Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 07:43

_kajo_ schreef:
Steeph schreef:
Maar dat is toch raar als dat alleen rechts is?

Nee hoor, is niet raar. Ik ben nu ook wakker door mijn gekneusde ribben. Vorige week zo ontzettend gehoest en daardoor links mijn ribben gekneusd. Het voelde alsof iemand een mes tussen mijn ribben zette bij iedere hoest. Van HA moest ik flink aan de paracetamol, iedere 6 uur 2 tabletten en daarnaast nog 3 x tablet ibuprofen. Ook mocht ik voor de nacht noscapect gebruiken. Dat onderdrukt de hoestprikkel. Dit is gewoon bij de drogist verkrijgbaar, werkt bij mij erg goed.
Wel goed in de gaten houden dat je diep genoeg blijft inademen. Door de pijn deed ik dat dus niet. De kans op een longontsteking wordt dan groter.
Beterschap

Dat klinkt ook vervelend! Jij ook beterschap!
Bij mij voelt het niet alsof iemand een mes er tussen ramt met echt alsof mijn long helemaal naar de kloten gaat, bij hard hoesten klinkt het alsof alles mee trilt en het voelt alsof mijn long in elkaar klapt...
Vrijdag bij de HA geweest, toen was het nog keelontsteking en griep, als het erger werd moest ik terug komen ivm kans op longontsteking inderdaad. Gister de hele dag rond gelopen met die pijn en mezelf wijsmaken dat het wel tot maandag kan wachten, maar nu de pijn door ibuprofen heen komt een ik er niet van kan slapen ben ik er echt klaar mee.

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 08:05

Dat klinkt wel alsof het erger wordt dus inderdaad maar even HAP bellen.

Marcella

Berichten: 36729
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 08:58

Als je het niet vertrouw altijd even bellen. Mijn broertje heeft verschillende keren klaplong gehad en de laatste keer uiteindelijk ook gelijk geopereerd eraan.

lotteenjoy
Berichten: 343
Geregistreerd: 15-06-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 10:41

Net een kilo gehakt kunnen weggooien was rot geworden?... was houdtbaar tot nu zeker nog

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 10:54

lotteenjoy schreef:
Net een kilo gehakt kunnen weggooien was rot geworden?... was houdtbaar tot nu zeker nog

Zonde.... houdbaar tot of tm? Wij hebben in de koelkast een 0-graden la. Daar bewaren we vlees en vleeswaren altijd in. Dan blijft het net wat beter/langer vers dan in de gewone koelkast en heb je niet het gedoe met ontdooien wat je wel met de vriezer hebt.

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:04

-:(- Aan de buurman,hij dacht wel even te zeggen hoe ik met ons paard om moet gaan.We zijn stapje voor stapje met buiten wandelen begonnen.Soms wil hij niet verder en staat stil.Even wachten en hij loopt weer.Volgens de buurman moet ik hem dan een tik met de zweep geven.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:45

Helemaal niks meer gehoord van “vriendin” binnenkort maar even langs gaan en vragen waarom ze deed wat ze deed.. Lekker dagje niets doen dan maar! :)

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:57

SavannahNx schreef:
Helemaal niks meer gehoord van “vriendin” binnenkort maar even langs gaan en vragen waarom ze deed wat ze deed.. Lekker dagje niets doen dan maar! :)



Waarom weer langsgaan? Je wordt overduidelijk genegeerd .....Hint?

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:57

Aan een collega die zei dat de paarden in de ovp maar goed uitgeroeid moesten worden, want dat is de natuur en vol = vol.
En je vervolgens stomverbaasd aan stond te kijken toen ik zei dat ze Nederland dan ook maar eens goed moesten uitroeien van mensen, want vol=vol.
( Waarom verhevend de mens zich toch zo boven de dieren en de natuur)

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:58

ReadTheRulez schreef:
SavannahNx schreef:
Helemaal niks meer gehoord van “vriendin” binnenkort maar even langs gaan en vragen waarom ze deed wat ze deed.. Lekker dagje niets doen dan maar! :)



Waarom weer langsgaan? Je wordt overduidelijk genegeerd .....Hint?



Juist lekker laten gaan en geen aandacht meer aan besteden.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 13:02

Jaa omdat ik verhaal wil halen daarom. En dan kan ze me moeilijk negeren. Heb het toen 2 jaar geleden ook al eens gedaan, gewoon naar haar huis gegaan en gevraagd hoe of wat.
Maar idd misschien kan ik het beter maar niet doen..
Maar ik snap het gewoon niet... waarom... zeg dan gewoon ik kan/wil niet of wat dan ook. Maar waarom niks zeggen... ik kan er niet bij...

