Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:22

Hier wel een babyshower gehad, maar absoluut geen spelletjes. Gewoon gezellig met mn vriendinnen wat drinken, wat snacken zonder poespas.

Hebben wel een kraamfeest gedaan, vooral omdat ik bij mijn zus heb gezien hoe hels een kraamperiode kan zijn (huilbaby) en een groep in 1x vonden wij ideaal.
De meeste familie en mn naaste vriendinnen waren al gewoon thuis geweest. En wie liever thuis langs wilde komen, was heus welkom. Maar liefst gewoon rust. We wisten ook niet hoe heftig alles zou zijn, hoe emotioneel alles zou zijn door de vorige keer. En dan als klapper natuurlijk ook nog een gebroken voet.

Babyshower en kraamfeest beide in café waar ik ook werk en was echt super gezellig. Bij kraamfeest gewoon lekker borrelen, had zelf Noorse taart gemaakt en vooral lekker met iedereen kletsen. We kregen enorm veel positieve reacties over de locatie en het hele gebeuren op zich. De familie vond het ontzettend leuk om juist eens met zn allen bij elkaar te zijn.

Maarja, zoveel mensen, zoveel wensen. Sommigen vinden spelletjes helemaal leuk, anderen vinden het een gruwel. Sommigen vinden een feest perfect, anderen vinden het niets.

Zoals met alles, doe het vooral zoals je zelf wilt en wat bij jou past. En als er dan mensen zijn die niet op feest willen komen maar gewoon thuis, ook prima. Willen ze ook niet thuis komen door het feest, ook prima.


Ik baal een beetje, had die melton slofjes besteld, maar pakje lijkt kwijt te zijn. Hoop dat ie nog terecht komt.

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:36

lieveli schreef:
Ja gaan we daar zitten op 7 januari, dan kunnen jullie allemaal zien hoe ik gelyncht word!


:')

Maar ga je toch.

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:50

Hier gewoon direct bij een paar mensen (waarvan ik denk dat ze wel iets gaan organiseren) aangekaart dat als er iets werd georganiseerd, dat ik dan geen rare spelletjes wilde en ook wil ik niet dat de mensen die komen veel geld moeten betalen. Net als bij lieveli, dat er dan betaald moet worden voor een high tea in een restaurant of zo.

rossi

Berichten: 889
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:03

Hier ook geen babyshower gehad. Wel kraamfeest en alleen echt naaste familie die zo op kraambezoek kwam. Vooral de kraamverzorgster vond vreemd dat we zo weinig bezoek wilde tijdens kraamweek. Ik wilde gewoon rust en wennen aan kleine. Mn moeder wel heel veel geweest toen.
Kraamfeest voor verdere familie en kennissen vond ik ideaal. Was ik in een keer van bezoek af en hadden leuk feestje.

Vandaag nieuwe rokje aangehad. Zelf alleen niet zo blij met zwarte legging eronder. Jullie misschien nog tips voor welke kleur onder rokje?

Afbeelding

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:21

Beige? Zodat de kleur van het shirt terug komt?

Hier deel 1 van mp binnen. Ik ging voor de goudvissen maar voor 2.50 extra kreeg ik ze alle 3.. prima. Ziet er nog mooi uit!
Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:25

tita schreef:
lieveli schreef:
Ja gaan we daar zitten op 7 januari, dan kunnen jullie allemaal zien hoe ik gelyncht word!


:')

Maar ga je toch.


Ik ga alleen als jullie meegaan _O-

Oohhh leuke shirts!

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:19

Afbeelding

Ik twijfel vind um zo lief maar de prijs en of ie wel warm en makkelijk aan te trekken is

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:22

Dat jurkje hierboven zou ik ander shirt opdoen...dus bv okergeel en dan okergeel legging of malliot.
Of grijs shirt met grijze legging.

Of iid wel zwart met zwart shirtje.
Overigens is dit juist wel leuk shirtje voor erop...dan zou ik kleur wat in shirtje zit als malliot doen bv groen

MizzMontana

Berichten: 5688
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:45

Zulke vestjes die aan de voorkant open gaan en lekker soepel vallen vind ik heel fijn bij de kleintjes. Niet iets wat over het hoofd heen hoeft iig.
Warm genoeg ligt er misschien aan wat ze verder aan heeft? Onze beeb gaat met een vergelijkbaar vestje naar buiten in de doek of in de voetenzak. Met echt koud weer een extra mutsje op en handschoentjes en slofjes aan.

rossi

Berichten: 889
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:50

tita schreef:
Dat jurkje hierboven zou ik ander shirt opdoen...dus bv okergeel en dan okergeel legging of malliot.
Of grijs shirt met grijze legging.

