Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11461
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:33

hhaha normaal zou ik moeten lachen, maar ik kan momenteel echt niet lachen, ben echt gefrustreerd. Vind het zo flauw dat je iemand verplicht om dus met je hoofd uitvergroot op een muur te hangen straks, terwijl iemand dat verschrikkelijk vind, of het nu een verjaardagscadeautje is ofniet.. brrr... En de stress alleen al om die foto te maken met die kinderen ook allemaal - nee bedankt haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:41

HelmerG schreef:
hhaha normaal zou ik moeten lachen, maar ik kan momenteel echt niet lachen, ben echt gefrustreerd. Vind het zo flauw dat je iemand verplicht om dus met je hoofd uitvergroot op een muur te hangen straks, terwijl iemand dat verschrikkelijk vind, of het nu een verjaardagscadeautje is ofniet.. brrr... En de stress alleen al om die foto te maken met die kinderen ook allemaal - nee bedankt haha.

Vervelend dat je precies die dag migraine hebt. 8-)
Ik zou ook echt niet happy zijn als ik daartoe verplicht word.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8316
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:53

HelmerG schreef:
hhaha normaal zou ik moeten lachen, maar ik kan momenteel echt niet lachen, ben echt gefrustreerd. Vind het zo flauw dat je iemand verplicht om dus met je hoofd uitvergroot op een muur te hangen straks, terwijl iemand dat verschrikkelijk vind, of het nu een verjaardagscadeautje is ofniet.. brrr... En de stress alleen al om die foto te maken met die kinderen ook allemaal - nee bedankt haha.


Hier hetzelfde, 'verplicht' mee op vakantie en dan een familie foto maken -O-

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:56

Ik schuif altijd heel strategisch schuin achter iemand op familiefoto's, lukt tot nu toe altijd :Y)

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 22:05

Dat de pakketbezorger gisteren m’n pakketje mee terug heeft genomen, die ligt normaal als we niet thuis zijn ALTIJD bij de buren. En ondanks dat hij vandaag tussen 10.30 en 14.00 bezorg zou worden, bleef hij de heel dag op “zending gesorteerd” staan. En rond 18.00 kreeg ik bericht dat de bezorgtijd verander is en nou staat er helemaal niets meer bij over wanneer hij bezorgd gaat worden.
Ik wil m’n stofjes!

nicole_floor

Berichten: 3251
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 00:32

Dat het gezeur nu al weer begint wat we met oud en nieuw gaan doen.

VenoSnorlax

Berichten: 4522
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 02:28

Dat ik al 3 keer naar de wc mocht rennen, ik tril op mn benen, ik niet kan liggen want dan word ik gelijk weer enorm misselijk en ik gewoon wil slapen

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 05:54

Dat ik buiten de was op ging hangen op blote voeten en schijnbaar op een wesp stond. Drie keer raden wie er pijn heeft en haar lesje geleeed heeft? :\

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:07

Dorus schreef:
Dat de pakketbezorger gisteren m’n pakketje mee terug heeft genomen, die ligt normaal als we niet thuis zijn ALTIJD bij de buren. En ondanks dat hij vandaag tussen 10.30 en 14.00 bezorg zou worden, bleef hij de heel dag op “zending gesorteerd” staan. En rond 18.00 kreeg ik bericht dat de bezorgtijd verander is en nou staat er helemaal niets meer bij over wanneer hij bezorgd gaat worden.
Ik wil m’n stofjes!

Er stond bij “werkdagen” dus ik ging uit van maandag op z’n vroegst. Ik was dus heel erg blij dat ik voor vanochtend een bezorgtijdvak kreeg in de app, maar hij blijft net als gisteren op “gesorteerd” staan terwijl hij toch echt al onderweg zou moeten zijn -O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:56

Aan een persoon die zijn slechtste kant heeft getoond. Nooit verwacht dat dit bij die persoon naar voren zou komen. Schrik er zelfs van.

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 13:08

Dat ik heel graag zo’n flared broek wil hebben, deze dan ook besteld heb, maar eigenlijk wel weet dat ie me waarschijnlijk niet staat.
Maar ik wil er zo een |o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:04

Die klojo die mij gewoon laat vallen en zijn afspraken niet nakomt en dit is niet de eerste keer

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 16:35

Aan de plaatselijke dierenarts {:)-:( Ik vroeg of ik Imaverol bij hen op kon halen omdat 1 van mijn pony's schimmel heeft. Welkoop verkoopt het niet meer namelijk anders was ik daar nog wel langs gereden.. Verwijzen ze mij naar een paardenarts (goh, alsof ik er geen ken..) omdat ze geen paarden meer behandelen. Nee, dat hoeft ook niet. -:(- Er is ook wel Imaverol voor honden en katten wat net zo goed helpt. Zucht..

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 16:43

Afbeelding
Afbeelding

Jarvis had mijn yogiman laatst al te pakken gehad (alles wat ik kon vinden weer in elkaar gelijmd) en vandaag weer ;( gelukkig viel de schade nu mee, maar ik baal er zo van :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 17:05

Eczeem. Als ik toch eens zou weten waardoor het zou komen, wat zou dat schelen.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:14

Dat ik net vies hard mijn hoofd gestoten heb tegen een stoel toen ik de kat die wilde gaan kotsen probeerde te vangen en eens we het beest buiten hadden gesmeten, hoefde die niet meer te kotsen. Dus nu heb ik voor niks een bult op mijn hoofd.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:21

daka sports |o

lenaa_tje

Berichten: 10343
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:42

Merexa schreef:
Aan de plaatselijke dierenarts {:)-:( Ik vroeg of ik Imaverol bij hen op kon halen omdat 1 van mijn pony's schimmel heeft. Welkoop verkoopt het niet meer namelijk anders was ik daar nog wel langs gereden.. Verwijzen ze mij naar een paardenarts (goh, alsof ik er geen ken..) omdat ze geen paarden meer behandelen. Nee, dat hoeft ook niet. -:(- Er is ook wel Imaverol voor honden en katten wat net zo goed helpt. Zucht..

Vlasta zit toch niet ver van de stad? Die heeft ook een apotheek.

cursebreaker

Berichten: 11461
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:47

[***] schreef:
Eczeem. Als ik toch eens zou weten waardoor het zou komen, wat zou dat schelen.


Stress misschien? Bij mij uit zich stress in eczeem plekken - laatste weken begon het weer aan de binnenkant van m’n elleboog rechts en die is in de tissentijd groter geworden pff. Heb er af en aan met jaren last van.

VenoSnorlax

Berichten: 4522
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 19:47

Dat ik niet meer naar het eerste uitstapje in 3 maanden kan omdat mn auto ergens geparkeerd is 3 maanden geleden waar die nu niet mocht staan en dus weggesleept is. Top op naar nog 2 maanden zonder gezellig uitje

Kairos
Berichten: 2715
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 19:54

Dat mijn vader niet snapt waarom ik me irriteer aan het gedrag van mijn vriendin.. en dat ik gisteren op werk mijn intuïtie had moeten volgen, maar tja, dat durfde ik niet :')
Laatst bijgewerkt door Kairos op 03-11-18 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 19:55

Aan mn vader...

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:28

Het voelt alsnof ik 'groeipijn' heb ik mijn linkerbeen.
Maar ik ben 21 en 1.83 dus ik zit niet echt te wachten op nog meer groeien.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:40

geef die centimeters maar aan mij :+

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 21:47

Je mag wel 8 cm hebben. Ik wil wel 1.75 zijn :')