Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:08

Aan dat de docenten het zover laten komen dat er nu al 20 fcking minuten uitloop is en we pas halverwege het aantal groepjes zijn. Ik ben zelf groepje 11 en moet nu dus vanavond of niet naar les of mijn moeder met pony alleen daarheen laten rijden. Erg pissig dus! Betaalt die docent dan even die 20 euro die hij me schuldig is als ik niet naar les kan?

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:21

De uitslag die ik nu over heel mijn lichaam heb door antibiotica. Vreselijk! Om nog maar te zwijgen over de jeuk.
En dat alles vanwege een eigenwijze verstandskies :(

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:36

Jikkeee schreef:
Kanker.

Tussen mijn verjaardagen 21-22 heeft mijn moeder 3 keer kanker gehad. Borst, darm en nier. Met operaties goed gegaan en ‘schoon’ verklaard 3 maanden geleden. Laten we er een uitzaaiing tegenaan knallen in de lever.
Mijn moeder is alleen en ik ben enigs kind die gewoon graag haar hbo af wil ronden maar niet ten koste van de zorg voor mijn moeder :(


Wat een hel.
Kun je niet iets regelen met school?

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:39

LoeOrange schreef:
De uitslag die ik nu over heel mijn lichaam heb door antibiotica. Vreselijk! Om nog maar te zwijgen over de jeuk.
En dat alles vanwege een eigenwijze verstandskies :(


Dan kan het zijn dat je allergies bent voor de antibiotica! Zit er sinds vandaag nu ook aan, en je kan er wel even ziek van worden maar jeuk en uitslag kan duiden om een allergie! (Hadden ze me gezegd bij ha) misschien even contact opnemen met je huisarts?
Laatst bijgewerkt door DarkCupid op 19-10-18 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:51

Aan dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellende OV van vandaag... Heb ik verdorie 6 uur gereisd voor een uurtje les omdat de vervangende bus 20 minuten te laat was waardoor ik dus een half uur van mijn les heb gemist :Y)
Gaan ze uiteraard vandaag beginnen met het spoor tussen almelo en enschede

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:00

Willl65 schreef:
Nog steeds aan die pokke wasmachine van de buren die dag en nacht achter elkaar blijft draaien en zo hakt en trilt dat mijn glaswerk zelfs geluid maakt. Koop een fatsoenlijk werkend apparaat , zet het waterpas maakt mij niet uit wat er voor nodig is maar kappe nou!!!! Hoeveel was kan een mens hebben man een helikopter maakt nog minder geluid

Meestal als ze zo'n klere herrie maken staan ze in zo'n bak om te voorkomen dat de zolder nat wordt als de slang eraf vliegt. }>

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:01

DarkCupid schreef:
LoeOrange schreef:
De uitslag die ik nu over heel mijn lichaam heb door antibiotica. Vreselijk! Om nog maar te zwijgen over de jeuk.
En dat alles vanwege een eigenwijze verstandskies :(


Dan kan het zijn dat je allergies bent voor de antibiotica! Zit er sinds vandaag nu ook aan, en je kan er wel even ziek van worden maar jeuk en uitslag kan duiden om een allergie! (Hadden ze me gezegd bij ha) misschien even contact opnemen met je huisarts?

En uit de zon/lamplicht blijven. Anders wordt het alleen maar erger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:14

Dat iemand ontzettend wil vasthouden aan het totaal verkeerde beeld dat diegene van mij heeft.
Joh, ik ken mijzelf een stukje beter dacht ik zo na 37 jaar, dan jij die me een paar keer gezien hebt?
Zo onwijs knap dat iemand conclusies trekt op basis van wat diegene in de werksfeer denkt te zien van mijn daadwerkelijke IK. |o

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:27

DarkCupid schreef:
LoeOrange schreef:
De uitslag die ik nu over heel mijn lichaam heb door antibiotica. Vreselijk! Om nog maar te zwijgen over de jeuk.
En dat alles vanwege een eigenwijze verstandskies :(


Dan kan het zijn dat je allergies bent voor de antibiotica! Zit er sinds vandaag nu ook aan, en je kan er wel even ziek van worden maar jeuk en uitslag kan duiden om een allergie! (Hadden ze me gezegd bij ha) misschien even contact opnemen met je huisarts?


Klopt! Ik ben inderdaad blijkbaar ook allergisch dus ben nu gestopt met de antibiotica. Echter vond de huisarts het niet nodig dat ik langskwam..
Het werd afgedaan met: “Stop er maar mee, het komt vaker voor. Probeer te koelen en niet te krabben. De uitslag kan tot 1 week aanhouden”.

