Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:28

Britta31 schreef:
Het is ook niet de eerste keer.Maar wel lief doen als ze wat nodig heeft.


Adem in adem uit :(:)
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk irritant.
Probeer maar te onthouden dat het meeste gewoon door de leeftijd en door de gierende hormonen komt en dat er ook aan deze fase een einde komt.
Stiekem houdt ze echt wel van je, ze is zich alleen ook lekker aan het afzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:36

Lau schreef:
Relaxed schreef:
Idd, ik denk dat Britta juist heel realistisch is.. Iedere moeder kan haar tienerkinderen wel eens achter het behang plakken, al zullen er weinig dit toegeven ;)


Ik geloof dat mijn moeder dat zelfs meerdere malen per dag kon :+


Ik weet dat bij mijn moeder wel zeker :') Ik was vreselijk.. Zo'n (*houdt duim en wijsvinger tegen elkaar*) kort lontje :o

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:43

Relaxed schreef:
Lau schreef:

Ik geloof dat mijn moeder dat zelfs meerdere malen per dag kon :+


Ik weet dat bij mijn moeder wel zeker :') Ik was vreselijk.. Zo'n (*houdt duim en wijsvinger tegen elkaar*) kort lontje :o

Zo'n 'lang' lontje had ik ook :7 En stiekem nu nog steeds wel eens
Britta31 had mijn moeder kunnen wezen, alleen dan een jaar of 4 geleden.

Nayomie
Berichten: 32787
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:04

Mensen die midden op een krap voetpad besluiten stil te gaan staan -O-

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:23

Dat ik straks late dienst heb, geen zin in!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110744
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:47

Dat ik niet de discipline heb om eetbuien onder controle te krijgen.
Maar als je weinig tot niet slaapt heb je daar ook niet de energie voor :(

Justme_Lisaa

Berichten: 2174
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:58

Ik irriteer me aan mezelf, waarom ik toch bepaalde dingen blijf doen, waarvan ik weet dat het voor mezelf het beste is als ik dat niet doe. Verdorie..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110744
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:24

Justme_Lisaa schreef:
Ik irriteer me aan mezelf, waarom ik toch bepaalde dingen blijf doen, waarvan ik weet dat het voor mezelf het beste is als ik dat niet doe. Verdorie..


Yep, net als ik in mijn post aan gaf.

Athelas

Berichten: 1981
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:37

Een klant die frans tegen mij praat, vanalles wil kopen en de prijs ervan wil weten. Ik versta er helemaal niks van en praat maar in het engels terug met een hoop handgebaren en aanwijzingen. Reageert zij heel erg geïrriteerd omdat zij mij niet verstaat (ik praat engels) en ik haar niet kan verstaan.
Ja sorry mevrouw ik ben een nederlandse winkelmedenwerker, ik praat nederlands of engels.
Vind het zelf eigenlijk belachelijk dat je in een ander land in je eigen taal gaat spreken. Ik denk er zelf nooit aan om in een ander land nederlands te spreken, doe tenminste moeite om die taal daar een beetje te spreken (woordjes als dankje, mag ik een brood o.i.d) of engels te spreken. Winkelmedewerkers zijn echt geen talen worders die plotseling alle talen spreken.
Wordt er zo geirriteerd van, ik kan namelijk niet 20 talen leren alleen omdat ik in de winkel sta. En op een dag krijg ik toch meestal wel minstens 5 verschillende talen te horen, en dan de mensen beledigd of geirriteerd omdat ik ze niet versta/ze mij niet verstaan.
Frustratie nummer 1 op werk dus. :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:39

