Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 19:35

Ik had het erg gezellig gehad bij castlefest en aantal nieuwe en aardige mensen ontmoet.

Maar nu is iemand die ik daar heb ontmoet ieets te obsessief met me? :\ hij zit letterlijk al mn fotos totaan 2012 te liken :? >;) en dat zijn er veel...

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 19:36

DarkCupid schreef:
Ik had het erg gezellig gehad bij castlefest en aantal nieuwe en aardige mensen ontmoet.

Maar nu is iemand die ik daar heb ontmoet ieets te obsessief met me? : hij zit letterlijk al mn fotos totaan 2012 te liken :? >;) en dat zijn er veel...


Leuk dat je het zo leuk hebt gehad!

Maar dat is wel heel erg obsessief.. hopen dat t bij het liken van die foto's blijft..

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:37

Dat m'n rug mij nogsteeds in de steek laat na 3 weken geleden van een paard gevallen te zijn

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:43

je most zoveel op stall :(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:55

Het OV en met name Syntus... eerst komt de buschauffeur niet, vervolgens worden we met z'n allen de bus weer uit gebonjourd om iets later in een andere bus in te stappen. Ga ik later vandaag met dezelfde lijn weer ergens heen, ruim 10 minuten vertraging.
Oh, en pony die mijn humeur over nam en stront eigenwijs van me weg bleef lopen. Heb maar een kruk midden in de bak gezet en lekker met muziek aan zitten wachten totdat hij het zat was en naar me toe kwam. Daarna nog wel even fijn gekroeld en een klein stukje gewandeld.
Maar men, dit was echt mn dag niet ofzo

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:06

Meter en meters en meters stof in huis, maar die lapjes bij elkaar zoeken voor een workshop wil maar niet lukken.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:03

Aan de houten kont stoel op de school van onze dochter.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:13

Ik.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:26

Schoonmoeder _-:( _-:(

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 01:24

Dat ik vanavond nog iets moet doorsturen voor Sinterklaas (verlanglijstje) en ik geen idee heb wat ik moet vragen :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 01:25

Stress en onzekerheid.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 01:38

ScarOfWars schreef:
Stress en onzekerheid.

Dat lijken mij twee dingen om zeker niet last minute op een verlanglijstje te zetten.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 01:51

oomens schreef:
ScarOfWars schreef:
Stress en onzekerheid.

Dat lijken mij twee dingen om zeker niet last minute op een verlanglijstje te zetten.


Denk ook niet dat ze op mij reageerde. :+

Ik heb er uiteindelijk een WoodWick kaars op gezet. Budget van €30,- meteen op aan een kaars maar ze knisperen als een haardvuurtje dus dat is zo gezellig in huis <3 wil er al heel lang zo een.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 07:44

oomens schreef:
ScarOfWars schreef:
Stress en onzekerheid.

Dat lijken mij twee dingen om zeker niet last minute op een verlanglijstje te zetten.


Hmm nee niet echt, gelukkig reageerde ik daar ook niet op.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:32

Aan mensen die om de zoveel tijd een
Ik-heb-aandacht-nodig-topic openen. (Ik kijk via mobiel op de voorpagina dus zie niet gelijk wie de ts is).

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:47

Dat ik ontzettende rugpijn heb en misselijk ben. Gister had ik het ook en ik weet niet waar t vandaan komt ineens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:59

Boompje1985 schreef:
Aan mensen die om de zoveel tijd een
Ik-heb-aandacht-nodig-topic openen. (Ik kijk via mobiel op de voorpagina dus zie niet gelijk wie de ts is).

:j ik ben zo gek op die knop met de mogelijkheid om topics te negeren!
Elke week, of als de aandacht voor het ene probleem afzwakt, een nieuw probleem. :z

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:38

Aan het verplicht mee moeten luisteren van filmpjes als je eerste klas reis omdat iemand het niet nodig vindt oortjes te gebruiken grrr

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:44

Dat ik geen zin heb in school en eigenlijk de hele dag sims wil spelen |o

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:46

Aan mijn hamster -:(- . Hij is er nu dus achter gekomen dat als hij aan het glas knaagt dat ik hem er uit laat. Dus nu knaagt hij steeds aan het glas! Dan sla ik hem met de stoffer van de stoffer en blik, maar meneer is NIET onder de indruk en valt de stoffer gewoon aan. (En niet los laten hè! Een pitbull kan daar nog wat van leren). Dus ik besloot vannacht om citroensap op dat gedeelte van het glas te smeren. "Dat zal hij wel heel vies vinden", dacht ik, naïef als ik was.

