Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:05

oh en ook aan dat ik gister de hele stad heb doorgestruind om iets te vinden om vandaag aan te doen maar t is niet bepaald goed gelukt :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:52

ScarOfWars schreef:
Mensen die zeggen: Ja maar ik vind je knap en leuk, dus je hoeft niet onzeker te zijn..

Ze bedoelen het goed, maar zo werkt het niet..


Dit...

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:42

_Dreamer schreef:
ScarOfWars schreef:
Mensen die zeggen: Ja maar ik vind je knap en leuk, dus je hoeft niet onzeker te zijn..

Ze bedoelen het goed, maar zo werkt het niet..


Dit...


Ja dit inderdaad. Sinds mijn best wel heftige gesprek op het werk ben en blijf ik onzeker. Hoe vaak ze ook zeggen dat ze 'wel' (weer) tevreden zijn.
En immers 'kwam het' door 'blijvend ziek zijn' maarja....

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:45

Aan dat ik vandaag moet werken. En morgen ook van 8 tot 13 en het is mijn moeders verjaardag. Het is echt een traditie dat ik op haar verjaardag om half negen sochtends een verse oliebol voor haar haal bij de bakker zodat hij nog warm en vers is maar dat kan nu niet |(

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:59

Al dat gezeur om alles (niet hier hoor :') daarvoor is dit topic)
Af en toe denk ik echt hou je muil gewoon en wees tevreden. Kijk nou eens naar wat er wel goed is en laten we het daarbij houden.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:01

De negativiteit van mijn moeder. Mens, wees eens een keer positief in je leven en kom niet elke dag klagen bij me.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:17

Dat wij na lang zoeken voederbieten hebben gevonden. Mochten er deze namiddag achter maar moesten eerst bellen. Dus ik bel: Nee, vandaag gaat helemaal niet meer. Joh...

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:30

Dat het na lange tijd weer was gelukt een datum en tijd te prikken om met oude vrienden wat te gaan drinken, en nu kan één van hen op het laatste moment niet. Moeten we weer verplaatsen.

Maar oké, nu kan ik wel lekker gewoon naar stal vanavond. :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:51

Dat in alle afval topics, waar er rond deze tijd van het jaar altijd zoveel van ontstaan, iedereen altijd maar van alles roept als "advies" en "tips" zonder ook maar enige onderbouwing of bronnen. :roll:

Snap niet dat hier niet meer op gemod wordt, er worden adviezen gegeven die nergens op slaan. We hebben het wel over mensen hun gezondheid hé. :n

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:54

Dat wanneer ik de bus neem, de bus niet komt opdagen

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:39

dat de taart die we hadden besteld kleiner uitviel... en ik die kostbare taart dan ook nog laat vallen..

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:56

Ik erger me heel erg aan alle mensen die nu al vuurwerk afsteken. Vooral van die kleine brutale jongetjes, waarvan de ouders dan schaapachtig staan toe te kijken terwijl er gewoon een stuk vuurwerk pal voor een fietser wordt gegooid. {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:11

marley93 schreef:
Ik erger me heel erg aan alle mensen die nu al vuurwerk afsteken. Vooral van die kleine brutale jongetjes, waarvan de ouders dan schaapachtig staan toe te kijken terwijl er gewoon een stuk vuurwerk pal voor een fietser wordt gegooid. {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Om wat voor vuurwerk gaat het?
Ondanks dat het zwaar aso is natuurlijk om het voor een fietser te gooien, is categorie 1 vuurwerk het hele jaar door toegestaan namelijk..

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:22

Tigress schreef:
marley93 schreef:
Ik erger me heel erg aan alle mensen die nu al vuurwerk afsteken. Vooral van die kleine brutale jongetjes, waarvan de ouders dan schaapachtig staan toe te kijken terwijl er gewoon een stuk vuurwerk pal voor een fietser wordt gegooid. {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Om wat voor vuurwerk gaat het?
Ondanks dat het zwaar aso is natuurlijk om het voor een fietser te gooien, is categorie 1 vuurwerk het hele jaar door toegestaan namelijk..


