Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 11:02

Fireheart schreef:
Dat we vandaag om 13:00 ergens afgesproken hebben, daar alles op afgestemd hebben en er nu gevraagd wordt of het misschien eerder kan.
Als ik ergens niet tegen kan |( hele planning in de soep. Het is nog een uur rijden ook.

Simpel toch? Nee dat kan niet! Zeker niet zo kort op voorhand.
Ipv dat je nog twee uur hebt om je ding te doen en klaar te zijn voor vertrek zou je nu maar een uur hebben, of minder. Zou ik nooit redden dus ik zal zsm komen uiterlijk 13u want dat was afgesproken en heb ik m’n planning op aangepast.

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:15

Dat er altijd en eeuwig alleen maar over trekkers gepraat kan worden, in mijn familie en mijn vriends familie.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:18

nicole_floor schreef:
Dat er altijd en eeuwig alleen maar over trekkers gepraat kan worden, in mijn familie en mijn vriends familie.


Oh ik zou dat ook niet trekken!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:19

Mijn vriend heeft het zwaarder, die verstaat de helft niet wat mijn familie zegt. (Twentse boeren) _O-

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:19

lieveli schreef:
nicole_floor schreef:
Dat er altijd en eeuwig alleen maar over trekkers gepraat kan worden, in mijn familie en mijn vriends familie.


Oh ik zou dat ook niet trekken!

:') :') :')

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:43

Ik ben niet zo van het geërger... Maar vanochtend was ik wel even redelijk gepikeerd.

Ik woon in kleine straat, met weinig parkeerruimte. Natuurlijk jaren 70, dus gebouwd op 1 auto per gezin. Nu wonen er niet zo veel gezinnen meer, maar wel veel twee of meer auto huishoudens. :+
Om die reden heeft de vorige bewoner de voortuin dus bestraat, en ik zet mijn auto daar ook altijd in. Zodat er meer ruimte in de straat is. Woon in een rijtjeswoning van 4 woningen. Mijn buurman in de andere tussenwoning heeft wel een gewone tuin en bovendien een lantaarnpaal voor huis dus die kan niet in zijn tuin parkeren. Zijn vriendin en hij zetten de auto altijd een klein stukje voor mijn tuin neer, zodat ik er mooi uit kan. Naast hem in de hoekwoning woont een stel met twee auto's, eentje in de garage en eentje naast huis. Perfect! Mensen van middelbare leeftijd en de man is zeer slecht ter been.
De hoekwoning aan mijn kant wonen twee oudere (80+ gok ik?) mensen in, de man is vrijwel dagelijks in de weer. Was vroeger hovenier en doet dat nog steeds heel veel. Auto vol butsen en deuken, vrij oud. En een aanhanger. Zeëen van ruimte achter en naast huis. Komt gisteravond thuis, zet zijn auto gewoon half voor de mijne (die in de tuin staat), laat de aanhanger er achter zitten en gaat in huis.

Sta ik vanochtend met mijn goede gedrag, omdat ik even naar mijn werk moet... :+ Met hangen en wurgen de auto er uit gekregen (omdat de vriendin van mijn buurman niet thuis is en hij de auto dus een stuk naar achteren heeft staan).

Kan ik zo van balen! Probeer er zelf altijd rekening mee te houden dat de straat zoveel mogelijk vrij is, zeker in deze dagen waarop je veel visite kan verwachten. Gaan mensen je inparkeren en de straat nog ontoegankelijker maken. {:)-:(

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:47

Had je niet kunnen aanbellen?

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:50

Britta31 schreef:
Had je niet kunnen aanbellen?


Ik had weinig zin om te wachten eerlijk gezegd. Eerst maar proberen of het zo ging lukken.
Bovendien gok ik zo dat ze redelijk not amused zouden zijn dat ik op 1e kerstdag moet werken :+ Ze zijn best wel van de kerk.

(ik heb gewoon een kantoorbaan, er zijn geen mensen in nood als ik mijn werk niet doe bij wijze van)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 14:55

lotthje schreef:
Die idioot die vannacht de mtb van mijn vriend van de oprit heeft gestolen. Ik heb nog gezegd, wil je hem niet binnen zetten? Voel me zo stom nu.



Dit heeft een leuk staartje gekregen. Via Facebook net toch echt teruggevonden. Politie zei geen enkele kans dat je hem terug vind en wij hadden ondertussen ook niet veel hoop. Blijkt hij al een dag in de buurt bij iemand tegen het hek te hebben gestaan. Vriendje is helemaal blij, zijn kerst kan niet meer stuk haha.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:26

Aan dat mijn vriendin waarmee ik al drie jaar een relatie heb het uit heeft gemaakt op kerst zojuist omdat ik aseksueel ben

WAAROM NU. NU MOET IK VROLIJK DOEN MET FAMILIE terwijl ik alleen maar wil huilen. |( |(

Had ze niet twee dagen kunnen wachten??? K ben 2 maanden geleden uit de kast gekomen en NU PAS maakt ze het uit, PRECIES OP KERST

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:35

Wat heftig voor je Lestrange. Sterkte gewenst..
Hoop dat je familie een beetje begrip voor je heeft de komende tijd.