Of iid wel zwart met zwart shirtje.
Overigens is dit juist wel leuk shirtje voor erop...dan zou ik kleur wat in shirtje zit als malliot doen bv groen

Thanks daar kan ik wel wat mee.
Okergeel heb ik liggen. Ga ik volgende keer eens proberen!

Dacht zelf misschien ook aan malliot. Vind die van tumble n dry wel fijn maar kon daar niet direct beige vinden. Iemand ander fijn merk voor maillot in beige kleur wat beetje net blijft na paar keer wassen?

Die dierenjurkjes zouden hier ook in de smaak vallen bij dochterlief.

Pantykous

Berichten: 10495
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:27

lieveli schreef:
Ik ga alleen als jullie meegaan _O-

Oohhh leuke shirts!


I got your back *\o/*

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:28

Ramptoerist :')

Niwla

Berichten: 4120
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:39

Pantykous schreef:
lieveli schreef:
Ik ga alleen als jullie meegaan _O-

Oohhh leuke shirts!


I got your back *\o/*

Ik ook! Als je wil maak ik zelfs een spandoek.

Erg leuk jurkje rossi. Ik zou er denk ik ook een lichte maillot onder doen, als de ondergrond van het shirtje.

Goeie deal Daniëlle!

Ik ben vanavond begonnen met het zelf maken van een velvet broekje. Ik ben vooral zelf erg benieuwd naar het resultaat. :))

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:57

Ohh welk patroon? Trut.

Even zonder grappen, zullen we niet gewoon afspreken bij een Brownies&downies café? Zit volgens mij ook altijd een kinderspeelhoek, ik geloof dat er in Haarlem eentje zit. Moeders aan de high tea en de kinderen kunnen socializen!

KeetJarig

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:58

Die zitten overal. Alkmaar heeft mooie speelhoek. Purmerend niet.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:00

Ja Alkmaar *\o/*

lisanne87

Berichten: 1045
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:26

Meeten lijkt me leuk! Ergens wat noordelijker :P

Pantykous

Berichten: 10495
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:50

In Huizen zit Bruis, dat is ook leuk voor kinderen. Lekker centraal maar dan preek ik wel voor eigen parochie :D

MizzMontana

Berichten: 5688
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:33

lisanne87 schreef:
Meeten lijkt me leuk! Ergens wat noordelijker :P


+1 :D

Nu ik niet meer in Alkmaar werk kom ik er eigenlijk nooit meer. Maar weet wel wat voor een pokke eind het rijden is vanaf ons huis in de middle of nowhere. Vergaderen deden we vaak in Amersfoort of Apeldoorn, het “midden” van Nederland. Alleen de locaties die ik daar ken zijn niet persee kind proof, maar die zijn daar vast te vinden.

Pantykous

Berichten: 10495
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:37


IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:38

Is heul dicht bij mij :D

MizzMontana

Berichten: 5688
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:46


IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 09:00

Maar vaak heel druk! Tenzij je er vroeg doordeweeks bent. Ik ben eens om 16 uur gegaan op een zaterdag. Zat echt in de speelhoek bij mijn kind. Was als de dood dat ik haar kwijt zou raken.

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 09:16

Leuke plannen allemaal! Voor mij veul te ver en ik klets nog maar net mee.. :D

Outfitje van vandaag, Zara trui en Zara legging. Mooie actiefoto.. in dezelfde kleur als de legging heeft ze een grote strik in haar haar.
Afbeelding

We gaan zo even naar ‘de kas van Kaat’ een bio ding in een grote kas waar je heerlijk kunt eten en drinken, met een bakkerij en eco winkeltje en de werknemers zijn allemaal verstandelijk beperkte mensen, zo leuk! En echt een megagoede plek voor kids want ze hebben toch leuk speelgoed daar! Heel veel ‘doe’ dingen.

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 09:25

Mits de afstand beetje te doen is vind ik een high tea ook leuk! :D

Daniëlle mooie koop zo!

Vesten die niet over het hoofd hoeven vind ik ook ideaal nu, nu het weer wat frisser wordt kan ik ze ook mooi weer gaan gebruiken.

Leuke outfit Kristelhans!