Ik gok wel categorie 1 hoor, het was niet zwaar. Maar zoveel als nu die knallen klinken (want die zijn toch behoorlijk hard) is gewoon niet mijn ding. Vooral vanwege het beestenspul.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:55

Dat ik echt op mijn breekpunt zit door alles met de verhuizing.
Weet gewoon niet waar ik alles straks kwijt moet en hoe ik het nog moet redden om alles klaar te hebben voor morgen.
Laat ik ook nog eens de schroeftol van de trap afvallen, knalt de onderkant van mijn ps4 doos eruit (gelukkig doet hij het nog)..
Wil eigenlijk een potje hard janken maar heb gewoon geen energie nog ervoor :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:02

Collega die onder werktijd minstens 10x met haar vriend belt. En naast dat bellen ook nog regelmatig appt. Loop ook wel eens met mn telefoon maar echt, kun je mekaar nou niet ff een half uur met rust laten?!

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 19:11

Myrthe3 schreef:
Collega die onder werktijd minstens 10x met haar vriend belt. En naast dat bellen ook nog regelmatig appt. Loop ook wel eens met mn telefoon maar echt, kun je mekaar nou niet ff een half uur met rust laten?!


Wacht maar, die jongen krijgt het op een gegeven moment knetterbenauwd en dan is het zo voorbij :Y)

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:13

Trui gefeliciteerd.
Was de taart nog eetbaar?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:26

Buren en vuurwerk , mijn hart gaat tekeer ben woest :x

Youri123
Berichten: 363
Geregistreerd: 21-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:28

Dat ik hoe erg ik er ook van baal. Het uit wil maken met me vriendin omdat het gewoon niet meer werk. En we beter als vrienden verder kunnen gaan. Maar ze heefd zogenaand de hele vakantie geen tiid. En ik het wel face to face uitmaken. En niet via een apje ofzo. Maar het zit me niet lekker dat ik het pas over 3 weken ofzo kan uitmaken omdat ze dan waarscheinlijk weer een keertje tijd heefd. En ik weet echt niet wat ik nu moet doen

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:28

Mijn vriend die zonder aan te kondigen zijn nieuwe carbidbus uitprobeert. En dan ook nog het lef hebben om naar binnen te lopen en te vragen of die hard ging. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:30

Youri123 schreef:
Dat ik hoe erg ik er ook van baal. Het uit wil maken met me vriendin omdat het gewoon niet meer werk. En we beter als vrienden verder kunnen gaan. Maar ze heefd zogenaand de hele vakantie geen tiid. En ik het wel face to face uitmaken. En niet via een apje ofzo. Maar het zit me niet lekker dat ik het pas over 3 weken ofzo kan uitmaken omdat ze dan waarscheinlijk weer een keertje tijd heefd. En ik weet echt niet wat ik nu moet doen


Nou als ze al geen tijd vrij maakt voor jou zegt dat wel genoeg over jullie relatie. Ik zou er dus niet te veel naar kijken en haar gewoon bellen en het uitleggen.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:32

@Youri123: het uitmaken met een vriendin die nooit tijd heeft kan best per appje. Houdt ze meer tijd over voor dingen die zij blijkbaar belangrijker vindt.

Youri123
Berichten: 363
Geregistreerd: 21-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:35

Nou als ze al geen tijd vrij maakt voor jou zegt dat wel genoeg over jullie relatie. Ik zou er dus niet te veel naar kijken en haar gewoon bellen en het uitleggen.[/quote]

Ja daarom ben ik er inderdaad ook een beetje klaar mee. Maar der telefoon neemt ze ook niet op. En op me apjes worden weer nauwelijks gerageerd. Ik zie der ergens eind volgende week wel. Maar dan zijn we met vrienden dus dan kan ik der ook niet face to face dumpen.

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:47

Een vriendin die de telefoon niet opneemt als dr vriendje belt, daar zou ik ook wel klaar mee zijn. Dan maar via de app inderdaad. banketstaaf, maar dan maakt ze het er zelf ook naar :=