Ik wil door omstandigheden t huis uit, zo snel mogelijk.
En wel op kamers, in Groningen.
Ik ben echt op internet echt overal aan het zoeken, vaak moet je betalen voor sites, en soms zijn de kamers die er staan allang verhuurd, of moet je nog een x extra geld betalen om ook maar contact te kunnen krijgen met de verhuurder..
Het lijkt alsof er veel meer zoekenden zijn dan kamers
en ik wil echt snel weg.. hoe zijn jullie bij een kamer gekomen? en hoe beviel dit? Het is altijd makkelijker om via-via aan een kamer te komen, mjah.. dat is ook nog niet zo 1-2-3 klaar
Heb op internet al overal op gereageerd, en krijg vaak de reactie terug dat de kamer al verhuurd is, of dat er al hele groepen een afspraak hebben om te kijken..Ik zie door de bomen het bos niet meer, en ik vroeg me af of jullie tips hadden, of misschien zelfs wel iemand weten die wat verhuurt..
gr.
Daarnaast kun je je eisen misschien iets bijstellen. Kijk ook eens naar een andere buurt of een wat kleinere kamer. Kunt daar eventueel tijdelijk wonen en misschien bevalt dat toch ook wel erg goed. Als je eenmaal op kamers zit is het namelijk een stuk eenvoudiger om een andere kamer te vinden
ik heb al weinig eisen.. Heb gereageerd op kamers van 8m2.. en ik kan qua geld niet veel omhoog gaan, dat is gewoon niet anders..Verder ben ik echt dagelijks een paar uur druk aan het zoeken. Maar ben nog wat op zoek naar "de gouden tip":P