Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amber_anne

Berichten: 6932
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:34

Dat het konijn me vandaag gebeten heeft en ik geen idee heb hoe ik dat probleem ga oplossen

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:47

Amber_anne schreef:
Dat het konijn me vandaag gebeten heeft en ik geen idee heb hoe ik dat probleem ga oplossen

Pleister? Of is het die ene van Monty Python?

Amber_anne

Berichten: 6932
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:51

oomens schreef:
Amber_anne schreef:
Dat het konijn me vandaag gebeten heeft en ik geen idee heb hoe ik dat probleem ga oplossen

Pleister? Of is het die ene van Monty Python?

_/-\o_ I see you're a man of culture

Het probleem met het konijn, dit is natuurlijk niet de bedoeling dat het iets dagelijks gaat worden. Maar geen idee hoe ik het afleer

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:54

Naar de slager brengen, ben je er ineens vanaf. :j

Grapje natuurlijk. Zit het konijn alleen trouwens? Kan zijn dat hij hierdoor gedragsproblemen krijgt.. En anders, soms worden dieren agressief van een tumor, al eens langs de dierenarts geweest..? :=

Amber_anne

Berichten: 6932
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 00:04

DezeNaam schreef:
Naar de slager brengen, ben je er ineens vanaf. :j

Grapje natuurlijk. Zit het konijn alleen trouwens? Kan zijn dat hij hierdoor gedragsproblemen krijgt.. En anders, soms worden dieren agressief van een tumor, al eens langs de dierenarts geweest..? :=


Was vandaag wel geneigd na die beet }:)
Heb er 4 en dit is de enige die het doet. Heb haar een maand ofzo geleden uit het asiel gehaald dus ik denk dat ze het nooit heeft geleerd

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 00:20

Raar wel... := Bijt ze echt door, echt om aan te vallen of is het gewoon een waarschuwingsbeet? Misschien eens een apart topic over openen ofzo, anders staat het hier straks vol.. _O-

Amber_anne

Berichten: 6932
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 00:29

DezeNaam schreef:
Raar wel... := Bijt ze echt door, echt om aan te vallen of is het gewoon een waarschuwingsbeet? Misschien eens een apart topic over openen ofzo, anders staat het hier straks vol.. _O-


Ben actief in het konijnen forum maar helaas niet veel mensen met ervaring met konijnen die op latere leeftijd nog bijten.
Ze is te gretig voor haar eten en zodra ze iets ruikt bijt ze in alles wat ze kan pakken en dat zijn dus vooral handen. Ze bedoelt het zeker niet kwaad maar heeft geen respect geleerd voor handen

hagelslag
Berichten: 9085
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 08:12

Dat een bekende die op de röntgen afdeling in een ander ziekenhuis werkt zegt dat ze mijn bovenarm slecht gerepareerd hebben

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:30

Dat opeens onze auto op het punt staat om het te begeven, en laten we het maar niet over de remblokken hebben die ook opeens helemaal op zijn. En daardoor met remmen een raspend geluid maakt. Gelukkig hebben we al een nieuwe gekocht,maar kunnen we die donderdag pas ophalen. Hopelijk blijft de auto het nog even doen. Hij is namelijk ingerolen op de nieuwe. En we krijgen er best nog wel wat geld voor terug

xPabloBokt

Berichten: 9454
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-18 09:53

hagelslag schreef:
Dat een bekende die op de röntgen afdeling in een ander ziekenhuis werkt zegt dat ze mijn bovenarm slecht gerepareerd hebben


Ik heb de foto's gezien in je andere topic en ik snapte al niet dat die splinter aan de linkerkant nog zo los zat..

hagelslag
Berichten: 9085
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:27

xPabloBokt schreef:
hagelslag schreef:
Dat een bekende die op de röntgen afdeling in een ander ziekenhuis werkt zegt dat ze mijn bovenarm slecht gerepareerd hebben


Ik heb de foto's gezien in je andere topic en ik snapte al niet dat die splinter aan de linkerkant nog zo los zat..