Hopen dat het snel over is want hier wordt ik gek van _-:(

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:27

Dat ik net ben vergeten uit te checken, maargoed dat het studenten ov is zullen we maar zeggen :')

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:29

Dat het een uur geleden 1 straat verderop vol stond met politie en ambulances, maar dat ik nergens kan vinden wat er aan de hand was.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:38

Dat de beurs nagenoeg leeg was. Nou kwam ik 15 cent tekort voor m’n chocolade :(

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:39

@LoeOrange ik zou langsgaan, er is gewoon medicatie voor allergische reacties zoals dit en dan heb je in ieder geval geen jeuk meer ervan. Mijn vriend heeft dit ook gehad :(:) '

Ondertussen zit ik nog steeds zeer chagrijnig op het Zernike. Ik denk nog 1 groepje en dan zijn wij aan de beurt. |o
Had ik al gemeld dat ik presenteren absoluut haat en dus had bedankt voor dit vak, ware het niet dat het een verplicht vak is voor mijn opleiding.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 17:09

Fennadev schreef:
Ondertussen zit ik nog steeds zeer chagrijnig op het Zernike. Ik denk nog 1 groepje en dan zijn wij aan de beurt. |o
Had ik al gemeld dat ik presenteren absoluut haat en dus had bedankt voor dit vak, ware het niet dat het een verplicht vak is voor mijn opleiding.


Herkenbaar, presentaties lopen ook nog eens graag uit.. Heb geregeld veel langer op Zernike gezeten dan dat ik naar huis zou hebben gekund door dat soort onzin..

Ik erger me aan mijn hypochondrie die weer even op aan het zetten is..

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 17:29

Faline schreef:
Jikkeee schreef:
Kanker.

Tussen mijn verjaardagen 21-22 heeft mijn moeder 3 keer kanker gehad. Borst, darm en nier. Met operaties goed gegaan en ‘schoon’ verklaard 3 maanden geleden. Laten we er een uitzaaiing tegenaan knallen in de lever.
Mijn moeder is alleen en ik ben enigs kind die gewoon graag haar hbo af wil ronden maar niet ten koste van de zorg voor mijn moeder :(


Dat is niet niks!
Is er niks te regelen met subsidies, toeslagen of iets in die richting dat jullie extra hulp kunnen krijgen?
Heel veel sterkte! Y;(

Geen idee, uitslag kwam vanmorgen dus moeten maar eens gaan kijken wat er extra geregeld moet gaan worden... Eerst maar eens afwachten wat de oncoloog voor plannen heeft met de chemo


Benthhh schreef:
Jikkeee schreef:
Kanker.

Tussen mijn verjaardagen 21-22 heeft mijn moeder 3 keer kanker gehad. Borst, darm en nier. Met operaties goed gegaan en ‘schoon’ verklaard 3 maanden geleden. Laten we er een uitzaaiing tegenaan knallen in de lever.
Mijn moeder is alleen en ik ben enigs kind die gewoon graag haar hbo af wil ronden maar niet ten koste van de zorg voor mijn moeder :(


Wat een hel.
Kun je niet iets regelen met school?

School adviseert te pauzeren & een jaartje rustig aan te doen en een beetje 'ontspannen' te werken en tijd voor mijn moeder te hebben. Vorig jaar ben ik niet gestopt ondanks de situatie + een opkomende burnout bij mezelf. En heb gewoon mijn propedeuse kunnen halen. Maarja, geen idee of ik dat nog een jaar vol kan houden.. Ze proberen te steunen maar helaas, het is ook lastig voor hun.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:12

Dat er, sinds ik een gekneusde voet heb, gesnauwd tegen me wordt door collega's. Ik dus door de pijn heen ga lopen en me nog rotter ga voelen omdat het gebeurd is. Ik doe mijn best om aanwezig te zijn op mijn werk, want ik kon zittend werk doen. Maar heb al de hele week het gevoel dat het niet oké is dat ik het doe en vandaag heb ik het grootste gedeelte van de dag gewoon staand doorgebracht.

Met een zwaar gekneusde voet. Veel pijn. Misselijkheid en duizeligheid. En nu is mijn voet ijs en ijs koud.

Ik kan wel janken over hoe ik me nu voel. Alsof ik er om gevraagd heb!? Ik kan al de hele week niet naar mijn paard en voorlopig gaat dat ook nog wel even duren .. autorijden gaat dus niet :(
Maar wél door lopen op m'n werk ….

Top.
Echt. Geweldig. Bloed sago ben ik er van. Zoveel pijn. En ze doen allemaal alsof je gestoord bent. Waarom is het nog niet over na drie dagen? :+ Raar hoor.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:22

@Denise :(:)
Niet jezelf zo gaan forceren voor je collega's. Als het niet gaat, gaat het niet. Dan moeten ze daar maar even respect voor opbrengen.


Ik kan niet eens fatsoenlijk een slok cola nemen zonder dat meteen te voelen aan mijn kraakbeen, hallo ontsteking ik moet ook drinken hebben hoor |o
En oh ja, de presentaties liepen uiteindelijk een volledig uur uit. Vijf uur lang stress opkroppen werkt ook niet mee met dit. En dan sta ik van te voren weer te janken omdat ik teveel stress op heb gebouwd. Nou ja, ik wist in ieder geval een goed rustig verhaal te vertellen.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:31

Ik had gewoon dinsdag al direct de ziektewet in moeten gaan. Maar helaas wilde ik met mijn goede gedrag functioneel zijn. Aankomende di & woe zijn er bepaalde collega's niet en heb ik te horen gekregen dat ik 'op een kruk' (zo'n hang ding, dus je staat met voeten op de grond, niet zittend dus) achter de kassa zitten.


