Wat is het gekste wat jij hebt gedaan voor de liefde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Covergirl_

Wat is het gekste wat jij hebt gedaan voor de liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 11:30

Dus: Wat voor geks heb jij ooit gedaan voor je grote liefde?

Mijn leven staat op het moment nogal op zijn kop, ik heb sinds de zomer een Italiaanse vriend, en na een boel gepraat en heen en weer gereis hebben we besloten dat ik komend voorjaar ga emigreren, om bij hem te kunnen zijn... Haha!
Is toch wel het meest gekke dat ik ooit voor iemand over heb gehad!
Meer mensen met zulke verhalen?

Emmaa

Re: Wat is het gekste wat jij hebt gedaan voor de liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:33

Wat ontzettend leuk voor je! Haha!
Tja, iets heel geks niet.
Maar had van mijn moeder geld gekregen om een week van te eten, toen heb ik op de eerste dag een zilveren armband van 85,- voor mijn vriend gekocht. Nagelbijten / Gniffelen
Dan raad je al hoeveel ik nog over had.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:37

Dat ik ben gaan samenwonen? Haha! En dus als enige student op mijn middelbare school ben die samenwoond Haha!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:43

1,5 jaar achter iemand aan blijven jagen net zolang tot 'ie toegeeft? *LOL* Uiteindelijk wel m'n zin gekregen, we hebben 2 jaar wat gehad Vork

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 12:20

Ik ben een keer in de vakantie naar een scharrel toegereisd.. Hij woont op Texel, ik vlakbij Assen. (hij zit daar op kazerne). Er gezellig, maar is uiteindelijk op niks uitgelopen. Maargoed, de tijd 'samen' was leuk Lachen

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:00

Dat ik midden in de nacht terwijl het superkoud was, en het heel hard sneeuwde, met mijn pyama nog onder mijn gewone broek, 20 minuten op de scooter rijden naar hem ben gegaan..
Meneer smste dat hij me miste, en een halfuur later lag ik langs hem in bed Clown

Dat vond ik toch behoorlijk lief van mezelf Vork

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:55

Hij had z'n rijbewijs nog niet en kwam vrijdagavond altijd met de trein naar huis en moest dan vanaf Rotterdam Centraal met de metro. Dat wist ik, en toen we dus nog niks hadden bood ik aan om hem op te halen van de trein, hoefde hij niet met de metro. 'Nee joh, dat hoeft niet!' zei hij nog. 'Ja, maar ik ga toch eerst bij m'n oma op bezoek, die woont vlakbij het CS!' Clown Niks van waar natuurlijk, maar je moet wat verzinnen Knipoog Dus ik gewoon in de auto gestapt om hem van de trein te halen, vond hij enorm leuk en die avond ook voor de volgende avond afgesproken en sindsdien dolgelukkig met elkaar Lovers Wel verteld dat ik gejokt had over m'n oma, moest hij heel hard om lachen: 'We hadden nog niet eens iets en de leugens begonnen al Vork '

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:23

Mijn huidige vriend en ik begonnen als scharrels. Nee wacht, hij vond dat we scharrels waren en ik vond van niet.

Na ongeveer een jaar lang aan z'n been te hebben gehangen wou die dan toch eindelijk m'n vriendje zijn Haha! . Achteraf schaam ik me wel es voor wat voor idioten dingen ik allemaal heb gedaan, maargoed... Verliefd is verliefd he Haha! .

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:35

Meest bizarre wat ik ooit heb gedaan heeft met een kalverliefde te maken, type onbereikbare liefde want ik kende die gozer verder niet, maar was helemaal in luf alleen door hem te zien Haha! Nou ja en dat kwam uiteindelijk natuurlijk uit dus dat heeft nog leuke situaties opgeleverd ROFL

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:59

Waarschijnlijk verkassen naar Mallorca om bij hem te kunnen zijn.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:30

Oke ik ben niet helemaal naar Mallorca verhuist, maar heb wel alles achtergelaten en ben van Zwolle naar Bladel verhuisd, voor jawel de liefde. En na 6 jaar nog steeds bij elkaar Haha!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:49

Elke zomer gaan we naar ons huis in spanje, aan de andere kant van het dorp zit een cocktailbar.
Daar werkte een jongen, en het was wel heel duidelijk dat we elkaar leuk vonden..
Dus daar ging ik, elke avond een half uur lopen naar die bar, om vervolgens weer 5 euro uit te geven aan iets dat ik niet eens lust. Nagelbijten / Gniffelen
Aan het eind van de zomer was dan ook al mijn gespaarde geld op...

