Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenfann4
Berichten: 1345
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 16:08

Ik had een deken te koop. De volgende dag een berichtje van iemand, ik wil hem graag voor je overnemen voor de vraagprijs, wanneer kan ik hem komen halen? Dus ik een bericht terug gestuurd dat het in principe iedere dag wel kan. Nooit meer wat van gehoord :(

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 16:52

Lynn_Nikita schreef:
wat is je prijs?
Ik reageer met € 100- minimaal, excl vz
ok, deal, voor 85- kom ik het nu halen

ehm????? Leg er nog 15 euro bij en dan hebben wij een deal



Herkenbaar, vertel je je uiterste prijs gaan ze daar nog onder zitten....

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:18

Hier ook eentje, mag ik t voor £20 hebben? Staat in de advertentie dat £30 de vaste prijs is.
Ik zeg dus nee, het is £30
Ja maar ik woon bij je in de straat
Uh?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:38

_Nadia_ schreef:
Hier ook eentje, mag ik t voor £20 hebben? Staat in de advertentie dat £30 de vaste prijs is.
Ik zeg dus nee, het is £30
Ja maar ik woon bij je in de straat
Uh?


Ik zou gewoon terug reageren met ow super zeg, dat scheelt je dan gewoon brandstofkosten dus kan je gewoon die €30 betalen :)

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:19

Buren korting :+

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:20

Hier ook zo lekker wil de auto verkopen. Allemaal van dat luguber volkje...
gewoon de helft van de vraagprijs bieden, hoeveel er vanaf kan omdat het voor export is en of er niet wat van de prijs af kan want hij moet de takel betalen en 130km rijden ervoor.
Alsof dat allemaal mijn probleem is...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:58

Och oudere auto's praat me er niet van. Ik heb ooit iemand gehad (handelaar) die eerst maar bleef onderhandelen over de prijs, en toen ik akkoord ging onder de voowaarde dat hij er op een bepaalde tijd zou staan, appte hij een paar uur van te voren dat het een paar uur later werd. Omdat ik geen zin had om te wachten op iemand die misschien niet eens kwam opdagen heb ik toen de hele koop afgeblazen. Boos dat hij was haha! Jammer dan zo ga je niet met mensen om.

Volgende keer dat ik een exportauto heb gooi ik al die handelaren in 1 groepsapp en zoeken ze het maar uit. :')

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:52

Ik gooi hem nog liever op de sloop verdorie!
Eentje die eerst blijft zeuren dat hij echt niet meer als 900 kan geven, daarna toch akkoord mag gaan van zijn zaakvoerder voor 1000 en vanavond 19u langs komt. Maar even gezegd of hij kan vragen of dat past, en nee het past niet. Woensdag om 20u kan je komen, ga je zien dat hij niet komt of alsnog gaat afdingen.

Of eentje, heel bericht in het Italiaans. Terug gestuurd (in Engels, jawel ik wil tegemoet komen) of hij zijn bericht in het Engels kan zetten. Stuurt jij terug italiano. En weer een reeks vragen.
Ja niet dan ik ga me niet aanpassen aan jou luie houding.

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:02

Auto’s verkopen op MP is echt een ramp. Een keer gedaan en nooit weer!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:59

ik heb 3 auto's via mp verkocht geen gezeur mensen kwamen reden edn stukje en verkocht waren vrij dure auto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:01

Auto's ruil ik in bij de garage, dat drama op marktplaats ga ik niet aan beginnen :x

Ik word nu echt een beetje gek van al die mensen die een bod doen en vervolgens niks meer van zich laten horen. Echt letterlijk iedereen die op mijn advertenties biedt doet dat... En het is nu ook niet dat ik onaardige berichtjes terugstuur ofzo :')

Vorige week wel super snel een deken verkocht. Kreeg een bod, direct gereageerd dat het goed was en die mevrouw stond een kwartier later op de stoep om hem op te halen. Nog een half uur met die mevrouw staan kletsen, was hartstikke gezellig :D

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:08

Oké ik heb voor het eerst wat op Mp gezet (halve inboedel) en t gedoe begint nu al ik heb nu al spijt.....

Twee goede leren barkrukken 100 euro, het eerste bericht voor 20 euro kom ik ze ophalen...

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:12

Oh op echte onzinbiedingen reageer ik niet eens!

