Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30482
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:39

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn geweldige pakket! Zo leuk ingepakt! <3 zoveel cadeaus! :wow:
En het persoonlijke cadeau is prachtig!!
Zoveel leuke cadeaus. Echt een super leuk pakket. Ben er zo blij mee.

Nikkidekerf ben jij mijn Secret Santa?

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:40

Zou kunnen kim, dpd is hier ook al drama :=

Leuke pakketten weer vandaag! Mandyy omg die blond shopper <3

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:42

Wauw veel cadeautjes mandyy! Mooi pakket!!

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:43

Santigo_ schreef:
Zou kunnen kim, dpd is hier ook al drama :=

Leuke pakketten weer vandaag! Mandyy omg die blond shopper <3


Dát bedoel ik. Dan is dat zuiden niet meer zo zonnig. :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:43

Ik ken dpd eigenlijk alleen uit de tijd dat ik nog een bedrijfje had. Zat ik dagen lang te wachten op een levering, bleek dat DPD die maar gewoon even in de garage geflikkerd had lekker groot pakket bovenop de oldtimer en daar lag ie dus al 3 dagen maar een briefje in de bus doen was blijkbaar teveel werk. Ik dacht laatst toen ik weer eens helemaal klaar was met postnl misschien is het nu beter, maar toen ik de recensies van DPD ging opzoeken heb ik me heeeeeeeel snel weer bedacht. T is allemaal drama. -O-

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:44

Super gave pakketten weer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:47

Chantaliiejj schreef:
Jaa, nog meer gave pakketen die vandaag zijn binnen gekomen. Zo leuk om alle foto's voorbij te zien komen.

Dayanara, jou mok <3 zo leuk.
xLovesPower, Gefeliciteerd Y)(^)
lemanthia, heerlijk zo'n rituals shower oil.

Zit nu voor de tv met de nieuwe mok en thee van sss, de thee is lekker, ben stiekem wel benieuwd waar de thee vandaan komt. Pimaude, nogmaals bedankt voor het leuke pakket <3 en de sokken zitten trouwens prima.



[ [url=m/EI4ZNh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CuraMU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben zo blij dat je hem leuk vond! De thee komt weg bij de A.C. tion ! Haha. :D

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:47

Olympia schreef:
Super gave pakketten weer :)


+1, stiekem wel benieuwd wanneer de mijne komt hoor! :)

Toralone

Berichten: 603
Geregistreerd: 26-08-10
Woonplaats: Einde van de wereld: rechtsaf!

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 00:12

NOOIT mist iemand mij, behalve vandaag... Gemist door PostNL :')

Ramona1993

Berichten: 446
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 01:53

Ik zou bijna vergeten dat ik ook nog een pakketje krijg! ben zo benieuwd wanneer! *\o/*

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 03:06

Kom ik thuis van werk heb ik de postnl gemist, komen morgen weer langs. Helaas morgen ook aan het werk -O-

Saul

Berichten: 9653
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 07:03

Wauw wat een gaaf pakket Mandy !!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 07:06

Wow Mandy wat ben je verwend!!! Wat is het allemaal?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 07:10

Jeetje, toppakket idd Mandy!! :D

Leo

Berichten: 50127
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 07:19

Wow Mandy!!! :oo <3
Is dat nou een close-up van Mac?

Heel heel gaaf pakket!

snoopydogy

Berichten: 2221
Geregistreerd: 20-11-11

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 08:26

zo weer bij gelezen wat een mega gave pakketen zijn er al binnen gekomen kan haast niet wachten op de mijne

rockwitch

Berichten: 11731
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 08:46

dieseltje09 schreef:
rockwitch schreef:
Ik hoop dat ik snel hoor of Dieseltje09 mijn SS is anders kan ik weer verder gaan bedenken.


Ja dat ben ik zeker! {:)
Zo blij te horen dat alles in de smaak is gevallen en de breekbare dingen heel zijn over gekomen :D
Het was echt een feestje om jou pakket samen te stellen!



Jaa top. Het is zo leuk. Abby heeft haar mergpijp al helemaal doormidden dus de vulling heeft ze al op. Kattensnoepjes mocht Morgan geven... Die zijn dus ook op haha, vinden de katten niet erg. Van het weekend gaan we de Eenhoorn koekjes proberen te maken.
Heel erg bedankt voor de moeite!!

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 09:30

Wat een mooie pakketten weer! Dr Secret Santa's zijn erg gul dit jaar. :D

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 09:37

Mooie pakketten komen er weer voorbij, ik ben heel erg benieuwd naar mijn pakketje :D

Mandyy

Berichten: 30482
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 09:59

Leo schreef:
Wow Mandy!!! :oo <3
Is dat nou een close-up van Mac?

Heel heel gaaf pakket!

Ja! :oo <3
Was helemaal verbaasd!

Werd vanochtend wakker en moest gelijk aan het pakket denken. <3 Ben er zo blij mee!