Verder heb ik ontzettend veel gekke dingen gedaan, maar die vertel ik maar niet. Huilen van het lachen

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:56

Jaaa dat levert natuurlijk achterlijke situaties op haha. Maar het stomste en gekste wat ik ooit heb gedaan is meer dan 1000 euro voor de telefoonrekening betalen omdat ik in het buitenland zat en ik die sukkel zo miste.. Liefde maakt blind haha

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:03

het gekste dat ik heb gedaan voor liefde?
Ik heb 9 maanden lang elk weekend mijn vriend uit Parijs gezien.
Het ene weekend kwam hij naar NL, het andere weekend kwam ik naar Parijs. Kostte klauwen met geld, maar hij had een FT baan, en ik ging nog naar school.
Enige optie was dat ik door de weeks zou werkene, dan in het weekend elkaar zien.
Na 9 maanden trok ik het gewoon weg niet meer. Hij was niet van plan om in NL te gaan wonen (ookal had hij niet echt een goede baan) en ik zou nooit mijn studie in frankrijk af kunnen maken.
Na 9 maanden hebben we er dus een punt achter gezet, heel moeilijk. maar ikheb er wel een goede vriend aan over gehouden.
In de vakantie heb ik hen nog wel is opgezocht

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:04

@ ts: geef je op voor grenzenloos verliefd Knipoog

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:07

eknein schreef:
Mijn huidige vriend en ik begonnen als scharrels. Nee wacht, hij vond dat we scharrels waren en ik vond van niet.

Na ongeveer een jaar lang aan z'n been te hebben gehangen wou die dan toch eindelijk m'n vriendje zijn Haha! . Achteraf schaam ik me wel es voor wat voor idioten dingen ik allemaal heb gedaan, maargoed... Verliefd is verliefd he Haha! .

Dit geldt voor mij hetzelfde!
Alleen vonden we beide van elkaar dat we scharrels waren, maar duurde het even voordat we echt wat met elkaar kregen. Bloos

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 22:12

ma_rie_tje schreef:

Haha, dat zeggen wel meer mensen nu, en ik ben bang dat mijn vrienden wel zoiets aan het bekokstoven zijn, maar ik heb het niet zo op tv! Knipoog

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:20

haha telt; iedere week met je paard voor zn huis bivakeren in de hoop dat hij toevallig net naar huis komt/weg gaat of naar dezelfde school gaan omdat hij daarop zit of steeds de trein nemen op tijden dat hij gaat ook?? Tong uitsteken hahah
*heb dr nu wel een punt achter gezet hoor, dat achter hem aanlopen...*

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:32

_Covergirl_ schreef:
ma_rie_tje schreef:

Haha, dat zeggen wel meer mensen nu, en ik ben bang dat mijn vrienden wel zoiets aan het bekokstoven zijn, maar ik heb het niet zo op tv! Knipoog

gewoondoen! hartstikke leuk, heb je later nog iets om van terug te kijken.
Want na een jaar komen ze weer kijken hoe het gaat.

Lijkt mij iig vet gaaf!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:35

toen ik 14 was ging ik speciaal op hw begeleiding (waren mn ouders heel blij mee, ze dachten dat ik eindelijk inzag dat school belangrijk was) om hem te zien.
Hij was "een vriend" van mijn (3,5 jaar oudere) buurmeisje.
Ik heb dus uren op mijn "uitbouw" gezeten als er een feestje bij de buren was, vanaf mijn plekkie kon ik heerlijk naar hem (Tom) kijken, en was ik net niet te zien.
Of net wel als ik uitgebreid ging staan of een stoel neerzette...

T was iets wat wederzijds was, alleen de leeftijden stonden iets in de weg. Hij was toen 19 (jaar ouder dn mn buurmeisje) en op die leeftijd is dat verschil toch wel iets te groot

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:50

Talisa schreef:
1,5 jaar achter iemand aan blijven jagen net zolang tot 'ie toegeeft? *LOL* Uiteindelijk wel m'n zin gekregen, we hebben 2 jaar wat gehad Vork

hahaha, dan heb je het toch wel goed gedaan he Haha! Vork

ik weet het zo 1,2,3 niet wat ik heb gedaan voor de liefde Pling

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 22:53

Pats boem besloten naar A'dam te reizen, omdat hij zich zo verveelde.. Ik was 16 ofzo en dolverliefd. Hij zag me helaas alleen als een vriendin Verdrietig

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 23:21

om half 2 nacht, voor mn toenmalige vriend op de fiets, in de winter naar hem toe gecrosst om hem te vertellen dat ik van hem hou. hij voelde zich niet lekker en toen ben ik naar hem toe gegaan. brr wat was het koud.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 09:09

Ik heb eigenlijk nooit iets geks gedaan voor de liefde. Wel ben ik 60 km naar het zuiden verhuisd om samen te gaan wonen. Dat hadden veel mensen niet van mij verwacht geloof ik. Knipoog

_evii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 09:26

bij mijn ouders weggegaan (met dikke ruzie natuurlijk) en gaan samen wonen met mijn vriend.Mijn ouders en ik hadden een half jaar niks van mekaar gehoord. nou moet ik er ook wel bij zeggen dat er nog wel wat meer aan de hand was..