Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Chabby schreef:Ik had een kledingstuk gereserveerd voor iemand. Ik had haar adresgegevens al gekregen en mijn bankrekeningnummer toegestuurd. Ik frankeer mijn pakketten altijd online, omdat dit scheelt in kosten. Ze wilde een bewijs van betaling van het verzendlabel wat ik haar heb toegestuurd. Hierna zou ze het geld overmaken. Na een week is er nog niet betaald en vraag ik haar of de koop nog door gaat. Hierop antwoord ze geïrriteerd dat ze het pakket allang in huis had verwacht. Ik heb haar voor de derde maal verteld dat ik het pakket pas post wanneer het geld op mijn rekening is bijgeschreven. "Laat dan maar," krijg ik terug. Ze woont nota bene tien kilometer verderop en had het ook kunnen afhalen. Nu heb ik €6,50 aan frankeerkosten voor niets betaald. Ik heb aangegeven dat ik hiervan baal en of we het wellicht kunnen oplossen. Helaas heb ik geen antwoord meer gehad.
xZiva_ schreef:Mijn mp account (heb ik al zo'n 12 jaar) was geblokkeerd omdat iemand had aangegeven dat ik een oplichter was?
Ik verkocht gewoon een eskadron dekje van mezelf (snap wel dat eskadron een 'risico' is op mp)
Volgende dag kon ik er wel weer op. Apart
Tyrcanol schreef:Maar wie bepaald dat dan? Leest mp de berichten?
En als de post het pakket kwijt raakt?
En brievenbus post zonder code ?
En het iDEAL gebeuren ? Ik kreeg een melding om iDEAL te blijven gebruiken moet ik mijn id kaart in scannen.