Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:12


Siggislief

Berichten: 14044
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:13

Dat ik vanmorgen wakker werd en er achter kwam dat ik mijn portemonnee en huissleutels kwijt was.
Denk na 10 x het huis hebben gezien te hebben, bijna alles overhoop gehaald te hebben...nog naar IJburg gereden te hebben....

En na 3 a 3,5 uur (vanaf 8u) er achter komen dat ze gewoon onder een tijdschrift op mijn slaapkamer op het bureau lagen... 8)7 :x

Jorex

Berichten: 9988
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:13

Ik dacht altijd dat pepernoten en kruidnoten hetzelfde waren :?

Lestrange01

Berichten: 2815
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:18

Het ergste is nog wel dat klanten soms om "kruidnoten" vragen, dus ik breng ze naar de kruidnoten, En dan worden ze helemaal boos op mij omdat ze pepernoten bedoelen :+ :+ , ja het is niet mijn fout dat mensen het verschil niet werd

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:21

Maar niemand van jullie was er bij en jullie weten dus niet wat die collega nou daadwerkelijk at.
En geloof me, ook met het eten van pepernoten kunnen mensen walgelijke geluiden produceren hoor.

Aannames zijn geen feiten..... En dat was over het algemeen mijn ergernis van vandaag. Ik liep er op het werk tegenaan dat iemand een eigen aanname als feit presenteerde zonder ook maar iets te controleren.
De waarheid lag behoorlijk ver van haar aanname.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:25

Dat uiteraard de schoenen die ik wil alleen via de Duitse webshop te bestellen zijn en ik daar geen biet van snap.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:34

Dat ik een brief van de deurwaarder heb gekregen terwijl ik dacht dat ik schuldenvrij was.. enorme domper, voel me gelijk depri.. :\

Jorex

Berichten: 9988
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:53

Kaulitz schreef:
Dat ik een brief van de deurwaarder heb gekregen terwijl ik dacht dat ik schuldenvrij was.. enorme domper, voel me gelijk depri.. :\

:(:)

Dat ik mijn mobiel liet liggen bij mijn mentor. Gelukkig kwam ik er niet pas in de bus achter, maar beneden in het gebouw al. Maar jemig hoe chaotisch kan ik zijn. -O-

Grappige eraan was dat hij het niet eens gezien had, dus toen ik mijn mobiel kwam halen, had hij echt zo iets van "wat komt ze nu weer doen" :')

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:54

Mijn verrekte langzame computer. Ik ben bezig met 1633 bestanden om te zetten naar jpeg. Oké, da's veel...maar kom op zeg, ik ben nu sinds 11:20 al bezig met het omzetten en ben inmiddels net over de helft heen (53%). Dit wordt nachtwerk zo :oo

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 18:21

Iemand in de trein die echt met keihard geluid aan een filmpje aan t kijken is. Doe normaal, je bent niet alleen op de wereld

Marocje
Berichten: 5617
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 18:28

iirrssjjee schreef:
Marocje schreef:
Het staat zelfs zo in een Lidl foldertje :+

-O-
Dit zijn kruidnoten;
[ [url=m/Chuxg2.jpg]Afbeelding[/url] ]


En dit zijn pepernoten;
[ [url=m/9vzT8B.png]Afbeelding[/url] ]


En daarbij een duidelijke uitleg :+;
https://www.banketletters.nl/wat-is-het ... ruidnoten/


Jep, ik weet dat wel, maar zovaak gaat dat dus fout..
Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8352
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:04

Knipperlicht gebruiken mensen, hoe moeilijk is het? |o
Echt een paar keer op het randje nog kunnen remmen...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:21

Heb afgelopen nacht zeer slecht geslapen en vanavond houdt het meisje in de kamer naast mij een feestje. Vertelde ze net pas... super chill op woensdagavond. Weet nu al dat het dikke herrie wordt. Na 11uur gaat het gewoon stil zijn vind ik. Bel zelfs de politie wel als ik moet blijven zeuren. :=

Ik ben morgen om 7:15 wakker namelijk. :')

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:26

Vealosz schreef:
Dat mijn auto naar de apk is en ik wil weten of ie er doorheen komt ja/nee. In principe zou ie er zo doorheen moeten kunnen.

