Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 17:25

Omdat dat toen nog de prijs was en die recent is bijgesteld. Vermoed dat er een nieuw model aankomt :)

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 19:00

Lotus83 schreef:
Ik kreeg zaterdag een bericht dat iemand interesse had in Anky Beugelriemen en nog een frontriem.
Prijs overeen gekomen, mijn adres gegeven en een afspraak gemaakt voor vanavond 19.00 uur.

Ik had nog een berichtje gestuurd en dat is wel gelezen en geen antwoord meer en tot op heden heb ik nog niemand gezien .
Persoon in kwestie heeft van de 3 beoordelingen 2 slechte wegens niet nakomen afspraak dus ik denk dat ik pech heb.

19.40 en niemand gezien. Ook geen bericht.
Heel irritant {:)-:(


Zelf op mijn bericht dat ik het onfatsoenlijk vind dat ik niets meer heb gehoord heb ik geen reactie gehad.
Alles is gelezen.
Heb een 1 ster beoordeling gegeven en als ik die terug krijg, jammer dan

Lynn_Nikita

Berichten: 25469
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 19:06

vandaag een telefoontje van iemand die slakken wilde kopen maar geen vervoer had. Hij zou zijn broer bellen en mij terugbellen. Nu ineens een telefoontje of hij wel aan het juiste adres stond en of ik 2 honden had.
Euhm, ja dat klopt maar wij hadden toch niks afgesproken, zei hij dat hij mijn voicemail had ingesproken dat hij zo en zo laat kwam.
Dat is toch ook niet helemaal de bedoeling lijkt mij. Dan bel je toch nog een keer als je geen bevestiging krijgt

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 19:39

Lynn_Nikita schreef:
vandaag een telefoontje van iemand die slakken wilde kopen maar geen vervoer had. Hij zou zijn broer bellen en mij terugbellen. Nu ineens een telefoontje of hij wel aan het juiste adres stond en of ik 2 honden had.
Euhm, ja dat klopt maar wij hadden toch niks afgesproken, zei hij dat hij mijn voicemail had ingesproken dat hij zo en zo laat kwam.
Dat is toch ook niet helemaal de bedoeling lijkt mij. Dan bel je toch nog een keer als je geen bevestiging krijgt

Dit heb ik ook keer gehad. Berichtje gestuurd ben 11 uur bij je ik stond lekker onder de douch ging de bel denk huh? Ja kom voor dit en dit? Denk okeeee ik weet van niks dan wacht je toch even op een akkoord

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 20:17

Snelle actie vandaag!
Iemand kocht servies over, betaalde direct met dezelfde bank en een half uur later had ik het al verzonden. Ideaal zo ;)!

AnnickT

Berichten: 1468
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 23:03

Seventeen schreef:
Wij gingen laatst een PS4 ophalen voor mijn broertje, hebben een uur gereden en zijn werk liep iets uit. Geen probleem, wij waren door file ook iets later. Staan we daar opgegeven moment te wachten en er komt maar niemand aan. Geen licht, helemaal niets. Hebben een uur staan wachten en net toen ik zei dat we weg gingen als er de volgende 5 minuten niemand kwam, ging er een licht aan. Wij aanbellen, doet het zusje open. Die wist van niets, de jongen zelf 100x gebeld, die nam niet op. En wij konden helemaal niets. Konden we weer naar huis... ik was woest.

Zoiets hebben wij ook een keer gehad. Mijn broertje had een of andere console gekocht bij iemand, gelukkig nog niet betaald. Adres gekregen, wij komen normaal nooit in die buurt maar mijn moeder en ik waren onderweg door Nederland, dus konden we meteen "even" langs. Na lang zoeken was het een soort industrieterrein met een gebouw van het bedrijf en een soort school-achtig iets. Aangebeld en die hele persoon bleek daar nergens bekend te zijn. Ook verder geen gebouwen/huizen in de buurt waar we het verder nog hadden kunnen proberen. Dus wij met lege handen verder, maar mijn broertje kreeg later wel een berichtje dat ie de hele middag thuis was geweest maar niemand had gezien :? Terwijl wij daar zeker een uur rondgelopen en gekeken hebben...

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:09

Ik ben nou aan het wachten op iemand die om 12u zou komen.. ben benieuwd, nog even geduld.