Maar mijn voet moet omhoog? Maarja .. nee hoor.

Ik ben gewoon weer stom bezig geweest en mijn straf is nu dat ik wéér zie dat er amper rekening mee wordt gehouden. Maar een andere collega wordt bij ieder wisse wasje naar huis gestuurd. Bah.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:38

Fennadev schreef:
@LoeOrange ik zou langsgaan, er is gewoon medicatie voor allergische reacties zoals dit en dan heb je in ieder geval geen jeuk meer ervan. Mijn vriend heeft dit ook gehad :(:) '

Ondertussen zit ik nog steeds zeer chagrijnig op het Zernike. Ik denk nog 1 groepje en dan zijn wij aan de beurt. |o
Had ik al gemeld dat ik presenteren absoluut haat en dus had bedankt voor dit vak, ware het niet dat het een verplicht vak is voor mijn opleiding.


Ben uiteindelijk toch naar huisarts gegaan. Heb ze gebeld en uitgelegd zat de uitslag erger werd en dat ik medicatie tegen de jeuk wilde. Wist zelf nieteens dat dat bestond _/-\o_
Heb nu pilletjes voor de komende 7 dagen. Hopen dat het helpt.
Bedankt voor de tips *\o/*

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:52

Ja doei, maar dan had ik gezegd dat ze maar iemand anders moeten laten opdraven hoor Denise. Echt goed op je strepen gaan staan.

Nieuwe ergernis, ik sta in de file. Dus als we zo doorrollen ben ik om 9 uur thuis _O-

Ah gelukkig. Goed dat je heen bent gegaan LoeOrange

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 19:13

xDenies schreef:
Dat er, sinds ik een gekneusde voet heb, gesnauwd tegen me wordt door collega's. Ik dus door de pijn heen ga lopen en me nog rotter ga voelen omdat het gebeurd is. Ik doe mijn best om aanwezig te zijn op mijn werk, want ik kon zittend werk doen. Maar heb al de hele week het gevoel dat het niet oké is dat ik het doe en vandaag heb ik het grootste gedeelte van de dag gewoon staand doorgebracht.

Met een zwaar gekneusde voet. Veel pijn. Misselijkheid en duizeligheid. En nu is mijn voet ijs en ijs koud.

Ik kan wel janken over hoe ik me nu voel. Alsof ik er om gevraagd heb!? Ik kan al de hele week niet naar mijn paard en voorlopig gaat dat ook nog wel even duren .. autorijden gaat dus niet :(
Maar wél door lopen op m'n werk ….

Top.
Echt. Geweldig. Bloed sago ben ik er van. Zoveel pijn. En ze doen allemaal alsof je gestoord bent. Waarom is het nog niet over na drie dagen? :+ Raar hoor.


Meid, neem vrij totdat het hersteld is. Ik zat ook met een dergelijk probleem (hersenschudding en kapot been) en ook ik wou mn best doen er weer bij te zijn. Had (tegen advies van dokter) besloten halve dagen (4uur per dag) te werken maar had ik nooit moeten doen. Heb ook geschil gekregen met baas (die wou dat ik meer ging werken want ik was al teveel afwezig door mn verwonding.. niet te beginnen over dat ik mijn verwonding op werk had opgelopen) maar word er niet beter van.

Jij moet ook niet over je heen laten lopen. Echt niet! Gewoon de rust nemen die je nodig hebt hoor. Niet gaan lopen en staan als het niet lukt.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 19:31

Dat mijn vader meteen kwaad wordt op de hond, die per ongeluk een glas omstoot met zn neus. Hij was gewoon enthausiast..
Maar nee pa moet dan weer meteen die hond zowat de grond in trappen (figuurlijk!!)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 19:42

Dit is thuis gebeurd :( Kreeg net mijn b12 prik van een verpleegkundige. Die komt aan huis.

Even naar laten kijken en voelen. Die schrok ervan en heeft geadviseerd om de huisartsenpost te bellen. Gebeld voor advies maar ze willen dat ik langskom.

Voet is ijs ijs ijs ijskoud. Andere voet niet. Hij doet zeer en ik blijf t zelf ook koud houden.
Dokter vertrouwt het niet en wilt dingen uitsluiten.

Pfffff.......

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 20:37

Heel goed, niet van die voet natuurlijk, ik hoop dat dat meevalt, maar dat je hiervan leert dat je eerst voor jezelf moet zorgen voordat je de rest wilt "pleasen". Echt, doen hoor, ziek melden. De baas kan best zonder jou. Jij kan niet, of in ieder geval minder goed, zonder voet.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 21:19

Ben net terug. Ze hebben hem toch ingepakt om wat steun te bieden. Advies blijft rust en omhoog en doen wat lukt. Extra pijnstilling. Dokter schrok wel van de kleur en kon zich behoorlijk indenken hoeveel pijn ik heb.

Ik mag morgen thuisblijven en kan dus 3 dagen rust pakken (incl weekend) en dan hopen dat ik dinsdag etc ook voorzichtig kan doen.