'huilenbalken'
) maar het is wel allemaal van mij, zelf voor gewerkt zelf voor gespaard......Armaris schreef:LovingTweety schreef:Voor dit soort situaties heb ik o.a. ook een spaarrekening. Heb je die niet? Wat doe je dan als er iets met je paard is?
Volgens mij heeft ze die maar heeft ze die om de een of andere manier moeten aanspreken.
Kan gebeuren
Miracle_ schreef:Miracle_ schreef:Tja, zolang je geen sponsors hebt moet je dan ook niet huilenbalken dat je het effe slecht heb......... lijkt me dan????????
Sorrie ik ben heel zwart wit in deze dingen, ben zelf van alles naar niks gegaan, en ben er nu weer.......... dus ik weet wel een beetje wat inleveren is. " Wil niet" is soms niet aan de orde
huilenbalken, ik vraag hier advies?!Ik zit hier zeker niet te 'huilenbalken'
en dan is er iemand nodig die je in laat zien dat er wel degelijk bezuinigingsmogelijkheden zijn, ook al zijn die niet de leukste
KiWiKo schreef:ik heb ooit eens als 20 jarige 20.000 GULDEn schuld opgebouwd......... toen ik een balk had gevonden kwam mijn pa te redding....... Hij betaalde mijn schuld in zijn geheel af.......... maar 1. ik moest mijn huis verhuren(koophuis) en weer bij mijn ouders intrekken 2. Mijn paard moest weg!! 3. Mijn auto moest verkocht worden 4. alles wat ik wit verdiende werd op zijn rekening gestort 5. alles wat ik zwart verdiende was mijn zakgeld..........
noemen ze even afzien, maar ik had het wel na een half jaar op 0 staan!!!
Daarnaast heeft het mij geleerd, veel geleerd........ want toen ik jaahaaren later zwanger was van Sanne ben ik met 7 maanden zwangerschap weg gegaan bij mijn ex....... waar ik in een vrijstaande villa woonde, een dikke vette BMW onder mijn kont had en een 52 foot Trintella zeiljacht waar ik alleen maar plezier mee had allemaal achterliet en ging ik met mijn dikke buik, mijn koffers met kleren zo 10 hoog in een flatje wonen....... met een minimum inkomen.........
nu heb ik alles weer wat ik toen achterliet (behalve de boot![]()
) maar het is wel allemaal van mij, zelf voor gewerkt zelf voor gespaard......
en mocht ik morgen in de financiele problemen komen gaat eerst de TT eruit, dan het paard....... en dan wat nog meer moet........ heel simpel