NEEEEE hij maakte me om drie uur snachts wakker. Dus ik was het ZAT en heb hem eruit gelaten. En toen ging hij geluid zitten maken door in een soort doos te spelen. Toen ik eindelijk sliep werd ik om 4 uur weer wakker omdat hij op mijn hoofd sprong |( |(

Toen heb ik hem de kamer door gejaagd en hem godzijdank niet meer gezien. Tot hij vanochtend om half negen aan kwam kakken en weer terug in zijn kooi sprong.

rot beest heeft geen grientje respect voor me

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:54

Lestrange01 schreef:
Aan mijn hamster -:(- . Hij is er nu dus achter gekomen dat als hij aan het glas knaagt dat ik hem er uit laat. Dus nu knaagt hij steeds aan het glas! Dan sla ik hem met de stoffer van de stoffer en blik, maar meneer is NIET onder de indruk en valt de stoffer gewoon aan. (En niet los laten hè! Een pitbull kan daar nog wat van leren). Dus ik besloot vannacht om citroensap op dat gedeelte van het glas te smeren. "Dat zal hij wel heel vies vinden", dacht ik, naïef als ik was.

NEEEEE hij maakte me om drie uur snachts wakker. Dus ik was het ZAT en heb hem eruit gelaten. En toen ging hij geluid zitten maken door in een soort doos te spelen. Toen ik eindelijk sliep werd ik om 4 uur weer wakker omdat hij op mijn hoofd sprong |( |(

Toen heb ik hem de kamer door gejaagd en hem godzijdank niet meer gezien. Tot hij vanochtend om half negen aan kwam kakken en weer terug in zijn kooi sprong.

rot beest heeft geen grientje respect voor me


Maar jij hebt ook geen respect voor het dier....... slaan, kamer door jagen voel je je wel lekker.... je bent 10x zo groot. Negeer hem lekker.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:56

Lau schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan mijn hamster -:(- . Hij is er nu dus achter gekomen dat als hij aan het glas knaagt dat ik hem er uit laat. Dus nu knaagt hij steeds aan het glas! Dan sla ik hem met de stoffer van de stoffer en blik, maar meneer is NIET onder de indruk en valt de stoffer gewoon aan. (En niet los laten hè! Een pitbull kan daar nog wat van leren). Dus ik besloot vannacht om citroensap op dat gedeelte van het glas te smeren. "Dat zal hij wel heel vies vinden", dacht ik, naïef als ik was.

NEEEEE hij maakte me om drie uur snachts wakker. Dus ik was het ZAT en heb hem eruit gelaten. En toen ging hij geluid zitten maken door in een soort doos te spelen. Toen ik eindelijk sliep werd ik om 4 uur weer wakker omdat hij op mijn hoofd sprong |( |(

Toen heb ik hem de kamer door gejaagd en hem godzijdank niet meer gezien. Tot hij vanochtend om half negen aan kwam kakken en weer terug in zijn kooi sprong.

rot beest heeft geen grientje respect voor me


Maar jij hebt ook geen respect voor het dier....... slaan, kamer door jagen voel je je wel lekker.... je bent 10x zo groot. Negeer hem lekker.


Niet alles te letterlijk nemen ;). Maar negeren heb ik al geprobeerd, ik word er alleen steeds wakker van en heb mijn slaap hard nodig! Als ik er niet wakker van werd had ik hem ook lekker laten knagen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:58

Je kunt beter opschrijven hoe het dan echt gaat, want ik nam jouw bericht serieus en dacht hetzelfde als Lau. :)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:02

xEmpire schreef:
Je kunt beter opschrijven hoe het dan echt gaat, want ik nam jouw bericht serieus en dacht hetzelfde als Lau. :)


Nou precies,
Je valt vanzelf in slaap hoor je moet gewoon stoppen met je eraan ergeren. Hij knaagt dat is fijn voor hem ik lig in mijn warme bed slaap lekker. Meer kan je niet doen

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:03

Dan is je verblijf te klein/niet geschikt/ niet uitdagend genoeg ingericht. :+