Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:04

Dat ik naar een verjaardag moet waar we gaan stappen. Maar eigenlijk helemaal geen zin heb en super moe ben....

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:59

Aan dat ik een keelontsteking heb...

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:18

Nou het vervolg van die meid die Mn beste vriendin claimt. Ik noem mijn beste vriendin even Nik en die ander even juul.

Ik en snik zouden gaan eten, nou goed ze zei dat het met meerdere leuker was omdat je dan meer van elkaar kan proeven. Prima. Juul claimt al lange tijd Nik en is erg vervelend. Nu heeft Nik dus juul meegevraagd. Nou prima. Nu hebbe we gepland om 5 uur te eten. Zeg Juul ineens een uur later ‘Jamaar ik rij paard van 4 tot 5.’ Nou oke dan kan je dus niet mee. Nou blijft Juul volhouden dat ze mee wil dit dat. Dus ik uiteindelijk samen met Nik de knoop door gehakt en gezegd ‘we kunnen beter een andere keer gaan dat het wel voor ons allemaal uitkomt’. Nou prima. Maar nu heeft Juul dus blijkbaar met Nik aflopentespreken dat ze samen lunchen.

Zou je denken geen probleem, maar, ik heb dus dat etentje wat eigenlijk vanavond zou zijn gelaten, omdat ik Juul niet wilde buitensluiten omdat ze niet kon.
Maar nu sluit Juul mij dus wel buiten door stiekem vandaag te gaan lunchen met Nik (Het is dat nik mij daarover appte).

Geen probleem als ze gaan lunchen. Maar IK heb het etentje van vanavond gelaten omdat ik Juul niet buiten wilde sluiten. Ik heb dat dus afgeblazen en ook doorgegeven aan ouders dat het niet doorgaat etc. Ik had ook kunnen zeggen ‘dag juul ik ga wel alleen met nik’. Maar dat deed ik niet omdat ik niemand wilde buitensluiten.

Maar nu heeft Juul dus eigenlijk wel gezegd ‘dag Suus (ik) ik ga wel alleen met Nik’. Want Juul weet dat ik niet kan lunchen omdat ik bezet ben tot 16:30. Dus ik voel me nu gewoon poedersuiker dat ik wel dat etentje heb afgeblazen omdat ik jull niet buiten wilde sluiten maar ze wilt ondertussen wel een lunch plannen met Nik achter Mn rug om terwijl ze weet dat ik niet kan.

Is het nu gek dat ik me belazerd voel?

Zegt ze ‘ja we kunnen een andere keer toch ook met zn drieën gaan? En je gaat echt nog wel een keer alleen met Nik.’

Maar daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat ik Juul niet wilde buitensluiten en daarom niet ging, en dan zij vervolgens wel mij wilt buitensluiten door met Nik te gaan. Had ik net zo goed kunnen zeggen ‘dag juul ik ga wel alleen met Nik stik maar’

Ugh... zo boos. Zo boos.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:18

Aan mijn twee tieners... leuk hoor vakantie. Ik ben ZZP-er en werk thuis, maar even een uur me met rust laten zit er schijnbaar niet in. Ze storen me om de haverklap met ditjes en datjes... zo krijg ik mijn werk echt nooit af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:58

Trui schreef:
Nou het vervolg van die meid die Mn beste vriendin claimt. Ik noem mijn beste vriendin even Nik en die ander even juul.

Ik en snik zouden gaan eten, nou goed ze zei dat het met meerdere leuker was omdat je dan meer van elkaar kan proeven. Prima. Juul claimt al lange tijd Nik en is erg vervelend. Nu heeft Nik dus juul meegevraagd. Nou prima. Nu hebbe we gepland om 5 uur te eten. Zeg Juul ineens een uur later ‘Jamaar ik rij paard van 4 tot 5.’ Nou oke dan kan je dus niet mee. Nou blijft Juul volhouden dat ze mee wil dit dat. Dus ik uiteindelijk samen met Nik de knoop door gehakt en gezegd ‘we kunnen beter een andere keer gaan dat het wel voor ons allemaal uitkomt’. Nou prima. Maar nu heeft Juul dus blijkbaar met Nik aflopentespreken dat ze samen lunchen.

