Ik denk er nu al over na en ik ben 14

en wat doe je nu en wat houd dat in?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

klinkt heel raar maar ik zie me hele toekomst al voor me

). Iedereen was erg verbaasd aangezien ik helemaal niet van agrarische afkomst ben. En dan als meisje zo'n grote stap willen nemen, komt niet vaak voor. Maar ja, ik ben altijd al eigenwijs geweest 

) 
Maantjj schreef:Allemaal mensen met een reactie wat ze willen worden enz.. maar heeft de toekomst niet meer dan alleen een baan?

Te snel gelezen denk!
Haha, ben nu bijna 22 en heb nog geen baan gevonden waarvan ik denk, ja, dat wil ik nu graag de rest van m'n leven blijven doen. Heb mijn studie gekozen op basis van interesse, maar dat bleek toch niet helemaal mijn ding te zijn, nu bijvakken aan het volgen in de hoop dat dat wél iets is. Maar ik weet het dus nog steeds niet
Maantjj schreef:Allemaal mensen met een reactie wat ze willen worden enz.. maar heeft de toekomst niet meer dan alleen een baan?
maar dat is niet hoe ik mijn toekomst zie.
Wil graag iets met dieren, maar wat? Geen idee!

Nadat dierenarts & archeoloog afgevallen waren wist ik in de 2e van de middelbare al zeker dat ik juf wilde worden en dat is ook uitgekomen uiteindelijk
Dus was er op tijd bij
Hermelijn schreef:Niet?Haha, ben nu bijna 22 en heb nog geen baan gevonden waarvan ik denk, ja, dat wil ik nu graag de rest van m'n leven blijven doen. Heb mijn studie gekozen op basis van interesse, maar dat bleek toch niet helemaal mijn ding te zijn, nu bijvakken aan het volgen in de hoop dat dat wél iets is. Maar ik weet het dus nog steeds niet
Ik wordt altijd een beetje gestresst en zenuwachtig als ik aan 'mijn toekomst' denk, vind dat maar een eng onbekende. Leef liever met de dag en liever nog blijf ik in het verleden hangen (ook niet geod).