Goldie, ik reageer thuis op jouw vraag! ;)

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:01

Jeeeeh Mandyy, in één keer goed! Wist je het al snel? Ik hoop dat je er blij mee bent (maar zo te lezen wel <3 ), had veel lol met het samenstellen ervan- en heb voor het eerst de Flying Tiger ontdekt zoals je misschien merkt :+
Het was supertoevallig dat ik er achter kwam dat Mac jouw oude bijrijdpaard was (toch?), ik moest hem fotograferen voor de Paardenkamp toen hij net nieuw aan kwam, voor in de nieuwsbrief en de ansichtkaarten. Ik was natuurlijk meteen verliefd op zijn ogen dus had nog wat extra close-ups gemaakt, die kwamen nu onverwacht goed van pas!

Zo nu kan ik ook eindelijk weer opgelucht in het topic posten, ik durfde na het versturen niets meer te plaatsen omdat ik niet wilde dat mijn naam afgelopen pagina's vindbaar was (dan werd het zo makkelijk raden :+ ). Maar nu kan ik eindelijk zeggen: ZO VEEL LEUKE PAKKETTEN AL, jeetje!!! En de kerstboom voor Donna89, wat geweldig lief <3

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:04

Mooi pakket Mandy!

Weet je, het zou ook veel beter zijn als alle webshops ook gewoon de optie aanbieden dat je dingen wil laten versturen naar het PostNL punt, of kan aangeven wanneer je het wil ontvangen. Want doordeweeks ben ik vaak niet thuis, ik ontvang dan wel de T&T, maar kan pas aangeven dat die naar het PostNL punt moet, als ze al een keer langs zijn geweest. Terwijl ik al weet dat ik er dan niet ga zijn, dat vind ik zo onzinnig. Zou gewoon fijn zijn, als je dat meteen kan aangeven. Liever heb ik alles naar het PostNL punt, want wachten op de bezorger vind ik zo'n stom iets. Ze kunnen daar echt nog wel in verbeteren.

In Finland heb je van die pick up lockers, dat zou hier ook perfect zijn. je krijgt dan een code waarmee je jouw locker kan openen, waar dan jouw pakket in zit. Lijkt me geweldig en ook veel efficiënter.

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:06

Rena100 schreef:
Mooi pakket Mandy!

Weet je, het zou ook veel beter zijn als alle webshops ook gewoon de optie aanbieden dat je dingen wil laten versturen naar het PostNL punt, of kan aangeven wanneer je het wil ontvangen. Want doordeweeks ben ik vaak niet thuis, ik ontvang dan wel de T&T, maar kan pas aangeven dat die naar het PostNL punt moet, als ze al een keer langs zijn geweest. Terwijl ik al weet dat ik er dan niet ga zijn, dat vind ik zo onzinnig. Zou gewoon fijn zijn, als je dat meteen kan aangeven. Liever heb ik alles naar het PostNL punt, want wachten op de bezorger vind ik zo'n stom iets. Ze kunnen daar echt nog wel in verbeteren.

In Finland heb je van die pick up lockers, dat zou hier ook perfect zijn. je krijgt dan een code waarmee je jouw locker kan openen, waar dan jouw pakket in zit. Lijkt me geweldig en ook veel efficiënter.



Hier in Amersfoort hebben we van die punten van Postnl staan kan je 24/7 je pakket ophalen

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:07

Ik krijg een melding in de app dat het pakket komt. Op de dag van bezorging in dr ochtend, kan ik wijzigen dat het naar een pakket punt moet.

Al is de Postnl wel beetje aan het kloten. Er zijn nog 3 pakketjes onderweg die ik allang heb. Denk dat de chauffeur iets niet heeft geregistreerd ofzo

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:21

Rena100 schreef:
Mooi pakket Mandy!

Weet je, het zou ook veel beter zijn als alle webshops ook gewoon de optie aanbieden dat je dingen wil laten versturen naar het PostNL punt, of kan aangeven wanneer je het wil ontvangen. Want doordeweeks ben ik vaak niet thuis, ik ontvang dan wel de T&T, maar kan pas aangeven dat die naar het PostNL punt moet, als ze al een keer langs zijn geweest. Terwijl ik al weet dat ik er dan niet ga zijn, dat vind ik zo onzinnig. Zou gewoon fijn zijn, als je dat meteen kan aangeven. Liever heb ik alles naar het PostNL punt, want wachten op de bezorger vind ik zo'n stom iets. Ze kunnen daar echt nog wel in verbeteren.

In Finland heb je van die pick up lockers, dat zou hier ook perfect zijn. je krijgt dan een code waarmee je jouw locker kan openen, waar dan jouw pakket in zit. Lijkt me geweldig en ook veel efficiënter.


Ik heb er van DHL een rij van die dingen bij een tankstation in de buurt staan. Inderdaad wat een uitvinding die lockers, altijd 24/7 bereikbaar, nooit meer gedoe met hoe laat het ophaalpunt sluit, pakjes die medewerker van het ophaalpunt open maakt(ja het gebeurt echt bij het punt bij mij in de buurt {:)-:( )

@Rockwitch, Geen probleem, was echt heel leuk! Ik heb alleen wel heel hard gelachen, met mijn postzegel code, en een beetje de verbazing in je berichtjes met de hint :D
Vooral de lol om op bokt te zeggen dat ik echt niet zo goed ben in rijm en geen flauw idee heb wat ik als hint moet gebruiken terwijl ik de 1e hint al gegeven heb :Y)