Zou je denken geen probleem, maar, ik heb dus dat etentje wat eigenlijk vanavond zou zijn gelaten, omdat ik Juul niet wilde buitensluiten omdat ze niet kon.
Maar nu sluit Juul mij dus wel buiten door stiekem vandaag te gaan lunchen met Nik (Het is dat nik mij daarover appte).

Geen probleem als ze gaan lunchen. Maar IK heb het etentje van vanavond gelaten omdat ik Juul niet buiten wilde sluiten. Ik heb dat dus afgeblazen en ook doorgegeven aan ouders dat het niet doorgaat etc. Ik had ook kunnen zeggen ‘dag juul ik ga wel alleen met nik’. Maar dat deed ik niet omdat ik niemand wilde buitensluiten.

Maar nu heeft Juul dus eigenlijk wel gezegd ‘dag Suus (ik) ik ga wel alleen met Nik’. Want Juul weet dat ik niet kan lunchen omdat ik bezet ben tot 16:30. Dus ik voel me nu gewoon poedersuiker dat ik wel dat etentje heb afgeblazen omdat ik jull niet buiten wilde sluiten maar ze wilt ondertussen wel een lunch plannen met Nik achter Mn rug om terwijl ze weet dat ik niet kan.

Is het nu gek dat ik me belazerd voel?

Zegt ze ‘ja we kunnen een andere keer toch ook met zn drieën gaan? En je gaat echt nog wel een keer alleen met Nik.’

Maar daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat ik Juul niet wilde buitensluiten en daarom niet ging, en dan zij vervolgens wel mij wilt buitensluiten door met Nik te gaan. Had ik net zo goed kunnen zeggen ‘dag juul ik ga wel alleen met Nik stik maar’

Ugh... zo boos. Zo boos.


Nik maakt die keuze... vraag haar waarom?
Nik had jullie afspraak voor vanavond ook gewoon kunnen laten staan.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:58

Dat ik niks kan met zo'n kippen water voer ding en uiteindelijk na drie kwart van het water te hebben verloren het ding niet vast had neergezet en dat werkte niet. Ik haat dat soort ingewikkelde dingen waar dan ook nog water in moet waardoor alles nat wordt. Nou heb ik alleen de rode onderbak in het kippenhok laten staan want er zat uiteindelijk niet meer genoeg water in voor de toren die ik er toch niet fatsoenlijk op kon bevestigen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:02

Anoniem schreef:
Trui schreef:
Nou het vervolg van die meid die Mn beste vriendin claimt. Ik noem mijn beste vriendin even Nik en die ander even juul.

Ik en snik zouden gaan eten, nou goed ze zei dat het met meerdere leuker was omdat je dan meer van elkaar kan proeven. Prima. Juul claimt al lange tijd Nik en is erg vervelend. Nu heeft Nik dus juul meegevraagd. Nou prima. Nu hebbe we gepland om 5 uur te eten. Zeg Juul ineens een uur later ‘Jamaar ik rij paard van 4 tot 5.’ Nou oke dan kan je dus niet mee. Nou blijft Juul volhouden dat ze mee wil dit dat. Dus ik uiteindelijk samen met Nik de knoop door gehakt en gezegd ‘we kunnen beter een andere keer gaan dat het wel voor ons allemaal uitkomt’. Nou prima. Maar nu heeft Juul dus blijkbaar met Nik aflopentespreken dat ze samen lunchen.

