Ontspoord of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-18 15:41

Oh gossie, ik heb hier niet meer op gereageerd. Sorry! Maar het is helaas nog steeds een lopende situatie. -O-

@Wildgirl, de man in kwestie is ondertussen nu 27 jaar. Hij heeft via via gehoord dat ik contact heb met de politie, maar wat ik daarover hoorde is dat hij daar heel laconiek mee om is gegaan en eigenlijk gewoon schijt aan heeft.

De camera is er nog steeds niet gekomen helaas. Mede omdat ik eigenlijk kansloos sta in die situatie. Hij werkt ondertussen ook voor mijn huis, en daarmee kan hij zeggen dat hij op verkenning of iets dergelijks is. Dus echt nut heeft het niet. Gelukkig hebben we 2 waakse honden thuis, en is hij bang voor honden, dus het huis komt hij niet in, zo wel, dan is hij een stap te ver gegaan. Wel schrijf ik nog steeds alles op en gaat alles nog steeds naar de wijkagent toe om het dossier aan te vullen. Tot op heden heb ik nog steeds geen contact met hem en gaat die er ook niet komen.

Intussen krijg ik zo op zijn tijd nog steeds bedreigingen binnen, via vrienden van hem dan, of hij maakt schaduwaccounts aan op social media en gaat op die manier de aanval in. Echt aangifte kan ik nog steeds niet doen gezien hij niks fysieks heeft gedaan. Enige nadeel is, thuis kan ik veilig zijn, maar ik moet ook dagelijks naar school toe voor mijn studie, en daar ben ik niet meer veilig, althans onderweg niet. Zoals vandaag, mooi voorbeeld, vriend van hem staat dan op het station, ziet mij en gaat vervolgens walgend een spraakbericht naar hem sturen. Klinkt niet bedreigend, maar op zo'n moment voelde ik me toch heel anders en kan ik me ook niet verweren als er wel wat gebeurt.

Dus helaas, na anderhalf jaar, is het wel minder, maar nog steeds niet gestopt. Krijg ik nog steeds bedreigingen, danwel door vrienden, danwel door hem incognito. Maar vond het wel even op zijn plaats voor jullie om even een update te geven hoe het nu, half jaar na de vorige update, gesteld is met de situatie. :j

Jolien87

Berichten: 17423
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 15:54

Vreselijk zeg, ik snap je radeloosheid.
Het is toch te erg dat mensen dit soort streken ongestraft kunnen uithalen, jou het leven zo zuur maken. Alsof je nu ooit nog bij hem terug wilt komen.

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ontspoord of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 16:14

Ongelooflijk dat hij hierin blijft volharden en ook zn vrienden hierin blijven meegaan.
Helaas dat hij wel heel goed weet om net niet te ver te gaan ivm de politie....
Heel veel sterkte want je leven verloopt nou niet direct vrolijk lijkt mij!