Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 13:30

Of mensen die hun nagels vijlen, dat vind ik erger dan ongeveer alle andere dingen. Vind dat geluid echt het ergste wat er is haha

elise21
Berichten: 483
Geregistreerd: 29-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:29

Dat het zo druk is dat mensen moeten staan en iemand doodleuk zijn kinderwagen voor een klapstoeltje zet zodat daar niemand kan zitten :(

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:30

Of hun vouwfiets..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:31

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

elise21
Berichten: 483
Geregistreerd: 29-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:38

SindyKaya schreef:
Of hun vouwfiets..

Mogen die in de spits dan?

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:49

elise21 schreef:
SindyKaya schreef:
Of hun vouwfiets..

Mogen die in de spits dan?

Opgevouwen wel ja.

Anoniem

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 22:40

Iemand die zijn spullen op stoelen had en zo enorm breed zat dat hij 4 (!) plekken innam. :roll:
Heb er iets van gezegd, hij wilde niet wat rechter gaan zitten maar gelukkig zeiden andere mensen er ook wat van en toen ging hij wel een paar spullen opzij zetten. Nam nog steeds twee plekken in, maar goed, hij heeft tenminste moeite gedaan.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:38

Mensen die, als je op je laptop werkt, ongegeneerd een uur lang blijven staren naar je scherm. Best wel irritant :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:27

Nayomie schreef:
Mensen die, als je op je laptop werkt, ongegeneerd een uur lang blijven staren naar je scherm. Best wel irritant :')

Ja dat.
Daarom doe ik geen belangrijke dingen meer op de laptop. Eerder werkte ik nog wel eens voor stage in de trein, maar dat waren dingen die niemand nog mocht weten dus dan moet je dat ding op een lage helderheid zetten, maar dan kan ik de kleuren niet meer goed zien :')

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:56

Es_ther schreef:
Nayomie schreef:
Mensen die, als je op je laptop werkt, ongegeneerd een uur lang blijven staren naar je scherm. Best wel irritant :')

Ja dat.
Daarom doe ik geen belangrijke dingen meer op de laptop. Eerder werkte ik nog wel eens voor stage in de trein, maar dat waren dingen die niemand nog mocht weten dus dan moet je dat ding op een lage helderheid zetten, maar dan kan ik de kleuren niet meer goed zien :')

Of mensen die achter/naast je zitten en dan gewoon met je telefoon mee kijken. Zie je dan in de weerspiegeling van je glas. Ik heb een keer aan iemand gevraagd wat hij vond dat ik moest antwoorden in een appje. :')

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:04

Caitlin, wat was zn reactie? :')

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:09

Hij werd rood, en verontschuldigde zichzelf. Geloof dat mijnheer zich erg ongemakkelijk voelde. Ook omdat er meerdere mensen zijn kant op keken. Gezien het vrij stil was in de trein hoorde mensen in de naaste omgeving het ook wat ik vroeg. Ik probeerde nog een beetje aan te dringen van: Maar wat moet ik nou reageren? Maar hij gaf geen antwoord meer en lachte enkel een beetje vriendelijk. :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:11

Dat vind ik geniaal :')

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:23

Ik was laatst Friends aan het kijken in de bus. Zat er ook een klein meisje mee te maken. Nu is dat niet zo erg, maar ze pakte mijn rugleuning telkens vast en trok daarbij aan m’n haar Y;(

Nog een kleine ergenis trouwens, maar ik zie zoveel mensen met hun benen op stoelen in de bus. Vaak bij de vierzitter. Laatst zat er een jongen in de bus die het zich helemaal gemakkelijk maakte en ongeveer languit ging liggen :=

Hij lag er zo bij:
Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:24

Nog asocialer dan asociaal :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:26

In een hippe pyjamabroek :') , sorry ik trek dat alleen aan in bed of op een luie zondag

Lekker aso

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:03

Het was de afgelopen dagen echt feest met de bus in Leiden, het was 3 oktober Leidens Ontzet dus de hele binnenstad was afgesloten :') dus de hele week al mega veel vertragingen met de bus enzo.

Moest ik vandaag naar school, werkzaamheden tussen Den Haag en Rotterdam dus geen treinen. Kwam er te laat achter dus omreizen had al niet zoveel nut meer, hoefde namelijk maar een uurtje naar school.

Kom ik net op Leiden Centraal aan om naar werk te gaan (ga naar werk met de bus vanaf Leiden CS) is het superdruk in het station...
was er ook een aanrijding met een persoon tussen Den Haag en Leiden Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:03

Aan zn kleding te zien is hij ook vrij onopgevoed :+

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:06

Nayomie schreef:
Nog asocialer dan asociaal :=

Nou inderdaad :')

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:07

Mijn god zeg, dat het aso is is zeker waar maar wat een misselijkmakende reacties gelijk. Alsof je door slechts een deel van die broek al te zien krijgt wat voor gast het is en wat voor opvoeding die heeft gehad. :+ Bah.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:11

Ik ga ook wel es in zon broek de deur uit als ik bijv al heel veel prikkels heb. Dan kan chille kleding echt helpen. Verder heb je genoeg mensen die in zon broek reizen (sportstudenten oid)

En ik zit ook wel es met mn voeten op de bank in zon vierzits..

Ik ben ook asociaal (opgevoed). :wave: mn moeder zal blij met jullie zijn <3

Anoniem

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:13

Zulke schoenen en broek zijn hier in de regio 99.9% van de gevallen de straatjochies zonder opvoeding die meisjes nasissen en fluiten. :) de sportstudenten hier lopen er echt niet met zulke schoenen en broeken bij.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:17

Hanafubuki schreef:
Zulke schoenen en broek zijn hier in de regio 99.9% van de gevallen de straatjochies zonder opvoeding die meisjes nasissen en fluiten. :) de sportstudenten hier lopen er echt niet met zulke schoenen en broeken bij.


Maar dan zijn ze ook maar gelijk asociaal opgevoed? Want je weet ook van iedere kerel die je op straat ziet lopen met zo´n broek wie de ouders zijn, wat diegene in zijn vrije tijd doet? etc.

Ik en mijn vriend hebben ook zo´n broek. Veel van mijn vrienden hebben zulke broeken. Zelfs mijn moeder heeft zo´n broek! Die doet ook altijd op straat mensen nafluiten! -O-

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:18

Het blijft er gewoon bij dat je iemand oordeelt op zn kleding en dat hoeft helemaal niet waar te zijn.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:22

Hokjes denken heet dat. :o