Athelas schreef:
Een klant die frans tegen mij praat, vanalles wil kopen en de prijs ervan wil weten. Ik versta er helemaal niks van en praat maar in het engels terug met een hoop handgebaren en aanwijzingen. Reageert zij heel erg geïrriteerd omdat zij mij niet verstaat (ik praat engels) en ik haar niet kan verstaan.
Ja sorry mevrouw ik ben een nederlandse winkelmedenwerker, ik praat nederlands of engels.
Vind het zelf eigenlijk belachelijk dat je in een ander land in je eigen taal gaat spreken. Ik denk er zelf nooit aan om in een ander land nederlands te spreken, doe tenminste moeite om die taal daar te leren of engels te spreken. Winkelmedewerkers zijn echt geen talen worders die plotseling alle talen spreken.
Wordt er zo geirriteerd van, ik kan namelijk niet 20 talen leren alleen omdat ik in de winkel sta. En op een dag krijg ik toch meestal wel minstens 5 verschillende talen te horen, en dan de mensen beledigd of geirriteerd omdat ik ze niet versta/ze mij niet verstaan.
Frustratie nummer 1 op werk dus. :+


Fransen zijn helaas zo...

Justme_Lisaa

Berichten: 2174
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:58

SavannahNx schreef:
Athelas schreef:
Een klant die frans tegen mij praat, vanalles wil kopen en de prijs ervan wil weten. Ik versta er helemaal niks van en praat maar in het engels terug met een hoop handgebaren en aanwijzingen. Reageert zij heel erg geïrriteerd omdat zij mij niet verstaat (ik praat engels) en ik haar niet kan verstaan.
Ja sorry mevrouw ik ben een nederlandse winkelmedenwerker, ik praat nederlands of engels.
Vind het zelf eigenlijk belachelijk dat je in een ander land in je eigen taal gaat spreken. Ik denk er zelf nooit aan om in een ander land nederlands te spreken, doe tenminste moeite om die taal daar te leren of engels te spreken. Winkelmedewerkers zijn echt geen talen worders die plotseling alle talen spreken.
Wordt er zo geirriteerd van, ik kan namelijk niet 20 talen leren alleen omdat ik in de winkel sta. En op een dag krijg ik toch meestal wel minstens 5 verschillende talen te horen, en dan de mensen beledigd of geirriteerd omdat ik ze niet versta/ze mij niet verstaan.
Frustratie nummer 1 op werk dus. :+


Fransen zijn helaas zo...


Dat kan ik echt beamen. Toen in vanuit Indonesië mijn overstap in Parijs had richting Amsterdam, met niet al te veel tijd, vroeg ik aan een grondsteward welke richting ik op moest. Hij reageerde terug van of ik dat beter niet in het Frans kon vragen.. Say whut?! Toen reageerde ik maar met dat hij niet beter met Engels kon reageren, want het is een internationaal vliegveld. Toen kon het opeens wel, sukkel. Ik denk nog steeds dattie me gemakkelijk wilde afpoeieren :Y) .

Athelas

Berichten: 1981
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:07

Niet alleen franses helaas, ook veel duitsers, al kan ik dat nog een beetje begrijpen. Dat kan ik verstaan, maar ze moeten niet gaan verwachten dat ik ook nog eens duits terug praat.
Hetzelfde geld voor mensen die spaans spreken, al kan ik Spaans wel een beetje verstaan, maar terugpraten lukt niet.
En toen kwam er iemand die arabisch tegen mij ging praten. Dat werd 'm al helemaal niet. :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:12

Athelas schreef:
Niet alleen franses helaas, ook veel duitsers, al kan ik dat nog een beetje begrijpen. Dat kan ik verstaan, maar ze moeten niet gaan verwachten dat ik ook nog eens duits terug praat.
Hetzelfde geld voor mensen die spaans spreken, al kan ik Spaans wel een beetje verstaan, maar terugpraten lukt niet.
En toen kwam er iemand die arabisch tegen mij ging praten. Dat werd 'm al helemaal niet. :+


Tegen Duitsers praat ik gewoon Nederlands en ze antwoordden gewoon in het Nederlands half Duits terug en begrijpen je prima.
Maar die Fransen zijn zo ontiegelijk eigenwijs. Ze kunnen het echt wel maar doen alsof ze echt geen woord Engels kunnen. Zelfs een simpel gedagje als “Hello” kunnen ze zogenaamd niet verstaan..