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:47

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin waarmee ik al drie jaar een relatie heb het uit heeft gemaakt op kerst zojuist omdat ik aseksueel ben

WAAROM NU. NU MOET IK VROLIJK DOEN MET FAMILIE terwijl ik alleen maar wil huilen. |( |(

Had ze niet twee dagen kunnen wachten??? K ben 2 maanden geleden uit de kast gekomen en NU PAS maakt ze het uit, PRECIES OP KERST

Hele dikke knuff! :(:) Sterkte ermee :(:)

De mijne maakte het vorig jaar uit op oudjaarsdag na 7,5 jaar samen te zijn geweest. Ik snap dat sommige dingen niet kunnen wachten, maar bedenk het dan eerder (of iets later -O- Ik bedoel, met feestdagen dat doen is gewoon nog meer poedersuiker als op een gewone dag -O- )

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:50

lieveli schreef:
nicole_floor schreef:
Dat er altijd en eeuwig alleen maar over trekkers gepraat kan worden, in mijn familie en mijn vriends familie.


Oh ik zou dat ook niet trekken!

:')

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 16:07

lotthje schreef:
lotthje schreef:
Die idioot die vannacht de mtb van mijn vriend van de oprit heeft gestolen. Ik heb nog gezegd, wil je hem niet binnen zetten? Voel me zo stom nu.



Dit heeft een leuk staartje gekregen. Via Facebook net toch echt teruggevonden. Politie zei geen enkele kans dat je hem terug vind en wij hadden ondertussen ook niet veel hoop. Blijkt hij al een dag in de buurt bij iemand tegen het hek te hebben gestaan. Vriendje is helemaal blij, zijn kerst kan niet meer stuk haha.

Top, heel fijn bericht! *\o/*

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 16:34

Lieszje schreef:
Speciale oortjes of normale?
Heb nog een paar nieuwe liggen volgens mij.


Ik heb dit helemaal gemist. :o Lief, maar ik heb heb ze weer teruggevonden. Ze hebben een nacht buiten in de modder liggen, en doen het nog steeds perfect. :')

Deze dagen erger ik mij compleet aan mijn opa, die over alles klaagt, mekkert en zeurt, geen leuk ding te zeggen heeft tegen mij en mijn ouders, en dan verwacht dat we gezellig gaan doen. :evaw:

Edit: Ik ga het nog niet eens hebben over de eetgeluiden die hij produceert.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 16:49

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin waarmee ik al drie jaar een relatie heb het uit heeft gemaakt op kerst zojuist omdat ik aseksueel ben

WAAROM NU. NU MOET IK VROLIJK DOEN MET FAMILIE terwijl ik alleen maar wil huilen. |( |(

Had ze niet twee dagen kunnen wachten??? K ben 2 maanden geleden uit de kast gekomen en NU PAS maakt ze het uit, PRECIES OP KERST


Wat een poedersuiker! Sterkte!

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 16:57

Sterkte lestrange :(:)

Haha dat zijn dan goede oordopjes marley!

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 17:27

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin waarmee ik al drie jaar een relatie heb het uit heeft gemaakt op kerst zojuist omdat ik aseksueel ben

WAAROM NU. NU MOET IK VROLIJK DOEN MET FAMILIE terwijl ik alleen maar wil huilen. |( |(

Had ze niet twee dagen kunnen wachten??? K ben 2 maanden geleden uit de kast gekomen en NU PAS maakt ze het uit, PRECIES OP KERST

Jeetje wat naar, helemaal op zo'n dag. Sterkte... :(:)

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 17:31

Dat de nieuwe huurders van mijn huurwoning opeens op de stoep stonden :+
Ze wilden even het een en ander nameten..
Ze hebben bij de trap mogen meten omdat ze een vaste trap willen maken maar dat was ook alles :')
Zijn verder vriendelijke mensen hoor, maar hier zit ik niet op te wachten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 17:32

Lieszje schreef:
Dat de nieuwe huurders van mijn huurwoning opeens op de stoep stonden :+
Ze wilden even het een en ander nameten..
Ze hebben bij de trap mogen meten omdat ze een vaste trap willen maken maar dat was ook alles :')
Zijn verder vriendelijke mensen hoor, maar hier zit ik niet op te wachten :+

Met Kerst ook gewoon.... :')

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 17:37

Zijn turkse mensen, hebben ze niet bij stilgestaan denk :')

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 17:58

Dank jullie wel... Ik denk dat het weer aan is, we hebben eindelijk onze opgekropte emoties uitgesproken en... Ja het is allemaal weer goed.

Maar man man man, wat een emotionele rollercoaster deze kerst :roll:

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 18:00

Aan dat iedereen een mening mag hebben en uiten... behalve ik :')

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:32

Ik eet sinds kort veganistisch. Ook dus nu tijdens het kerst diner. Dit wordt niet zo serieus genomen door een deel van m'n familie. Telkens opmerkingen als 'ja hier is wel een koe voor doodgegaan' 'oooohhh wat je nu eet is pas slecht voor de natuur' 'oohh daar zijn allemaal dieren voor dood gegaan'. Heb hartstikke m'n best gedaan om lekker eten te maken. Gelukkig vonden m'n ouders het wel hartstikke lekker (en ik ook). Godver, wat poedersuiker.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:33

deksel schreef:
Ik eet sinds kort veganistisch. Ook dus nu tijdens het kerst diner. Dit wordt niet zo serieus genomen door een deel van m'n familie. Telkens opmerkingen als 'ja hier is wel een koe voor doodgegaan' 'oooohhh wat je nu eet is pas slecht voor de natuur' 'oohh daar zijn allemaal dieren voor dood gegaan'. Heb hartstikke m'n best gedaan om lekker eten te maken. Gelukkig vonden m'n ouders het wel hartstikke lekker (en ik ook). Godver, wat poedersuiker.

Herkenbaar dit.. -O-