Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:Hier nog een ontevreden klant
heb een 2e hands boek besteld, bleek al verkocht te zijn, is dus geannuleerd door de verkoper.
Maar ik had het geld alwel meteen via ideal overgemaakt, het was dat, of via een creditcard. maar die heb ik niet.
Ik heb mijn geld dus ook nog steeds niet terug. Klantenservice zei dat ik het uiterlijk 19 september terug zou krijgen, nou mooi niet dus
MissToseland schreef:Ja idd, maar mijn vriend en zwager bestellen altijd veel via bol en gaat altijd goed.
ik bestel wat, en het gaat mis natuurlijk
MissToseland schreef:ja, maar via bol.com moet je dus betalen, via ideal of creditcard. met acceptgiro kan dus niet.
en omdat bol een goede reputatie heeft, heb ik dit gedaan.
MissToseland schreef:ja, maar via bol.com moet je dus betalen, via ideal of creditcard. met acceptgiro kan dus niet.
en omdat bol een goede reputatie heeft, heb ik dit gedaan.
Vedette schreef:Goed lezen is erg belangrijk...
Je hebt de boeken tweedehands via bol.com gekocht. Zoals hier al eerder beschreven staat, dat gaat met de verkoper zelf, en is dus net zo risicovol als het kopen via marktplaats, of ebay. Je bent afhankelijk van de verkoper, niet van bol.com!
Wanneer je nieuwe boeken besteld bij bol.com, kun jij gewoon met acceptgiro betalen, tot 14 dagen nadat je het materiaal ontvangen hebt. Bij tweedehandsboeken werkt dit anders, omdat je de verkoper betaald.
Ik heb nog nooit problemen gehad bij bol.com. Maar ik bestel ook altijd mijn boeken nieuw, simpelweg omdat ik mijn vertrouwen in particuliere verkopers heb verloren, wanneer ze het opsturen. Ik heb al veel besteld en ook grote bestellingen. Altijd netjes optijd geleverd. Goede service en nooit problemen gehad.