Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 01:52

Dat ik na meer dan 20 weken nog niet kan genieten van mijn lang verwachte zwangerschap, omdat elke keer wanneer er klachten verdwijnen er wel weer wat nieuws bij komt. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 07:17

Giolli schreef:
Dat ik na meer dan 20 weken nog niet kan genieten van mijn lang verwachte zwangerschap, omdat elke keer wanneer er klachten verdwijnen er wel weer wat nieuws bij komt. :x


Ik herken het :(:)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 12:18

Giolli schreef:
Dat ik na meer dan 20 weken nog niet kan genieten van mijn lang verwachte zwangerschap, omdat elke keer wanneer er klachten verdwijnen er wel weer wat nieuws bij komt. :x

Nog 20 weken en dan ben je van de klachten af.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 12:23

Tja, zo kun je het ook bekijken. :+

Marcella

Berichten: 36729
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:53

Dat ik het nu ook nog eens heel erg benauwd krijg door het weer puffen gaat niet helpen dat weet ik nu al. -O- %)

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:05

Mensen die om 6u smorgens uitgebreid staan te praten in de gang van een hotel. Er zijn mensen die dan nog willen slapen!

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:16

Bloemetje75 schreef:
Mensen die om 6u smorgens uitgebreid staan te praten in de gang van een hotel. Er zijn mensen die dan nog willen slapen!


Onze buren stonden om 7 uur vanmorgen ruzie te maken in de tuin... Iedereen heeft de ramen open met dit weer in de slaapkamers... Lekker aso, doe het dan binnen.... Ook echt schelden met k*nk*r enz... Met een kleine van 1,5 jaar....

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:25

Dat mijn werkgever me toch inplant op dagen dat ik niet kan. Ik heb echt 25x duidelijk doorgegeven dat ik die dag/uren niet kan komen |o

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:44

Laurievc schreef:
Dat mijn werkgever me toch inplant op dagen dat ik niet kan. Ik heb echt 25x duidelijk doorgegeven dat ik die dag/uren niet kan komen |o

Dan zeg ik: ''ik heb x keer doorgegeven dat ik dan en dan nooit kan, je plant mij continue toch in... Ik ben er niet, succes met vervanging regelen'' Doeiiii.....je bent toch duidelijk? Wij geven bijvoorbeeld een beschikbaarheid door bij indienstname en soms komt het wel s voor dat de roostermaker het ff vergeet maar als je het dan aangeeft regelt zij dat jij die dienst kwijtraakt en het opgevangen wordt.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:32

Dat een collega mij de schuld geeft dat ik de dag nadat ik terugkom van vakantie (om 7 uur ‘s ochtends na 5 uur in een vliegtuig op dinsdag, dit gaat om woensdag) niet wil werken voor haar, want nu kan zij de hele zomer niet op vakantie. Ja, had je vrij moeten vragen is toch niet mijn probleem...

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:35

Aan dat ik zo graag op mijzelf wil wonen, maar dat het gewoon niet kan..

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 18:56

theadora99 schreef:
Dat een collega mij de schuld geeft dat ik de dag nadat ik terugkom van vakantie (om 7 uur ‘s ochtends na 5 uur in een vliegtuig op dinsdag, dit gaat om woensdag) niet wil werken voor haar, want nu kan zij de hele zomer niet op vakantie. Ja, had je vrij moeten vragen is toch niet mijn probleem...


Omdat jij één dag niet voor haar kan werken kan ze gelijk de gehele zomer niet op vakantie? Heeft ze toch gewoon één dag minder vakantie?

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:14

Dat ik de beestenboel vorige week ontvlooit heb en ik vandaag toch weer vlooien op 1 hond zie.

