Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:05

Niet vandaag maar paar maand geleden.

Ik ben in december verhuisd naar 2 dorpen verder op. Had bij Zalando 2 broeken besteld, zou 's avonds geleverd worden tussen 18:00 en 20:00. Zat mooi thuis te wachten, inmiddels al 20:30 en nog een bezorger. Ik via de track & trace gekeken of er iets was. Stond er afgeleverd om 19uur nog iets. (weet precieze tijd niet meer). Maar ja, ik was gewoon thuis en het pakketje was niet bij mij afgeleverd, totdat ik nog eens beter keek naar het adres. Had ik wel de juiste straat, postcode en dorp aangegeven, maar het huisnummer van mijn oude huis.....

Held op sokken heb ik een vriendin gebeld en zijn we samen naar dat huis gelopen. En idd. hadden zij mijn (aangetekend) pakketje daar liggen...

betadine

Berichten: 3241
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:52

DezeNaam schreef:
betadine schreef:
Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.

Ik ben vroeger ooit gebeten door een lieveheersbeestje uit het niets. :') Zat gewoon op mijn paard en plots voelde ik iets wat leek op een steek, zag ik dat rotding zitten.
Had toen ook mensen die me niet geloofden...

Ondertussen ben ik nog 2x door een lieveheersbeestje gebeten, die dieren mogen mij niet om de een of andere reden. _O-

Al vraag ik me wel af hoe die regenworm aan je vinger geraakt? Was je hem aan het pesten? :')


Ja, had hem vastgenomen om mijn vriendinnetjes bang te maken :')

Het was echt een regenworm. Zo uit de aarde gehaald op het schoolplein.

Cubone

Berichten: 6232
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 00:23

betadine schreef:
Het was echt een regenworm. Zo uit de aarde gehaald op het schoolplein.


Regenwormen kunnen niet bijten of steken dus het was of een ander beest of je bent een zombieregenworm met gemuteerde tanden tegen gekomen :') Ook bijzonder natuurlijk :D

Ik had gister een hele vieze. Let op! Het is vrij luguber, dus als je daar niet tegenkomt lees de kleine tekst niet!

Ik kwam een duif tegen die blijkbaar dood naar beneden was gevallen. Maar precies op zijn koppie. Zowel zijn schedel als snavel waren doormidden gespleten :oo Echt bizar! Net een horrorfilm! Zoiets heb ik nog nooit gezien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 01:40

Ik ben er vandaag achter gekomen dat je overdag beter niet door een natuurgebied kunt lopen.
Zeker 50 keer gestoken door muggen en dazen. Ik word gek van de jeuk :(

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:23

Ik ging zondag naar mijn zus fietsen in Rotterdam (ook op de racefiets) op een gegeven moment rijdt er een kerel voor me, maar zijn broekje scheen zo enorm door dat hij vrijwel in z'n blote kont op de fiets zat...

En ook een ouwe kerel op de racefiets die je dan voorbij gaat en hallo roept en vervolgens elke keer achterom gaat zitten kijken... Was blij toen hij de bocht om ging haha

betadine

Berichten: 3241
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:45

@cubone : ja dat zegt iedereen dus maar ik ben niet gek :o .
Een worm eet wel aarde dus een mond heeft die zeker wel. Misschien ben ik wel de enige mens op aarde die ooit gebeten werd door een regenworm :D

Edit: ik ben niet alleen *\o/*




funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:01

Ze heten niet voor niets tijgerworm hahaha zal dan een compostworm geweest zijn? Dat zijn de wormen met streepjes.
Tis wat...zelfs de wormen worden agressief hihihi

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:14



:Y)

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:24

Dune...

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:11

Kuggur schreef:
Dune...

:D

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:14

Ik heb nog een leuke :')
Ik zat tussen de middag buiten te lunchen op mijn werk. Op een gegeven moment kwamen er twee van die nette mannen in pak naar buiten, heel opschepperig met een aardappel-accent tegen elkaar pratend.
Ze liepen allebei naar hun auto, de ene man naar een mooie Audi, de andere naar een gloednieuwe Volvo XC90, ze stonden nog even te babbelen en de Audi meneer stapt in zijn auto en rijd weg, terwijl meneer nummer twee net doet of hij iets uit zijn tas zoekt.
Op het moment dat Audi meneer uit het zicht verdwijnt, kijkt meneer twee om zich heen en loopt naar een afgetrapte oude Volkswagen Golf, zijn oude afgetrapte Golf dus.
Toen hij zag dat ik dat zag voelde hij zich wel heel erg betrapt. :evaw:
Ik zette ook nog even mijn “I know what you did” smile op.

