Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 03:52

Hashtags hebben helemaal geen nut dan want die gebruik je om nieuwe mensen te bereiken, of tja, voor de lol :P

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 09:12

Hashtags werken alleen op een open profiel. Wat betreft feed probeer ik het altijd te variëren. Van paarden tot vakantie en van selfie met vriendinnen of alleen tot modellenwerk. Een profiel met alleen selfies zou ik kunnen volgen als het een make-up artiest is.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 18:46

[***] schreef:
Anoniem schreef:
Oh zo, ik zou alles samenvoegen. Een account waar je alleen mee volgt en niet post is imo een beetje onzin en onnodige extra tijd :)


Dat inderdaad. Maar denk dat ik wel ga selecteren, die kinderen die voor elk dier en zichzelf een andere account hebben is leuk, maar om die allemaal te gaan volgen ... Weet soms niet eens op welke account ze (nog) actief zijn :')


Waar maak je je druk om zeg.. :') Volg welk account je wil volgen en de rest niet; klaaaar.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:06

Je zegt wat ik wou zeggen :')
Je bent niemand verplicht om te volgen he? ;)

Ik heb weer zoveel gave shoots en paardenfoto's dat ik er toch weer over denk een apart account voor m'n paard te maken :=

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:47

Soms zie ik dus insta accounts met foto’s dat ik denk van nou die zou ik toch niet allemaal plaatsen, maar die hebben dan weet ik veel hoeveel duizend volgers :o?

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 16:49

Melisje_92 schreef:
Soms zie ik dus insta accounts met foto’s dat ik denk van nou die zou ik toch niet allemaal plaatsen, maar die hebben dan weet ik veel hoeveel duizend volgers :o?


Gevalletje smaken verschillen denk ik :')

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:27

*komt binnenvallen*

Ik heb een account gemaakt voor m'n verzorgpaard, @quarter_levi
Zat wat in dit topic te snuffelen en heb ook al wat mensen gevolgd :)

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 00:04

Lau schreef:
Melisje_92 schreef:
Soms zie ik dus insta accounts met foto’s dat ik denk van nou die zou ik toch niet allemaal plaatsen, maar die hebben dan weet ik veel hoeveel duizend volgers :o?


Gevalletje smaken verschillen denk ik :')


Heel veel verschillen dan, dit was wel een account met een aantal cijfertjes :')

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:02

Melisje_92 schreef:
Lau schreef:

Gevalletje smaken verschillen denk ik :')


Heel veel verschillen dan, dit was wel een account met een aantal cijfertjes :')


Even kijken naar het aantal likes op foto's, wie weet zijn het gekochte volgers. Ken ook een meisje met 30K, maar net aan 120 likes op der foto's, dus ik kan je vertellen; die zijn echt nep. _O-

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:45

Ik heb een account voor m’n paard
Maar geregeld verschijnt m’n dochter er ook op en Ehm m’n hondjes en onze vogels...
Dus eigenlijk is het meer voor al m’n diertjes en gezin ipv voor alleen m’n paard
rose_paintedtwice

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 23:32

Ons account loopt nu erg hard! Super leuk! We zijn lekker gemotiveerd bezig, gaan erg vaak live en nemen challanges aan van volgers :D Afbeelding

(@purarazadivino)

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:35

Wat hebben jullie veel volgers allemaal :wow: . Hebben jullie ook echt een doel daar mee en een strategie om dat te bereiken?

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:54

Sharani schreef:
Wat hebben jullie veel volgers allemaal :wow: . Hebben jullie ook echt een doel daar mee en een strategie om dat te bereiken?


Ik post veel in mijn verhaal en ben erg actief, stel vragen van "willen jullie dit willen jullie dat" kunnen ze stemmen, geven wat de volgers willen haha! En omdat ik een bedrijf ben doen we ook win actie.
En we zijn veel live met veel suggeties met de gekste stunts en lachwekkende videos!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:16

Dat is altijd wel leuk inderdaad, volg zelf ook graag zulke accounts.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:26

Geweldig mooie paarden hebben helpt ook ;) Haha.