Dorus

Berichten: 13225
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:20

Nou, Fransen spreken echt niet altijd zo goed Engels hoor. De jongere generatie misschien wel, maar de oudere generatie echt niet. Ik heb vanuit het werk al veel met Fransen gewerkt en dat is echt niet altijd zo handig.

Neemt niet weg dat het een stomme reactie is. In het buitenland mag je er niet vanuit gaan dat zs jou taal wel spreken. Ook niet in een land als Nederland waar de talenkennis over het algemeen behoorlijk uitgebreid is.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:32

Ik heb een keer een Pool in de winkel gehad die met behulp van Google Translate opzoek was naar "vlees nagels"... Ik weet nog steeds niet wat hij nou precies zocht :+ overigens werk ik ook niet in een supermarkt of slagerij

nicole_floor

Berichten: 3267
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 01:24

Zo had ik een keer toen ik stage liep op de prikpolie in het ziekenhuis een asielzoeker die ook alleen Arabisch sprak. Ja sorry jongen maar dat gaat hem echt niet worden bij mij.

Btw ik erger me omdat ik niet kan slapen en mijn vriend vrolijk naast me ligt te snurken.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 01:36

Dat ik al een aantal keer anoniem ben gebeld..

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:44

SavannahNx schreef:
Dat ik al een aantal keer anoniem ben gebeld..


Gewoon niet oppakken, deed ik ook nooit. Tot mijn advocaat anoniem bleek te bellen, toen moest ik wel, maar nu de zaak afgesloten is, neem ik anoniem ook niet meer op.

Justme_Lisaa

Berichten: 2174
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:32

Aan m’n tenniselleboog. Man, nog nooit geweten dat een elleboog zo’n pijn kan doen. En nog maar niet te praten over het krachtverlies. En het banketstaaf is, dit komt helemaal niet door tennissen, maar door het werken met kinderen. Humor :') .

Ik merk door dit in het topic te spuien, dat ik me de laatste dagen aan veel dingen erger := .

Britta31

Berichten: 13157
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:05

Heb je al dry needling gebrobeerd?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:09

Dat ik schrik heb om mijn oudje op haar nieuwe weide te zetten. Weide ligt vlak langs een drukke fietsroute. Ze heeft cushing en is niet meer dik te krijgen. Heb schrik voor de commentaren. Vroeger had ik daar geen last van en zette ik al mijn oudjes zonder nadenken de weide op. Nu durf ik niet meer. 8)7 Ik erger mij dus aan mijzelf.

Britta31

Berichten: 13157
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:12

Kan je haar geen vliegendeken op doen.Dan valt het niet op.Of een bordje aan de weg zetten met uitleg.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:20

Zijn we van plan, maar dan nog valt het eigenlijk wel op... Zou soms fijn zijn moesten mensen niet direct oordelen. Heb al iets te vaak de dierenbescherming aan de deur gehad -O- Het is uiteindelijk altijd wel goed hoor, maar altijd weer die uitleg (ze staan in de sneeuw omdat ze er voor kiezen, ze kunnen gewoon hun binnenstallen in als ze willen. Ze hebben water, het is niet omdat je het niet ziet dat er geen is (kuip van 600 liter 8)7 Volledig vol elke dag) Ja ze is mager, maar ze staat in knie hoog gras, krijgt krachtvoer bij en staat onder dierenartsbegeleiding, wat wil je nog meer, etc etc)

Daarom krijg ik soms een halve aanval van al die topics op bokt over verwaarloosde paarden. Pennymeisjes die zonder boe of bah maar even de dierenbescherming bellen want het is zo ziellllleuuuug. Joh, vraag eerst hoe het in elkaar zit...

Britta31

Berichten: 13157
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:22

Dan zou ik een duidelijk bord aan de weg zetten.Geen gezeur aan de deur.

Justme_Lisaa

Berichten: 2174
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:26

Britta31 schreef:
Heb je al dry needling gebrobeerd?


Nee, nog niet gedaan. Nu eerst pijnstillers, ga wel even kijken of dat nog snel voor m’n vakantie kan. Bedankt voor de tip! :)