Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 12:17

Esaqar schreef:
Zou begin van de week gebeld worden of ik ben aangenomen en ben nog niet gebeld... heb inmiddels geen nagels meer aan m'n handen zitten en bij m'n teennagels kom ik niet. :') help.


Zelf erachteraan! Ik had ooit een sollicitatie en kreeg ook nog te horen hoe en wat. Helaas waren er op dat moment nogal wat noodgevallen geweest waardoor ze er echt niet aan toe was gekomen om me te bellen dat ik was aangenomen (ze had nou eenmaal ernstigere en urgentere zaken aan haar hoofd).

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 15:01

Ergeren is een sterk woord...net ons hele oude ponietje laten inslapen. Ponietje was helemaal op, was aan het uitdrogen, at niet meer, was vel over been... Dus het beestje uit zijn lijden verlost. (met toch wel wat traantjes)

Nu staat zijn vriendje hier de hele tijd te roepen. Ze heeft afscheid kunnen nemen maar kan jammer genoeg niet bij de 2 andere paarden omdat er 1 nog hengst is.

Hopelijk wordt ze snel wat rustiger in deze hitte....

Ik maak mij toch wel wat zorgen. Het hinniken is nu wel stilaan gestopt. Morgen pony een knuffel dag geven en eens rond horen voor een vriendje.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 15:55

Dat we stal vliegen in ons huis hebben en dat ze ons helemaal lek prikken, en de honden ook!

Dat mijn lichaam besloot vandaag oogmigraine te krijgen, eerst haast niets kunnen zien en daarna twee uur in het donker in bed moeten liggen, en dat is niet leuk wanneer je bed op zolder staat en het daar 35 graden is!!

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 16:58

Hoofdpijn,

Bleh die warmte

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 00:18

Dat mijn werk wederom zomaar mijn werktijden wijzigd. Ik zou morgen van 13-21 moeten, maar ik keek nog even gauw op mn rooster en nu is het ineens 9-18. Als ik niet had gekeken was ik er pas om 13:00 geweest.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:20

SavannahNx schreef:
Dat mijn werk wederom zomaar mijn werktijden wijzigd. Ik zou morgen van 13-21 moeten, maar ik keek nog even gauw op mn rooster en nu is het ineens 9-18. Als ik niet had gekeken was ik er pas om 13:00 geweest.


Kan niet geloven dat dat zomaar mag.. zou het even uitzoeken als ik jou was.

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:33

Als ze dat bij zouden doen zou ik al recht hebben op verschuivingstoeslag (CAO Beveiliging).

Dat ik pas om 05:15 wakker werd en om 06:00 op het werk moest zijn (20 minuten rijden). Slecht voor mijn humeur als ik moet haasten en maar goed dat de kat mij wakker kwam maken.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:51

xPabloBokt schreef:
SavannahNx schreef:
Dat mijn werk wederom zomaar mijn werktijden wijzigd. Ik zou morgen van 13-21 moeten, maar ik keek nog even gauw op mn rooster en nu is het ineens 9-18. Als ik niet had gekeken was ik er pas om 13:00 geweest.


Kan niet geloven dat dat zomaar mag.. zou het even uitzoeken als ik jou was.


Dit mag ook niet.....

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:58

Dit is al de tweede keer en bij een collega doen ze het constant. Van 9-18 inplannen en dan ineens 10-19 erop zetten, is ze er om 9 uur, “nee je moet tot 19 uur blijven hoor. Zo sta je op het rooster!”

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 08:01

SavannahNx schreef:
Dit is al de tweede keer en bij een collega doen ze het constant. Van 9-18 inplannen en dan ineens 10-19 erop zetten, is ze er om 9 uur, “nee je moet tot 19 uur blijven hoor. Zo sta je op het rooster!”


Foto maken zodra je het rooster hebt. Dan volgens dat rooster je uren maken. Gaan ze moeilijk doen, laat je het zien dat jij je netjes aanhoud op de uren zoals je bent ingeroosterd. Op mijn eerste baantje wilden ze dat ook nog wel eens flikken. Eerst mij om 8.30 laten beginnen en vervolgens om 8.05 bellen waar ik blijf. Vanaf die week maakte ik elke keer een foto zodra het rooster bekend was. Ze hadden ook geen poot om op te staan, want ze waren nog zo dom om de oude uren met typex weg te halen :+. Dus zag je altijd het witte typex randje met een andere tijd eroverheen haha.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 08:03

iirrssjjee schreef:
SavannahNx schreef:
Dit is al de tweede keer en bij een collega doen ze het constant. Van 9-18 inplannen en dan ineens 10-19 erop zetten, is ze er om 9 uur, “nee je moet tot 19 uur blijven hoor. Zo sta je op het rooster!”


Foto maken zodra je het rooster hebt. Dan volgens dat rooster je uren maken. Gaan ze moeilijk doen, laat je het zien dat jij je netjes aanhoud op de uren zoals je bent ingeroosterd. Op mijn eerste baantje wilden ze dat ook nog wel eens flikken. Eerst mij om 8.30 laten beginnen en vervolgens om 8.05 bellen waar ik blijf. Vanaf die week maakte ik elke keer een foto zodra het rooster bekend was. Ze hadden ook geen poot om op te staan, want ze waren nog zo dom om de oude uren met typex weg te halen :+. Dus zag je altijd het witte typex randje met een andere tijd eroverheen haha.


