Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandarijn
Berichten: 9067
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 22:04

Aan mezelf, dat ik me ineens weer rot voel over een situatie/persoon waar ik juist sinds afgelopen week helemaal oke mee was. En er is niet eens iets veranderd. -O-

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 22:15

aan het gebrek van een leuk paardje in mn leven :(

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 23:35

tylando schreef:
Nog steeds aan mijn hoesten.
Waarom word dat s'avonds erger?

Omdat je zeer waarschijnlijk plat slaapt waardoor slijm je luchtwegen in kan lopen en hierdoor ga je hoesten om het slijm weer uit je longen te krijgen. ;)

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 00:03

Nou het begint gewoon al op de bank en pak in bed expres een extra kussen erbij.

Antics

Berichten: 199
Geregistreerd: 10-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 00:42

SavannahNx schreef:
Ik krijg overal een schok van omdat ik zo statisch geladen ben :')


Dit! :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:51

Aan dat ik vandaag geen nieuwe laptop lijk te krijgen, terwijl ik hem toch echt nodig ben

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:59

Aan mijn bijholtes en de hoofdpijn daardoor.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 17:37

Ik zit al 7,5 uur kassa en moet nog 1,5 uur. Nooit weer.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 17:44

Esaqar schreef:
Ik zit al 7,5 uur kassa en moet nog 1,5 uur. Nooit weer.


Hahaha welcome to my life!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 18:20

Ik mocht donderdag van 9 tot 6 voor de eerste keer kassa draaien, nu heb ik keelontsteking :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 18:35

ScarOfWars schreef:
Aan dat ik vandaag geen nieuwe laptop lijk te krijgen, terwijl ik hem toch echt nodig ben

Zelf kopen? :+

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:06

Aan mensen die vooral met zichzelf bezig zijn en je alleen weten te vinden als ze iets van je nodig hebben...volgende keer ben ik dan ook niet thuis denk ik. _-:(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:24

Steeph schreef:
Ik mocht donderdag van 9 tot 6 voor de eerste keer kassa draaien, nu heb ik keelontsteking :')


Hele tijd hetzelfde zeggen ook. Soms begin ik met “wilt u de bon?” Terwijl ik geen eens ben begonnen met scannen :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:12

Stug goede morgen zeggen om 1 uur 's middags en het gewoon niet uit je systeem krijgen :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:30

Steeph schreef:
Stug goede morgen zeggen om 1 uur 's middags en het gewoon niet uit je systeem krijgen :')


Of in de morgen “fijne avond!” “Euhm dag bedoelde ik!” Heerlijk.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:51

Aan het hele studiekeuze gedoe.. Ik zie door de bomen het bos niet meer..

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:10

ScarOfWars schreef:
Aan het hele studiekeuze gedoe.. Ik zie door de bomen het bos niet meer..

Same.., het is echt vreselijk. Ik zit eigenlijk niet te wachten op dat hele groepsgebeuren (waarbij 9/10x je alles doet of je continu achter mensen hun kont aan moet lopen) en het vooroordeel dat thuistudies niet gewaardeerd worden... En mijn ouders blijven maar drammen dat ik pabo moet gaan doen, vanwege het tekort aan leraren -O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:13

Kairos schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan het hele studiekeuze gedoe.. Ik zie door de bomen het bos niet meer..

Same.., het is echt vreselijk. Ik zit eigenlijk niet te wachten op dat hele groepsgebeuren (waarbij 9/10x je alles doet of je continu achter mensen hun kont aan moet lopen) en het vooroordeel dat thuistudies niet gewaardeerd worden... En mijn ouders blijven maar drammen dat ik pabo moet gaan doen, vanwege het tekort aan leraren -O-

PFfft... groepsgebeuren is ook echt niet mijn ding hoor.. Nou idd.. zou zelf liever een thuisstudie doen idd.. Mijn moeder wil mij vooral weer onder de mensen krijgen en mijn ouders vinden gewoon dat ik moet gaan studeren, maar ik vind niks leuk of interessant.. Echt bleghh

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:17

ScarOfWars schreef:
Kairos schreef:

Same.., het is echt vreselijk. Ik zit eigenlijk niet te wachten op dat hele groepsgebeuren (waarbij 9/10x je alles doet of je continu achter mensen hun kont aan moet lopen) en het vooroordeel dat thuistudies niet gewaardeerd worden... En mijn ouders blijven maar drammen dat ik pabo moet gaan doen, vanwege het tekort aan leraren -O-

PFfft... groepsgebeuren is ook echt niet mijn ding hoor.. Nou idd.. zou zelf liever een thuisstudie doen idd.. Mijn moeder wil mij vooral weer onder de mensen krijgen en mijn ouders vinden gewoon dat ik moet gaan studeren, maar ik vind niks leuk of interessant.. Echt bleghh

Ik vind op kamers gaan achterlijk duur en alle studies hier in de buurt vind ik of saai of lijken me wel leuk, maar hartstikke moeilijk. Met momenteel een 5,6 voor scheikunde lijkt een chemische opleiding afronden vrij lastig. Lijkt me allemaal hartstikke interessant, maar ik leer het liever zelf zonder projecten.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:19

I feel you... Tis so ongelovelijk lastig.. En later gaan we waarschijnlijk heel wat anders doen qua werk dan voor wat we zijn opgeleid..

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:22

Yep.. En het is ook zo fijn dat jn de opleidingen die me leuk lijken er gegarandeerd geen werk is, want er wordt ook gesugereerd dat ik best mbo kan doen, maar tja in de paarden ben je of stalknecht of niks :') Als je niet toevallig al kennissen hebben in de sport oid.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:25

Oh ja, dat kan der ook nog wel bij ja.. Echt, tegenwoordig met studies.. Nee dankjewel..

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:46

ScarOfWars schreef:
Kairos schreef:
Same.., het is echt vreselijk. Ik zit eigenlijk niet te wachten op dat hele groepsgebeuren (waarbij 9/10x je alles doet of je continu achter mensen hun kont aan moet lopen) en het vooroordeel dat thuistudies niet gewaardeerd worden... En mijn ouders blijven maar drammen dat ik pabo moet gaan doen, vanwege het tekort aan leraren -O-

PFfft... groepsgebeuren is ook echt niet mijn ding hoor.. Nou idd.. zou zelf liever een thuisstudie doen idd.. Mijn moeder wil mij vooral weer onder de mensen krijgen en mijn ouders vinden gewoon dat ik moet gaan studeren, maar ik vind niks leuk of interessant.. Echt bleghh

Groepsgebeuren is een drama. Ik werk nu dik 10 jaar fulltime en worstel er nog steeds dagelijks mee. Alleen kan ik het niet afsluiten met een mooi cijfer. Je ontkomt er niet aan, ook niet na je studie, dus je kan er net zo goed maar een beetje mee oefenen tijdens je studie.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:51

Ah dat is zeker waar. We zullen het inderdaad wel een keer moeten doen.. Maar leuk is anders..

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 00:12

GEEN INTERNET OP HET WERK! Alles lag PLAT! -:(- -:(-