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:17

Ach ja auto’s. Praat mij er niet van.
Mijn vaders diesel auto was op, oud, kapotte versnellingsbak. Een sloper zou de auto ophalen.
De beste man kwam uit Rotterdam met een auto ambulance de auto ophalen voor 600€. ( wij wonen in noord Nederland)

Komt hij.. Zegt hij ik bied 300€.
Uh, je wat? Je hebt hem gekocht voor 600€.
Ja maar.. het was toch wel ver rijden en dit en dat.
Ja dat is jou probleem. Je hebt hem gekocht voor 600€ dus dat ga je betalen en anders ga je maar zonder auto terug.
Na lang mokken en zeuren heeft hij hem toch meegenomen voor 600€

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:22

meisje bij mij op stal een dekje gegeven voor het manege paard waar ze af en toe op mocht vrijrijden. ze vond hem heel mooi en was er heel blij mee. zie ik hem net gewoon op marktplaats voorbij komen -O-

Lynn_Nikita

Berichten: 25467
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:29

xZiva_ schreef:
meisje bij mij op stal een dekje gegeven voor het manege paard waar ze af en toe op mocht vrijrijden. ze vond hem heel mooi en was er heel blij mee. zie ik hem net gewoon op marktplaats voorbij komen -O-


Dan zou ik haar wel vragen waarom. Niet heel netjes

Idem met mijn schoonzus. Hoop kleding en ook zgan spullen gratis aan haar afgegeven terwijl eoj ook krap bij kas zaten en nu een jaar later verkoopt zij het weer. Ze was nog aan het opscheppen hoeveel zij ervoor gekregen had. Ik heb er niks van gezegd maar de eerstvolgende keer dat zijn weet om spullen vraagt mag zij ervoor betalen

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:46

xZiva_ schreef:
meisje bij mij op stal een dekje gegeven voor het manege paard waar ze af en toe op mocht vrijrijden. ze vond hem heel mooi en was er heel blij mee. zie ik hem net gewoon op marktplaats voorbij komen -O-

Met zoiets zit ik ook in mijn maag.
Een paar jaar terug een mooie salontafel gekregen van een kennis.

Erg solide en mooi ding. Alleen een beetje te groot voor mij.
Ik zit er ook over te denken om hem op Mp te zetten. Maar aan de andere kant denk ik. Kan ik dat wel maken?

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:49

Zou eerst de kennis contacten, of hij hem terug wil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:50

daantjuhhh schreef:
xZiva_ schreef:
meisje bij mij op stal een dekje gegeven voor het manege paard waar ze af en toe op mocht vrijrijden. ze vond hem heel mooi en was er heel blij mee. zie ik hem net gewoon op marktplaats voorbij komen -O-

Met zoiets zit ik ook in mijn maag.
Een paar jaar terug een mooie salontafel gekregen van een kennis.

Erg solide en mooi ding. Alleen een beetje te groot voor mij.
Ik zit er ook over te denken om hem op Mp te zetten. Maar aan de andere kant denk ik. Kan ik dat wel maken?


Paar jaar terug vind ik wel wat anders.. Anders zou ik die kennis ff een berichtje sturen.

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:57

Ik zou er toch echt even een berichtje aan wagen. Grote kans dat hij/zij zegt: 'whatever!', maar dan ben je wel netjes geweest.

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:13

xZiva_ schreef:
meisje bij mij op stal een dekje gegeven voor het manege paard waar ze af en toe op mocht vrijrijden. ze vond hem heel mooi en was er heel blij mee. zie ik hem net gewoon op marktplaats voorbij komen -O-


Nou ja zeg! Ik zou haar benaderen en zeggen "blijkbaar ga je hem niet gebruiken, dus ik zou hem graag terug willen zodat ik er iemand anders wel mee blij kan maken."

Zoe_97

Berichten: 9453
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:14

Als het product echt gebruikt is geweest zou ik er geen probleem van maken. Zoals de kinderkleren. Kinderen eruit gegroeid, dan vind ik het niet raar. Maar onmiddelijk verkopen is erg onbeleefd.

Lynn_Nikita

Berichten: 25467
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:31

Zoe_97 schreef:
Als het product echt gebruikt is geweest zou ik er geen probleem van maken. Zoals de kinderkleren. Kinderen eruit gegroeid, dan vind ik het niet raar. Maar onmiddelijk verkopen is erg onbeleefd.


Ja, ze heeft het gebruikt maar ze weet ook dat ik het ook had kunnen verkopen ipv aan haar geven. Ze had ook kunnen zeggen nadat zij het wel verkocht had zullen wij de opbrengsten delen oid. Ze was er nu stoer over aan het doen dat ze gratis alles kreeg van iedereen en erna ook nog eens eraan verdiende. Ze was volgens mij vergeten dat ze het merendeel van mij had gekregen

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:46

Zo heb ik hier in het weggeeftopic eens heel veel paardenspullen aan een bokker gegeven. Ze had aan me gezegd dat het allemaal voor een stichting was die paarden en ponies hadden en dat de minderbedeelde kinderen en volwassenen daar dan konden rijden, verzorgen enz. Tijdje later zie ik dat ze het spul verkoopt op mp en facebook. (Via vriendin gehoord die facebook heeft). Ik denk bij zulke mensen altijd dat karma wel om de hoek komt kijken en dat ze hun portie pech wel op hun pad krijgen.. walgelijke mensen zijn dat. Laagste soort zullen we maar zeggen..

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:11

ik heb nu idd een berichtje gestuurd dat ik hem te koop zag staan, en dat ik hem graag terug zou willen als ze hem niet meer wil.. nog geen reactie, wel gelezen :=