Goeie idd! Ga voortaan een foto maken van het papieren rooster wat er hangt.

Eske_B

Berichten: 15102
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 09:18

Dat m'n hamster medicijnen moet hebben, maar hij overdag weinig wakker is of wordt van geluid en ik hem steeds ongeveer uit moet graven (heeft een graaflaag van 30cm) :roll: .

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 14:13

Steeph schreef:
De banketstaaf aan mijn kassa. Jesus Christus. Stennis schoppen omdat ik geen 1 en 2 centjes mag aannemen. Leidinggevende er bij. Zegt preciea het zefde.
Vent pakt zn producten en naait hem er uit... :roll: :evaw:

Het is een wettelijk betaalmidddel in Nederland dus feitelijk ben je als winkelier verplicht deze te accepteren. Ik snap die idiote winkeliers niet die er zo moeilijk over doen.
En ik snap dat je daar als kassiers weinig over te zeggen hebt, maar als ik terug kom uit Luxemburg en een paar van die dingen in m’n beurs heb zitten erger ik me rot aan die winkeliers die zo moeilijk doen over een wettelijk betaalmiddel dat ze gewoon bij de bank in kunnen leveren.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 14:18

Dat al het waterijs op is in de supermarkten -O-

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 14:20

Dat ik op basis van de Arbowet mijn werk mag staken maar mijn baas het daar niet mee eens is. Uiteraard niet heel gek maar het is nou eenmaal slecht voor de gezondheid om mijn werk uit te voeren op deze manier :roll:

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 14:24

LoeOrange schreef:
Dat ik op basis van de Arbowet mijn werk mag staken maar mijn baas het daar niet mee eens is. Uiteraard niet heel gek maar het is nou eenmaal slecht voor de gezondheid om mijn werk uit te voeren op deze manier :roll:


Even contact opnemen met je vakbond :)!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:12

Dorus schreef:
Steeph schreef:
De banketstaaf aan mijn kassa. Jesus Christus. Stennis schoppen omdat ik geen 1 en 2 centjes mag aannemen. Leidinggevende er bij. Zegt preciea het zefde.
Vent pakt zn producten en naait hem er uit... :roll: :evaw:

Het is een wettelijk betaalmidddel in Nederland dus feitelijk ben je als winkelier verplicht deze te accepteren. Ik snap die idiote winkeliers niet die er zo moeilijk over doen.
En ik snap dat je daar als kassiers weinig over te zeggen hebt, maar als ik terug kom uit Luxemburg en een paar van die dingen in m’n beurs heb zitten erger ik me rot aan die winkeliers die zo moeilijk doen over een wettelijk betaalmiddel dat ze gewoon bij de bank in kunnen leveren.

Bij de ingang van de winkel staat gewoon dat wij geen 1 en 2 centjes aan nemen, dat is heel normaal in Nederland. Het zelfde dat wij geen €100 biljet en hoger aan nemen wanneer het te betalen bedrag niet eens in de buurt komt (laatst een meneer die €7 wilde afrekenen met €200.. :evaw: Gezegd dat ik daar niet van terug heb en toen kwam er wel ineens een tientje... Ga toch weg.)

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:13

Aan mezelf.
Dat ik echt alleen nog maar kan zeiken over het weer en de benauwdheid hier.
En vooral dat ik al weken slaap tekort kom en hier mega chaggie van ben elke dag..
:') :')

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:12

Dat ik sinds vanochtend 8 uur al geen stroom meer heb in huis. Bloedheet nu in huis en het spul uit de koelkast/vriezer kan waarschijnlijk ook de prullenmand in. Ze zouden het er af halen vanochtend omdat ze bezig zijn bij mij in de straat maar er is iets fout gegaan waardoor het nog tot 5 uur gaat duren. Arggh. Ik heb een eigen bedrijf dus werk vanuit huis, ben vanmiddag maar naar mijn ouders gefietst om daar te gaan werken.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:16

Mijn vriend die het hele huis open had gezet zodat het kon doorluchten... ipv 27 is het er nu 31 graden... goed gedaan schatje!

Als je alles dicht had gelaten was het nog wat beter uit te houden geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:23

Valerie93 schreef:
Mijn vriend die het hele huis open had gezet zodat het kon doorluchten... ipv 27 is het er nu 31 graden... goed gedaan schatje!

Als je alles dicht had gelaten was het nog wat beter uit te houden geweest


Te vroeg gepiekt :')

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 19:43

Mijn vriend die altijd dingen gaat doen op het moment dat we weg moeten? Hele dag de tijd ervoor. >;)

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 19:53

Relaxed schreef:
Valerie93 schreef:
Mijn vriend die het hele huis open had gezet zodat het kon doorluchten... ipv 27 is het er nu 31 graden... goed gedaan schatje!

Als je alles dicht had gelaten was het nog wat beter uit te houden geweest


Te vroeg gepiekt :')


Haha jup.. enige nadeel is ik zit nu thuis en hij is aan het werk in de airco...

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 20:17

Love_Laugh schreef:
Mijn vriend die altijd dingen gaat doen op het moment dat we weg moeten? Hele dag de tijd ervoor. >;)


Ohmygod!!! Hier nog zo eentje!!! Delen we dezelfde? Haha

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 20:19

Aan alle nodeloze oelewappers die klagen over de warmte...en dan vooral het zinnetje'warm he?'...Sodemieter op, we leven op dezelfde planeet, ik heb het ook warm ja.