Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 12:47

Aan mijn eigen klunzigheid.

Ik heb net de steel van een hark keihard in mijn gezicht gekregen. Nu loop ik rond met een dikke lip +:)+

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 15:08

Dat mijn man net schade heeft gereden met onze bus... waar ik altijd heel zuinig op ben. En die ik dus liever niet aan hem meegeef... En hij nu boos is omdat ik boos ben op hem (en ja het was eigen schuld.. iets met een paaltje...) ben echt woest nu...

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 15:09

Aan mezelf. :') Ik ben iets te jaloers op de masterclass trouwfotografie in Italië van Bas Uijlings, waar mijn vriend aan heeft mee gedaan. Voel me zo slecht. :+

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 15:48

Aan de directrice van mijn werk, aan mijn werk over het algemeen.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 17:09

Dat ik word gebeld door nummers die ik niet ken/anoniem

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 17:28

Dat ik net lekker thuis op de bank zit, even rondkijk in de woonkamer en er vervolgens achter kom dat mijn kat aan mijn speakers gekrabt heeft. Doek van een van de speakers is gewoon aan gort.

Zit er gewoon van te huilen, die speakers zijn m'n leven en ben er al jaren ontzettend zuinig op. Heb ze 100% zelf verhuist omdat ik niet wilde dat er iemand anders mee aan de zeul ging. Weet het echt even niet meer met die kat soms

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:10

Al die verkopers aan de deur....zucht!!! Sticker is al besteld ;)

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:18

Dat ik iets uit heb geleend en gewoon niet terug krijg, ondanks dat ik er al >10x naar gevraagd heb.. en ik heb het nodig.. zo brutaal..

Maar ook zo dom van mezelf dat ik mensen nog iets leen terwijl ik weet dat ik het niet terug krijg.. waarom leer ik nou niet van dit soort dingen?

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:44

Aan mijn laptop die zo ontzettend traag is dat ik een half uur zit te wachten voor hij opgestart is.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:46

Dat de streekbussen hier maandag en dinsdag gaan staken. Die twee dagen gaat het flink regenen en moet ik dus gedwongen op de fiets naar mijn werk. 11 km heen en 11 km terug. -:(-

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:47

En dat natuurlijk net nu mijn pc het noodzakelijk vind updates te installeren. Heb ik vandaag geen tijd voor!

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:56

Lous schreef:
Dat de streekbussen hier maandag en dinsdag gaan staken. Die twee dagen gaat het flink regenen en moet ik dus gedwongen op de fiets naar mijn werk. 11 km heen en 11 km terug. -:(-


21 km van werk wonend en afhankelijk van het OV represent *\o/*

Ik hoop dat iemand me kan brengen/halen :')
M'n vriend heeft maandag en dinsdag de auto nodig voor werk...

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 12:04

Gister, sollicitatie gesprek (nadat ze me zonder excuus al 30min lieten wachten): 'Dus, kan je iets vertellen over bedrijf, weet je wat we doen?' *ik vertel wat basisdingen, had website goed doorgelezen* Zij tegen persoon naast zich: 'Goh wat grappig, die vorige vertelde veel langer. Leuk dat je zo'n verschil ziet.'

Fijn om zo een gesprek te beginnen -O-

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 12:25

Aan de meneer in de Hema die volledig door het lint ging omdat een mevrouw naar achter stapte terwijl daar een kinderwagen stond die ze niet had gezien. Om hem niet om te gooien stapte ze er over heen. Deze meneer bedreigde deze dame vervolgens met termen als ik zorg dat je nooit meer kan lopen.
Serieus ga dan niet met een kinderwagen naar Groningen waar de koning op bezoek is en waar er dus weinig ruimte is. Die dingen nemen veel ruimte in en lijkt mij verder ook vrij bedreigend voor zo n kind laag bij de grond is.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 12:33

Dat altijd als ik weg ga ik problemen heb met de ketel.... nu moet hij weer bijgevuld worden. En dat lukt nog wel, maar ik hoop niet dat er meer problemen zijn want ik wil mijn huisbaas echt niet bellen. Hij is echt de meest nare vent ever, hij kleineert je, stuurt zomaar mensen naar je huis, hij onderhoud zijn huizen slecht. Onderhoud alles met polen die maar half werk leveren. De ketel is in geen jaren nagekeken.
Hij schijnt altijd problemen met je te hebben ookal heb je niks misdaan. Ja hem gebeld voor bijv een nieuw slot op de schuurdeur die hij niet wil vervangen. Of een kapotte voordeur waar hij ook het nut niet van ziet om te vervangen.