Hij probeerde dus net te laten lijken aan de Audi meneer alsof hij in die dikke Volvo reed. _O-

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:25

Omg :') dat lijkt me echt grappig haha

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:30

Ik had een hele tijd geleden iets. Hier staat constant een of andere camionette (van werkmannen?) geparkeerd op een plaats waar het niet mag. Letterlijk VLAK VOOR het zebrapad voor fietsers, op de witte strepen die dus betekenen 'hier mag je niet parkeren/rijden'. Erg gevaarlijk want daardoor kan je dus niks zien als je vanaf het fietspad de weg wilt oversteken. Het is dan nog net aan een kruising en soms zijn ze nog zo slim om één auto op de witte strepen te zetten en dan een kleine 'spatie' te laten voor het zebrapad en daarachter staat dan soms nog een auto (nog bij in de bocht geparkeerd dan...) 8)7

Reed hij laatst toch achteruit zeker net als ik achter hem doorkwam... Echt stel idioten. Als die auto nu één keer fout zou gestaan hebben oké, maar hij staat er praktisch dagelijks en ik moet elke dag langs die weg fietsen.
Heb er al serieus aan gedacht om een briefje achter de ruitenwisser te steken of ze hun auto misschien eens juist willen parkeren...

Wel ironisch dat ik altijd 'schrik' had om omver gereden te worden omdat het daar zo overzichtelijk was en ze me uiteindelijk zelf bijna aanrijden. :')

Anoniem

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:34

Politie bellen?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:39

Ik stond drnet doodleuk de was op te hangen toen de tuindeur open ging en 3 mensen doodleuk naar binnen kwamen wandelen, zonder iets te zeggen.

Ik twijfelde even maar toen toch maar even beleeft en netjes 'goedendag kan ik u helpen?'

In mn hoofd al diverse scenario's omhoog gehaald natuurlijk, bleek t familie van m'n vriend te zijn die wist dat ze kwamen.. ehh :Y)

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:49

DeMolenhoek schreef:
Politie bellen?

Hier rijdt genoeg politie dus ik snap niet dat zij er nog niks van gezegd hebben. Maar de laatste tijd stonden ze er wel al minder. :+ Of misschien hebben ze al boetes gekregen maar maakt het hun gewoon niet uit.

Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:51

sanne1992 schreef:
Niet vandaag maar paar maand geleden.

Ik ben in december verhuisd naar 2 dorpen verder op. Had bij Zalando 2 broeken besteld, zou 's avonds geleverd worden tussen 18:00 en 20:00. Zat mooi thuis te wachten, inmiddels al 20:30 en nog een bezorger. Ik via de track & trace gekeken of er iets was. Stond er afgeleverd om 19uur nog iets. (weet precieze tijd niet meer). Maar ja, ik was gewoon thuis en het pakketje was niet bij mij afgeleverd, totdat ik nog eens beter keek naar het adres. Had ik wel de juiste straat, postcode en dorp aangegeven, maar het huisnummer van mijn oude huis.....

Held op sokken heb ik een vriendin gebeld en zijn we samen naar dat huis gelopen. En idd. hadden zij mijn (aangetekend) pakketje daar liggen...


Dit heb ik vorige week ook gehad! :') verhuisd in augustus vorig jaar en bij een webshop besteld die mijn adres nog wist... ik ben binnen mijn dorp verhuisd en ook in dezelfde straat gebleven, dus had het huisnummer verschil niet opgemerkt.

Bleek mijn pakket afgeleverd op mijn oude adres en wat blijkt, die woning staat leeg :+ woningbouw gebeld maar die kan niets doen, de woning blijkt vanaf half april al verhuurd :+

Nu ligt mijn pakketje daar nog steeds op de mat :') ik loop er om de dag bij langs of er al een teken van leven is, zo zuur :')

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:29

Oh dat is idd erg zuur ja

xPabloBokt

Berichten: 9408
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:17

Flux schreef:
sanne1992 schreef:
Niet vandaag maar paar maand geleden.

Ik ben in december verhuisd naar 2 dorpen verder op. Had bij Zalando 2 broeken besteld, zou 's avonds geleverd worden tussen 18:00 en 20:00. Zat mooi thuis te wachten, inmiddels al 20:30 en nog een bezorger. Ik via de track & trace gekeken of er iets was. Stond er afgeleverd om 19uur nog iets. (weet precieze tijd niet meer). Maar ja, ik was gewoon thuis en het pakketje was niet bij mij afgeleverd, totdat ik nog eens beter keek naar het adres. Had ik wel de juiste straat, postcode en dorp aangegeven, maar het huisnummer van mijn oude huis.....

Held op sokken heb ik een vriendin gebeld en zijn we samen naar dat huis gelopen. En idd. hadden zij mijn (aangetekend) pakketje daar liggen...