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:34

Had je wel de juiste postcode? In Nederland kan dat soms een uitdaging zijn met gps systemen

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:50

Ik wil een pakketje naar een post nl punt in België sturen, maar hoe werkt dat, moet ik dan het adres van het post nl punt er op zetten met daarop de naam van de koper?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:41

Oef jee ben het nu al beu en heb pas 2 uurtjes kleding online staan.
Of er een prijs gemaakt kan worden als ze alles in een keer over neemt.
Kleding is vrijwel nieuw, 1 of 2x gedragen. Zit merkkleding tussen maar ook goedkope merken. Prijs per stuk is er dan ook naar.

Gaat ze even de helft van de vraagprijs bieden en daarna nog discussiëren dat het te duur is want ja er zit zelfs van de zeeman tussen!
Dus omdat jij geen zeeman wil dragen moet ik mijn kleding voor 3 euro per stuk verkopen?

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 08:21

Nou hier opgelicht denk ik. Zondag iets gekocht, maandag zou ze het op de post doen. Ik vroeg dinsdag om de track en trace code maar geen reactie, woensdag gevraagd en gisteren weer gevraagd. Geen reactie meer. Hm, slecht gevoel over. Als ik maandag niks heb ga ik maar melden denk ik?

MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 08:52

De post is wel een drama op dit moment. Dus hopelijk komt het vandaag of morgen nog. Geen reactie is wel raar.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:53

Ook fijn... Heb je een overeenkomst met een verkoper, sta ik daar gisteravond op de stoep: 'ja sorry, het is net verkocht want een ander bood meer". Ik was echt pissig -:(-

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 12:18

Coconut schreef:
Ook fijn... Heb je een overeenkomst met een verkoper, sta ik daar gisteravond op de stoep: 'ja sorry, het is net verkocht want een ander bood meer". Ik was echt pissig -:(-



oh das echt aso
had ook zoiets was een wastrog schijnen veel waard te zijn werd veel geboden ging akkoord met 150 bod.. maar man was trucker en kon pas eind vd week.. ik was vergeten adv te verwijderen werd er steeds meer geboden (inmiddels 250) had hij dus ook gezien op afgesproken dag en tijd stond hier een mega vrachtwagen bij de deur hihi
hij vond netjes dat ik hem nog had hij had gezien dat er veel overboden werdt.. hij gaf me zomaar 50 euro extra daarvoor vond ik echt super lief! hij was er enorm blij mee

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:27

Ja het was ronduit asociaal. Was ook aan de andere kant van de stad dus het hele eind voor niks gefietst :=

Jolien87

Berichten: 17434
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:06

Jolien87 schreef:
We krijgen volgende week een nieuwe bank dus onze huidige bank staat op marktplaats. We hebben niet echt een richtprijs en mensen mogen bieden. Aangezien de nieuwe bank maandag komt, heb ik in de advertentie gezet dat deze bank zaterdag of zondag opgehaald mag worden. Ik had inmiddels een bod van €60 en vond dat prima maar was in afwachting van een verdere reactie. Ondertussen kreeg ik nog een berichtje van iemand waarop ik reageerde dat ik in onderhandeling was met iemand die €60 had geboden, waarop ze reageerde: "Voor €50 haal ik hem vanavond op". Ja tr*t, alsof je mij daar een plezier mee doet. Naast het feit dat in de advertentie staat dat de bank zaterdag of zondag opgehaald kan worden vind ik het ronduit onbeschoft om van mij te verwachten dat ik een onderhandeling met een ander staak om de bank aan haar te slijten.
Daarna kreeg ik nog een berichtje van iemand: "Voor €25 haal ik hem vanavond op". :evaw:


Nog een leuk vervolg op dit verhaal.
Inmiddels had ik met de bieder van €60 afgesproken dat hij de bank zou komen halen maar alleen nog een aanhangers moest regen. Hij zei dat ik zaterdag moest aanhouden waarop ik reageerde dat dit helemaal goed zou zijn aangezien hij zaterdag of zondag opgehaald kon worden. Krijg ik even later een berichtje: "Het wordt vrijdag 9:00". :x
Een paar keer tot tien geteld en gezegd dat het zaterdag of zondag kon en desnóóds maandag voor 12:00 omdat daarna de nieuwe bank komt. Het wordt maandag. _O-

_Nadia_

Berichten: 2653
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:10

Ik kan je bijna garanderen dat je met die bank blijft zitten en dat ie maandag niet komt.