Maar verder geen stress

Marcella

Berichten: 36729
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 12:37

Mijn ontstoken bijholtes die zeer doen en bedankt wind.......

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 12:50

Lau schreef:
Dat altijd als ik weg ga ik problemen heb met de ketel.... nu moet hij weer bijgevuld worden. En dat lukt nog wel, maar ik hoop niet dat er meer problemen zijn want ik wil mijn huisbaas echt niet bellen. Hij is echt de meest nare vent ever, hij kleineert je, stuurt zomaar mensen naar je huis, hij onderhoud zijn huizen slecht. Onderhoud alles met polen die maar half werk leveren. De ketel is in geen jaren nagekeken.
Hij schijnt altijd problemen met je te hebben ookal heb je niks misdaan. Ja hem gebeld voor bijv een nieuw slot op de schuurdeur die hij niet wil vervangen. Of een kapotte voordeur waar hij ook het nut niet van ziet om te vervangen.


Maar verder geen stress


Via de mail op de hoogte stellen en dat er een monteur komt en dan vervolgens rekening doorsturen.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 13:03

iirrssjjee schreef:
Lau schreef:
Dat altijd als ik weg ga ik problemen heb met de ketel.... nu moet hij weer bijgevuld worden. En dat lukt nog wel, maar ik hoop niet dat er meer problemen zijn want ik wil mijn huisbaas echt niet bellen. Hij is echt de meest nare vent ever, hij kleineert je, stuurt zomaar mensen naar je huis, hij onderhoud zijn huizen slecht. Onderhoud alles met polen die maar half werk leveren. De ketel is in geen jaren nagekeken.
Hij schijnt altijd problemen met je te hebben ookal heb je niks misdaan. Ja hem gebeld voor bijv een nieuw slot op de schuurdeur die hij niet wil vervangen. Of een kapotte voordeur waar hij ook het nut niet van ziet om te vervangen.


Maar verder geen stress


Via de mail op de hoogte stellen en dat er een monteur komt en dan vervolgens rekening doorsturen.


Dan krijg je een groepje polen in je kamer en stuurt hij de rekening gewoon terug.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 15:45

Dorus schreef:
Trui schreef:
Enn we liggen hoor :O Weet niet wat dat nu met de tijd is wat je doet maar hij kwam echt om 0:33, dat weet ik wel. Ik zie wel bij ‘geplaatst’ 1.15 staan, maar ik ben al langer dan drie kwartier in het hostel dus dan kan ik nooit die kwartier geleden nog IN de trein MOETEN GAAN. Maar ach, we zijn er en we liggen

Edit; ik stuurde om 0.37 naar mijn ouders dat we bijna bij het hostel waren. Dus dat was dan bij het station waar we uitstapten. Dus dan waren we ongv 00.57 bij het hostel :)

Lieveli reageert een uur na jou. Denk dat ze even niet door had dat je bericht al een uur oud was ;)


_O- ik zie het nu pas :=

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 11:33

Dat iemand anders mijn tandenborstel gebruikt heeft. Zo ranzig waarom zou je dat doen :?

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 11:38

Amira_ schreef:
Dat iemand anders mijn tandenborstel gebruikt heeft. Zo ranzig waarom zou je dat doen :?


Euh what :r

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 11:58

Aan dat ik alweer verkouden ben en dat ik het gevoel heb dat ik mensen irriteer..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 12:04

Dat ik mij ziek voel, ik in bed wil liggen, maar eerst nog moet werken tot 14.15, om dan naar de weide te crossen omdat de kopers van mijn veulen om 14.30 nog eens komen kijken. Normaal zou ik zeggen: Je weet ze staan, have fun. Maar het contract moet vandaag getekend worden.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 13:00

Aan mn ongesteldheid. Ik heb nooit last van emoties etc, maar nu wel. Mn vader was de kipfilet vergeten en ik kon echt wel janken. Tegelijkertijd zat ik echt van, wat stel je je nou aan :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 13:07

Aan dat ze gisteren slecht weer voorspelde voor vandaag dus ik een shoot heb afgezegd, en het nu opeens de hele dag droog blijft. :+