Dit heb ik vorige week ook gehad! :') verhuisd in augustus vorig jaar en bij een webshop besteld die mijn adres nog wist... ik ben binnen mijn dorp verhuisd en ook in dezelfde straat gebleven, dus had het huisnummer verschil niet opgemerkt.

Bleek mijn pakket afgeleverd op mijn oude adres en wat blijkt, die woning staat leeg :+ woningbouw gebeld maar die kan niets doen, de woning blijkt vanaf half april al verhuurd :+

Nu ligt mijn pakketje daar nog steeds op de mat :') ik loop er om de dag bij langs of er al een teken van leven is, zo zuur :')


Briefje in de bus doen met je telefoonnummer?

Laurora

Berichten: 2644
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:21

ik lees al een paar dagen mee, en nu kan ik er zelf eindelijk een aan toevoegen :=

ik was vanmiddag lekker op stal bezig, en ik stond naast het huis.
ik hoorde hoefgetrappel en draaide me om. tot mijn verbazing zag ik een grote fries langs rennen over de weg, zonder eigenaar of wat dan ook! ik zag er verder niemand achteraan gaan, dus heb een halster en halstertouw gepakt (kon niet zien of hij een halster omhad) ben in de auto gesprongen en er achter aan geracet. ongeveer een kilometer verder was hij tot rust gekomen en stond daar lekker van wat grasjes te snoepen. auto op slot gedaan, halstertouw aangehaakt, en met paard en al weer teruggelopen.
toen ik zo ongeveer weer bij stal was kwam zijn eigenaresse mij tegemoet.
wat bleek? zij was op bezoek bij bekenden en had het paard meegenomen. daar hadden ze hem even in de tuin gezet, denkende dat hij niet kon ontsnappen. nou, dus wel :+
gelukkig heb ik hem verder zonder kleerscheuren weer kunnen afleveren.
een behoorlijk avontuur weer :D

hiphorse

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:22

wat mij vandaag toch overkomen is, mijn pony heeft een andere pony laten schrikken in het bos :') kwam aan gelopen niks aan de hand dacht ik...
ik denk dat die andere pony niet van bont hield, zijn ruiter had het er maar druk mee de pony weer rustig te krijgen en mij er langs te laten. eerst gaf ik ruimte maar de pony vertikte het langs mijn pony te gaan..
het leek haast wel of die pony nooit een andere pony was tegen gekomen

mijn pony braaf wachten en maar verbaasd kijken waar die ander zich zo druk om maakte

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:24

Laurora schreef:
ik lees al een paar dagen mee, en nu kan ik er zelf eindelijk een aan toevoegen :=

ik was vanmiddag lekker op stal bezig, en ik stond naast het huis.
ik hoorde hoefgetrappel en draaide me om. tot mijn verbazing zag ik een grote fries langs rennen over de weg, zonder eigenaar of wat dan ook! ik zag er verder niemand achteraan gaan, dus heb een halster en halstertouw gepakt (kon niet zien of hij een halster omhad) ben in de auto gesprongen en er achter aan geracet. ongeveer een kilometer verder was hij tot rust gekomen en stond daar lekker van wat grasjes te snoepen. auto op slot gedaan, halstertouw aangehaakt, en met paard en al weer teruggelopen.
toen ik zo ongeveer weer bij stal was kwam zijn eigenaresse mij tegemoet.
wat bleek? zij was op bezoek bij bekenden en had het paard meegenomen. daar hadden ze hem even in de tuin gezet, denkende dat hij niet kon ontsnappen. nou, dus wel :+
gelukkig heb ik hem verder zonder kleerscheuren weer kunnen afleveren.
een behoorlijk avontuur weer :D


Paard even leuk meenemen op de koffie? :+

Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:26

Haha gebeurt mij ook regelmatig.
Alsof haflingers van die paarden verslindende monsters zijn
_O-

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:30

hiphorse schreef:
wat mij vandaag toch overkomen is, mijn pony heeft een andere pony laten schrikken in het bos :') kwam aan gelopen niks aan de hand dacht ik...
ik denk dat die andere pony niet van bont hield, zijn ruiter had het er maar druk mee de pony weer rustig te krijgen en mij er langs te laten. eerst gaf ik ruimte maar de pony vertikte het langs mijn pony te gaan..
het leek haast wel of die pony nooit een andere pony was tegen gekomen

mijn pony braaf wachten en maar verbaasd kijken waar die ander zich zo druk om maakte

Dit hebben wij regelmatig :D Mijn stalgenootje heeft een Shet en ment met een sulky. Toch regelmatig dat we aan de kant moeten gaan staan en ik er met mijn paard tussen moet gaan staan als buffer om andere paarden te laten passeren.

Laurora

Berichten: 2644
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:34

@nanoukkie Ik geloof dat ze in de buurt een rondje is gaan rijden eerst. ik vond het best grappig tho :+