Dat de monteur die m wegbracht mijn carterpan eronderuit heeft gereden. Vent, als je niet met een verlaagde auto over weg kan zeg dat dan ook gewoon. De auto is ook afgekeurd. -O-

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:27

Dat ik al 3 keer heb verloren bij een spelletje ;(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:53

Ik zou iemand zo kunnen aanvliegen nou... Eerst eel l*l zijn en er dan ook nog over liegen... Daaaag :evaw:

Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 21:55

De rondleiding over de chemo dagbehandeling. Gewoon een plek waar ik niet wil zijn. Mijn moeder is toch nog steeds onaantastbaar in mijn ogen, maar helaas is de realiteit anders ;(

Wil niet zeggen dat ik vervelend werd door de mensen die daar lagen, stuk voor stuk dappere mensen waar ik heel veel bewondering voor heb. Maar ondanks dat ik er zelf gewerkt heb, kan ik inmiddels geen ziekenhuis meer zien ;( ;( ;(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:16

Nogmaals sterkte jikke...
Gewoon k-lote!

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:20

Tigress schreef:
Mijn verrekte langzame computer. Ik ben bezig met 1633 bestanden om te zetten naar jpeg. Oké, da's veel...maar kom op zeg, ik ben nu sinds 11:20 al bezig met het omzetten en ben inmiddels net over de helft heen (53%). Dit wordt nachtwerk zo :oo

85% inmiddels...:')


Jikkeee schreef:
De rondleiding over de chemo dagbehandeling. Gewoon een plek waar ik niet wil zijn. Mijn moeder is toch nog steeds onaantastbaar in mijn ogen, maar helaas is de realiteit anders ;(

Wil niet zeggen dat ik vervelend werd door de mensen die daar lagen, stuk voor stuk dappere mensen waar ik heel veel bewondering voor heb. Maar ondanks dat ik er zelf gewerkt heb, kan ik inmiddels geen ziekenhuis meer zien ;( ;( ;(

Hele dikke knuff, wat een ontzettende klote tijd :(:)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:33

Ik had nog niet genoeg stress van mezelf, mn twee vogels hebben elkaar een paar keer aangevlogen van de week, nog niet zo erg, een keer gillen en ze waren weer uit elkaar. Ze hebben vaker van die dagen. Gaan meestal vanzelf weer over en dan zijn ze weer de beste vrienden.
Maar vanochtend toch zo goed mis dat we direct een nieuwe kooi gehaald hebben om ze maar uit elkaar te kunnen houden ;( En ze waren al 3 jaar bij elkaar voordat het zo mis ging dus uiteraard zijn beide het zwaar niet eens met deze beslissing, wat mij nog meer stress geeft omdat 1 van de twee zijn hoofd door spijlen probeert te steken waar zijn hoofd eigenlijk niet doorheen past, en ik als de dood ben dat het hem 's nachts toch lukt en hij vervolgens zichzelf ophangt omdat hij niet meer weg komt |(

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:34

Sterkte Jikke.

Ik erger mij aan mijn vriend. God wat is die man soms dom.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 00:43

Mijn blaas weer , naar de wc dan naar boven tanden poetsen en de konijnen eten geven en aandacht en dan naar bed en moet nu weer plassen {:)-:(

Dit keer geef ik het niet op en hij is morgen als eerste aan de beurt als ik wakker ben |o

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:27

dat ik 45 minuten in de file heb gestaan op de N33 vanwege den kl*ten brug die storing heeft!!!

Jorex

Berichten: 9988
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:27

Het OV hier. Ik eis een treinverbinding met Groningen ipv bussen :')

Ik heb een halfuur staan verkleumen hierdoor dus ik ben en te laat voor college en koud nu.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 01-11-18 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:29

Wachten voor mijn gesprek over niv 4. Eindelijk gaat het gebeuren vandaag. Maar ben zo zenuwachtig en ergens denk ik stiekem ook dat het niks word.