Ik krijg diverse PB'tje over hoe het met me gaat, blijkbaar wordt ik gemist
Daarom hier maar eens een update.
Een hele poos terug plaatste ik een topic waarin ik vertelde dat ik onverwacht zwanger was. Ik wist toen nog niet zo goed wat ik ermee aan moest. Ik ben gek op kinderen maar wilde zelf nu nog geen kind, eerst lekker met zn tweeën dacht ik, en alle tijd voor mn pony's. Maar ongewenst was het zeker niet en ik begon langzaam aan het idee te wennen, en van 'dit wil ik niet' ging ik naar 'Oh joepie wat leuk!"
Echter was ik toen al niet meer actief op bokt.
Ik ben terecht gekomen op een forum speciaal voor jonge moeders en vermaakte me daar meer dan op bokt, was de tijd daarvoor toch al een beetje boktmoe en had nu helemaal wel wat anders aan mn hoofd dan het eeuwige knollengezemel hier
Af en toe plopte ik hier nog even langs voor wat leeswerk, maar updates gaf ik niet meer, niet over mezelf en niet over mn pony's.
Maar nu zijn we een hele poos verder en is er veel veranderd in mn leven. Sinds 3 augustus heb ik niet alleen de zorg voor pony's, katten en ander harig gespuis, maar heb ik ook de zorg voor iets wat net zoveel schijt, maar minder pluizig is
Op 3 augustus is namelijk onze zoon Kaj Milan ter wereld gekomen! 11 dagen na de uitgerekende datum.
De bevalling verliep niet geheel vlekkeloos, en Kaj is dan ook uiteindelijk met een keizersnede gehaald. Meneer had namelijk bedacht om met zn hoofd gekanteld voor het bekken te gaan liggen, en dat ging niet passen.
Kaj is inmiddels 7 weken jong en een heerlijk manneke. Ons leventje begint te wennen met en kleine uk erbij en ik voel me ook weer goed. Nou had ik al niet veel last van de keizersnede, maar dacht toch even iets te snel dat ik alles wel weer kon doen.
Maar al met al zijn mijn zwangerschap en kraamtijd redelijk soepel verlopen.
Hier een fotootje van Kaj pasgeboren;

En Kaj nu, al een hele stoere vent!;

De pony's zijn er ook nog altijd, zowel Bas, Tom als Panter.
Ze staan tegenwoordig met zn drietjes bij elkaar;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-67PKGMW6.jpg
Ze hebben wel wat moeten inleveren qua aandacht de laatste tijd, maar ik pak langzaam de draad weer met ze op. Ben gister weer voor het eerst op de kar gestapt. In Februari heeft Tom voor het laatst voor de kar gestaan, gister heb ik hem ervoor gezet, gaf hem commando voorwaarts en hij stapte weg alsof hij de dag ervoor er nog voor had gelopen
Annelies komt ook nog altijd en tegenwoordig gaan we zo op stap(Jaja, dat wordt vroeg aangeleerd, rijden zal hij!!
):http://www.mijnalbum.nl/Foto-OA6ASYNR.jpg
Tot zover mijn update. Ik hoop weer wat vaker te bokken en ups te geven over het gevlekte en gestipte gespuis hier.
Gibt es nog fragen ?! Dan roept u maar!

Mooi kindje hoor en een leuke, originele naam !!