Rotbeesten

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:34

Dat er iets dwars zit in de mond van mijn kat en hij doet alsof ik hem wil vermoorden als ik er naar wil kijken :roll:

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:39

Adindaa schreef:
Dat er iets dwars zit in de mond van mijn kat en hij doet alsof ik hem wil vermoorden als ik er naar wil kijken :roll:


Moet je ons eens zien gaan als ie ontvlooit moet worden :') Helemaal in de houdgreep. Achja weet die kat veel wat jou bedoelingen zijn <<)

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:44

SavannahNx schreef:
Adindaa schreef:
Dat er iets dwars zit in de mond van mijn kat en hij doet alsof ik hem wil vermoorden als ik er naar wil kijken :roll:


Moet je ons eens zien gaan als ie ontvlooit moet worden :') Helemaal in de houdgreep. Achja weet die kat veel wat jou bedoelingen zijn <<)


Ontvlooien is ook zo’n ding ja, wát een hel.
Ik heb tegenwoordig vlooienspul dat je met natvoer kan mengen van Beaphar, aanrader! Geen gevecht meer qua ontvlooien, heerlijk.

En nee, de kat weet natuurlijk niet dat ik het goed bedoel maar aaaaaargghh, ik wil hem gewoon eens rustig kunnen helpen -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 01:36

Alles rondom vrijwilligerswerk op evenement ,morgen laatste dag maar zit er wel doorheen -O-

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 09:02

De groepsapp van mijn schoonvader, zijn vriendin en haar kinderen. Zitten mijn vriend en ik ook in, maar stief schoonmoeder moet er eerst even (in de app) aan herinnerd worden dat mijn vriend jarig is nadat ze een of ander dom filmpje stuurt over het hete weer. En zo nog een paar acties. Waarom zitten wij er dan bij als we toch niet belangrijk zijn?

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 09:28

Aan Dhl,
Zaterdag is mijn pakketje ergens bezorgd. Geen idee waar want ze hebben geen briefje in de bus gedaan. Dus nu mag ik maandag weer gaan bellen waar mijn pakketje is.
Echt wat een enorm schijt bedrijf is het ook. Eerst is het 3x te moeilijk om een pakketje bij een dhl pick-up point te krijgen. Nu is dat goed gekomen is het te moeilijk om een facking briefje te schrijven.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 10:32

Aan het feit dat ik de leuke, lieve kat die mij bij de OV-oplader kopjes kwam geven niet langer kon aaien omdat mijn trein eraan kwam |(

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:50

Adindaa schreef:
Aan het feit dat ik de leuke, lieve kat die mij bij de OV-oplader kopjes kwam geven niet langer kon aaien omdat mijn trein eraan kwam |(

Waarom vind ik dit zo hartverscheurend? :')

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:53

Dat mn koffer maar 15 kg mag zijn

Foaly

Berichten: 4858
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:54

Dat ik net mn vakantie naar Madrid geboekt heb en nu blijkt dat London Comic Con net het weekend ervoor valt... tijds- en geldtechnisch zou het kunnen, maar ik heb maar energie voor één van beide -O-

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 12:32

Aan het betweterige en het softe gedrag van mensen..

Tegenwoordig moet alles met zijde handschoentjes worden aangepakt en iedereen is fout behalve hun.
Paarden in het verkeer dat ze schrikken en op de kletter gaan van de meest onzinnige dingen maar dat ligt niet aan hun hoor !!
Paarden die weigeren in de training omdat zij fouten maken en niet gewoon doorpakken..
Maar het ligt niet aan hun hoor !! Het ligt aan het paard wand die moet wel kunnen ruiken wat de trainer wil..

Maar owee als je mensen er op aan spreekt...
Stel je voor !!
Zelfs kinderen rond de 12 tot 16 jaar halen het dan in hun hoofd volwassenen aan te spreken als kinderen alsof zij de wijsheid in pacht zijn..

Bah ...
Triest allemaal...

Willen mensen dan zo geprezen worden voor hun stommiteiten??

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 23:01

Ik weet het even niet. En dat maakt me niet geïrriteerd, maar verdrietig.