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 13:09

SavannahNx schreef:
Jaa omdat ik verhaal wil halen daarom. En dan kan ze me moeilijk negeren. Heb het toen 2 jaar geleden ook al eens gedaan, gewoon naar haar huis gegaan en gevraagd hoe of wat.
Maar idd misschien kan ik het beter maar niet doen..
Maar ik snap het gewoon niet... waarom... zeg dan gewoon ik kan/wil niet of wat dan ook. Maar waarom niks zeggen... ik kan er niet bij...



Ik denk dat je iets harder moet worden. Mensen geven niet altijd een verklaring. Het is banketstaaf ja, maar ga verder. Je geeft zelf al aan dat ze dit blijkbaar normaal vind

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 13:09

ReadTheRulez schreef:
SavannahNx schreef:
Jaa omdat ik verhaal wil halen daarom. En dan kan ze me moeilijk negeren. Heb het toen 2 jaar geleden ook al eens gedaan, gewoon naar haar huis gegaan en gevraagd hoe of wat.
Maar idd misschien kan ik het beter maar niet doen..
Maar ik snap het gewoon niet... waarom... zeg dan gewoon ik kan/wil niet of wat dan ook. Maar waarom niks zeggen... ik kan er niet bij...



Ik denk dat je iets harder moet worden. Mensen geven niet altijd een verklaring. Het is banketstaaf ja, maar ga verder. Je geeft zelf al aan dat ze dit blijkbaar normaal vind


Klopt.. Je hebt gelijk.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 13:14

Dat ik een super gaaf wijnrek heb gezien, maar deze net 3cm te breed is. Zo banketstaaf :+

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 15:05

Aan dat ik spierpijn heb, en vanmorgen moest werken om 10 uur en om 13 uur alweer klaar was.. Ergens wel lekker want we hebben een verjaardag maar toch, 3 uurtjes is niet heel veel..

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 16:27

Weer een kat in m'n kippen ren. .. _-:( kippen flink over de zeik :(:)

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 17:46

Dat áls ik iets ‘ongezonds’ eet ik geen maat kan houden. Ik eet nu al een tijdje geen koek/snoep en ik eet volgens IIFYM, maar als ik dan in het weekend een stukje chocola neem, wat dus gewoon in mn macros past, kan ik gewoon niet meer stoppen en moet de rest ook op. Dat is dus de reden dat ik het niet meer eet, maar wil af en toe gewoon een stukje kunnen eten -O-

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:36

Tigress schreef:
Dat mn ex nog een hele tijd met mijn gevoelens heeft lopen spelen, nu doorgaat met een nieuwe vlam...en dan vervolgens op facebook op iemand antwoord (die er niks van snapte...want ze had toch al met mij?) Dat het al een hele tijd uit is.
Verdikkeme, 8 weken is geen hele lange tijd, zeker niet als je me nog wel hoop hebt gegeven in die tussentijd, meerdere malen -:(-

Ik hou me er maar aan vast dat ik hier sterker uit kom dan dat ik denk :j


Awh dikke knuffel, je verdient veel beter dan dat! :(:)

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:10

Dat ik geen tussenjaar mag van mijn ouders (terwijl ik dan gewoon wil gaan werken en verder zoeken naar studies) en alle studies die me interessant lijken of vakken vereisen of aanraden die ik niet heb, of enige kennis van vragen over vakken waar ik slecht voor sta. Kan net zo goed niet gaan studeren op deze manier |o

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:57

Liefdesverdriet.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:15

Esaqar schreef:
Liefdesverdriet.


Sterkte! Als je iets kwijt wilt mijn pb staat open!

Ontopic: sommige mensen.....

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:21

Esaqar schreef:
Liefdesverdriet.


:(:)

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:39

De droger van de buren.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:03

De voice over van een item van het RTL nieuws. Zij had het over beglijden in plaats van begeleiden.
En dat ging over slachtoffers van misbruik.....

Marcella

Berichten: 36729
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:53

Dat ik mij rot loop te niezen, maar ben mijn slaapkamer aan het leeghalen en er komen stofnesten nu te voorschijn. Slechte combi met stof allergie. :')

Straks in mijn eigen huis nergens meer last van. :D *\o/*