Jolien87

Berichten: 17434
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:30

Hij heeft ook nog niet naar mijn adres gevraagd. :')
Maar dan is het heel simpel en gaat hij op de weggeefhoek of desnoods onder een zeiltje in de tuin tot hij door het grofvuil wordt opgehaald.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 02:20

Mensen lezen niet :')

Zo had ik nu weer wat. Ik doe nu eigenlijk alles wel via Facebook, gaat net even wat sneller. Woensdag middag had ik een oproepje geplaatst bij een groep dat ik voor de volgende ochtend iemand nodig had om wat spullen naar het grofvuil te brengen voor mij, tegen betaling uiteraard, omdat ik nog maar weinig tijd over had de laatste dingen uit mijn huis te krijgen voor de overdracht die in die Donderdag middag zou zijn. Heb toen wat reacties gekregen in een hele korte tijd, maar reageerde gelijk op de eerste de beste. Vroeg hij om wat het ging, dus ik foto's sturen en dat lukte wel volgens meneer. Zou 25euro kosten, prima. Zegt dat hij in de buurt woont en het misschien heel vroeg op kan pikken. Vervolgens zegt hij ineens "kijk anders maar of je het ergens neer kan zetten dat ik het eind van de dag op kan halen" ehm, nee. Dan heb ik de overdracht en uiteraard moet ik betalen, dus kan er niet bij zijn. En straks bedondert hij mij door niet alles mee te nemen. Zei niet voor niets in de ochtend. Zaterdag kon hij pas weer, maar dan is het huis al niet meer van mij en die nieuwe bewoners willen ook gelijk bezig. Intussen had er nog iemand gereageerd met een telefoonnummer er bij dus hem gebeld die bijna dubbel zo duur was. Maar goed, hij kon wel om half 9 dus eind goed al goed.
Had ook veel inboedel weg gegeven aan een man en vrouw via een weggeefhoek groep die er heel blij mee zijn en alles netjes ophaalden :)

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:34

Vorige week een Anky pad gekocht, deze week een oude jas en wat rotzooi opgestuurd gekregen en uiteraard geen reactie van de verkoper meer. Aangifte gedaan, heb de adresgegevens maar helaas is dat erg ver uit de buurt. Al zou ik voor het principe er wel heen willen gaan :')
Ik weet niet of namen noemen mag, maar omdat hier misschien ook wel mensen zitten die paardgerelateerde spullen kopen op marktplaats, let een beetje op met spullen uit Nijmegen.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:26

Dus je kreeg rommel IPV een Anky pad??

Dat is wel heel erg!

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:42

:roll:
Ik heb er weer eentje.

Ik ben opzoek naar een nieuw water reservoir voor mijn senseo. In de buurt van mijn werk wordt een senseo aangeboden, vandaag geplaatst, kan enkel morgen opgehaald worden. Geen vraagprijs. Dus ik mail de verkoper wat hij ervoor wil hebben. Zijn antwoord:
"Geen vraagprijs, doe een bod en het is van jou."
Dus ik bied €5,- (eerste bieder, moet op een heel specifiek moment opgehaald, ouder model). Krijg ik terug "hahaha nee, doe een redelijk bod en het is van jou."
Dus ik vraag hem wat hij dan een redelijk bod vindt, maar daar krijg ik geen antwoord meer op. Dude, vertel me gewoon wat je ervoor wil hebben dan...

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:49

Ja, dat heb ik ook regelmatig. :=
Zeg dan gewoon wat je in je hoofd hebt..

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:49

upendo schreef:
Ja, dat heb ik ook regelmatig. :=
Zeg dan gewoon wat je in je hoofd hebt..


Nou dat dus! Blijkbaar is er wèl een vraagprijs, want je weet wat je niet redelijk vindt, dus je weet ook wel wat je wel redelijk vindt... :roll:

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:21

Ik ben een boek aan het kopen via mp. Betalen met gelijk oversteken, nu geeft verkoper aan pas te gaan versturen als zij het geld op haar rekening heeft?