Dat is dus inderdaad het "probleem" wil morgen eens met mijn huisarts in discussie

Malbec
Berichten: 1953
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 15:11

Dat mijn operatie met enorm rasse schreden aan het naderen is en dat het sneller gaat dan ik me besef :=

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 15:16

Dat ik mezelf echt hondsberoerd voel. Heb sinds gisteravond ontzettende last van keelpijn. Hierdoor bijna niet geslapen. En vanochtend had ik daar hoofdpijn en een hoofd vol met snot bijgekregen.
Was gelukkig niet net al verkouden geweest 8)7

Helaas nog 4 dagen werken terwijl ik mij zo ellendig voel. En de tijd schiet niet op ook niet :n

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:39

LoeOrange schreef:
Dat ik mezelf echt hondsberoerd voel. Heb sinds gisteravond ontzettende last van keelpijn. Hierdoor bijna niet geslapen. En vanochtend had ik daar hoofdpijn en een hoofd vol met snot bijgekregen.
Was gelukkig niet net al verkouden geweest 8)7

Helaas nog 4 dagen werken terwijl ik mij zo ellendig voel. En de tijd schiet niet op ook niet :n


Dit heb ik afgelopen dinsdag ook gehad. 2 dagen ziek geweest. 2e dag wel gewoon weer gaan werken. Nu alleen nog verkouden! De griep heerat ook blijkbaar.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:41

Dat ik op de een of andere manier altijd de intiator ben van een conversatie, en dat ik maar aan dooie paarden blijf trekken daardoor :roll:

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:52

Pepper3 schreef:
Dat opeens onze auto op het punt staat om het te begeven, en laten we het maar niet over de remblokken hebben die ook opeens helemaal op zijn. En daardoor met remmen een raspend geluid maakt. Gelukkig hebben we al een nieuwe gekocht,maar kunnen we die donderdag pas ophalen. Hopelijk blijft de auto het nog even doen. Hij is namelijk ingerolen op de nieuwe. En we krijgen er best nog wel wat geld voor terug


Ingerolen????

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:00

Aan mn gehoor. Ik hoor alles 10 keer beter dan andere mensen, waardoor ik ook veel sneller geïrriteerd ben en dan niemand begrijpt waarom

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:34

Banyu schreef:
LoeOrange schreef:
Dat ik mezelf echt hondsberoerd voel. Heb sinds gisteravond ontzettende last van keelpijn. Hierdoor bijna niet geslapen. En vanochtend had ik daar hoofdpijn en een hoofd vol met snot bijgekregen.
Was gelukkig niet net al verkouden geweest 8)7

Helaas nog 4 dagen werken terwijl ik mij zo ellendig voel. En de tijd schiet niet op ook niet :n


Dit heb ik afgelopen dinsdag ook gehad. 2 dagen ziek geweest. 2e dag wel gewoon weer gaan werken. Nu alleen nog verkouden! De griep heerat ook blijkbaar.


Het stelt me gerust dat ik niet de enige ben!
Helaas inderdaad veel mensen met griep in mijn omgeving en denk dat mijn weerstand daar niet tegen op kan Hahaha.
Zit ook sterk te twijfelen om mij morgen ziek te melden. Maar wil niet dat ze gaan denken dat ik me ziekmeld om zomaar 1 dagje vrij te zijn. Ik wil namelijk altijd snel weer aan het werk om mijn collega’s niet in de steek te laten. Merk helaas wel dat dat vandaag niet zo goed lukt

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:38

Aan fietsers die 3m breed fietsen en niet aan de kant gaan als ze een auto horen/zien.

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:41

Aan de verschrikkelijke drukte in de Ikea vandaag.... Het is dat ik het direct nodig had, anders was ik morgen wel gegaan.... Pffff...

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:42

Irritante wielrenners denken altijd dat de hele weg van hun is. :roll:

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:04

Coconut schreef:
Pepper3 schreef:
Dat opeens onze auto op het punt staat om het te begeven, en laten we het maar niet over de remblokken hebben die ook opeens helemaal op zijn. En daardoor met remmen een raspend geluid maakt. Gelukkig hebben we al een nieuwe gekocht,maar kunnen we die donderdag pas ophalen. Hopelijk blijft de auto het nog even doen. Hij is namelijk ingerolen op de nieuwe. En we krijgen er best nog wel wat geld voor terug


Ingerolen????


Is dat geen Nederlands woord? :')
Ik heb de auto verkocht aan het bedrijf waar ik mijn nieuwe auto heb gekocht, zodat de prijs van de nieuwe auto omlaag zou gaan. Hopelijk is het nu duidelijk :P

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:11

Ingeruild :p

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:11

Dat een van mijn
klasgenoten al haar
zinnen in het verslag
op deze manier heeft
getypt en ik het dus
weer allemaal glad mag
gaan strijken.
Waarom wou ik dit
ook al weer? 8)7

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:13

Ingeruild toch? :') weet t zelf ook niet