Doen jullie veel met de verhalen eigenlijk? Hoe werkt dat precies? Wat zet je er dan op?
Ik doe er zelf niks mee, bekijk ook nooit verhalen van anderen eigenlijk.
Probeer elke dag een foto te plaatsen, maar dan vind ik al een uitdaging :+

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:14

Ik gooi wel eens wat op de verhalen, niet giga veel.


Ik moet zeggen dat ik eigenlijk best teleurgesteld ben ik mijn likes.. heb nu 276 volgers, blijf ook rond dat aantal hangen, maar waar ik eerst 70 likes had, heb ik nu steeds rond de 40..

Hashtags gebruik ik regelmatig, krijg dan wel een aantal likes en tijdelijk nieuwe volgers, maar het valt zo tegen..

Sta ook stiekem op t punt om te promoten voor een korte tijd om meer viewers te vinden, maar het staat me eigenlijk heel erg tegen :=

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:16

Ik blijfffff echt maar twijfelen een apart account te maken voor paardenfoto's, ik heb er zoveel en wil niet mn hele prive account volspammen met paardenfoto's... Maar aan de andere kant ook weer helemaal geen zin het allemaal bij te houden :+ Dillema's _O-

melody7

Berichten: 13686
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:19

Je hoeft het niet perse dagelijks bij te houden toch? Ik zou het gewoon doen, als het toch niet bevalt kun je er zo weer mee stoppen.

Ik lees hier nog wel mee, was mijn stipje een tijd kwijt maar ik heb het weer gevonden :P Mijn Instagram gaat heel lekker, er komen de laatste tijd steeds minstens 1000 volgers per week bij!

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:24

Ik heb vier accounts, maar houdt er maar 1 actief bij (en zelfs daar post ik ong 2x per week) :+ is dan ook wel te merken aan de volgers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:36

melody7 schreef:
Je hoeft het niet perse dagelijks bij te houden toch? Ik zou het gewoon doen, als het toch niet bevalt kun je er zo weer mee stoppen.


Ja dat heb ik dus al een keer gedaan _O-

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 15:22

sterreke98 schreef:
Ik gooi wel eens wat op de verhalen, niet giga veel.


Ik moet zeggen dat ik eigenlijk best teleurgesteld ben ik mijn likes.. heb nu 276 volgers, blijf ook rond dat aantal hangen, maar waar ik eerst 70 likes had, heb ik nu steeds rond de 40..

Hashtags gebruik ik regelmatig, krijg dan wel een aantal likes en tijdelijk nieuwe volgers, maar het valt zo tegen..

Sta ook stiekem op t punt om te promoten voor een korte tijd om meer viewers te vinden, maar het staat me eigenlijk heel erg tegen :=


Ik volg je bij deze :) volg je terug
Ik blijf ook beetje steken in aantal volgers... wel jammer mijn account is niet persee paardgericht ook veel andere diertjes komen aan bod

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:48

Misschien is het juist daarom dat je een beetje blijft steken? Omdat je account ook andere dieren laat zien? Ikzelf vind het meestal redelijk storend als ik iemand volg om het paard en als er dan ook andere dieren tussendoor komen waar ik eigenlijk geen interesse in heb :)

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:52

Ik volg inderdaad ook geen accounts waar ook andere dieren op voorbij komen, of het moeten hele schattige katten zijn

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:43

Afbeelding
Dat van ons gaat hard!
Zijn er ook druk mee bezig! Erg leuk

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:08

Mja maar tis niet helemaal een paarden account... tis ook deels gewoon m’n eigen account of hoe zeg ik dat .... ik heb maar 1 account niet 1 privé en 1 voor m’n paard of zo
Jullie wel?