Zou je denken geen probleem, maar, ik heb dus dat etentje wat eigenlijk vanavond zou zijn gelaten, omdat ik Juul niet wilde buitensluiten omdat ze niet kon.
Maar nu sluit Juul mij dus wel buiten door stiekem vandaag te gaan lunchen met Nik (Het is dat nik mij daarover appte).

Geen probleem als ze gaan lunchen. Maar IK heb het etentje van vanavond gelaten omdat ik Juul niet buiten wilde sluiten. Ik heb dat dus afgeblazen en ook doorgegeven aan ouders dat het niet doorgaat etc. Ik had ook kunnen zeggen ‘dag juul ik ga wel alleen met nik’. Maar dat deed ik niet omdat ik niemand wilde buitensluiten.

Maar nu heeft Juul dus eigenlijk wel gezegd ‘dag Suus (ik) ik ga wel alleen met Nik’. Want Juul weet dat ik niet kan lunchen omdat ik bezet ben tot 16:30. Dus ik voel me nu gewoon poedersuiker dat ik wel dat etentje heb afgeblazen omdat ik jull niet buiten wilde sluiten maar ze wilt ondertussen wel een lunch plannen met Nik achter Mn rug om terwijl ze weet dat ik niet kan.

Is het nu gek dat ik me belazerd voel?

Zegt ze ‘ja we kunnen een andere keer toch ook met zn drieën gaan? En je gaat echt nog wel een keer alleen met Nik.’

Maar daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat ik Juul niet wilde buitensluiten en daarom niet ging, en dan zij vervolgens wel mij wilt buitensluiten door met Nik te gaan. Had ik net zo goed kunnen zeggen ‘dag juul ik ga wel alleen met Nik stik maar’

Ugh... zo boos. Zo boos.


Nik maakt die keuze... vraag haar waarom?
Nik had jullie afspraak voor vanavond ook gewoon kunnen laten staan.


Dat is het dus Nik zei zelf dat ze geen zin meer had om vanavond te gaan gisteravond. Dus ik dacht nou laten we het een andere keer doen als we allemaal willen/kunnen. En zij wilt Juul ook niet kwetsen, maar vind Juul vaak ook vervelend. Nik zei dus zelf ook dat ze geen zin meer had dus hebben we afgezegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:11

Fennadev schreef:
Dat ik niks kan met zo'n kippen water voer ding en uiteindelijk na drie kwart van het water te hebben verloren het ding niet vast had neergezet en dat werkte niet. Ik haat dat soort ingewikkelde dingen waar dan ook nog water in moet waardoor alles nat wordt. Nou heb ik alleen de rode onderbak in het kippenhok laten staan want er zat uiteindelijk niet meer genoeg water in voor de toren die ik er toch niet fatsoenlijk op kon bevestigen.


Zo een plastieke?

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:32

DeMolenhoek schreef:
Fennadev schreef:
Dat ik niks kan met zo'n kippen water voer ding en uiteindelijk na drie kwart van het water te hebben verloren het ding niet vast had neergezet en dat werkte niet. Ik haat dat soort ingewikkelde dingen waar dan ook nog water in moet waardoor alles nat wordt. Nou heb ik alleen de rode onderbak in het kippenhok laten staan want er zat uiteindelijk niet meer genoeg water in voor de toren die ik er toch niet fatsoenlijk op kon bevestigen.


Zo een plastieke?

Ja zo'n onding zeg maar.
Afbeelding

Dan heb je de ene kant goed zitten en zit ie helemaal scheef aan de andere kant en ondertussen houd ik hem dan per ongeluk scheef en dan loopt al het water er ook nog eens uit en dan word ik kwaad.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 14:09

_Nancy schreef:
iirrssjjee schreef:
Vandaag aan het zwembad Sportiom in 's-Hertogenbosch.... Veel en veel te druk. Geen toezichthouders op gevaarlijke plekken en ik mocht geen foto's maken terwijl ze zelf camerabeelden op allerlei tv schermen laten zien.....



Ik was daar afgelopen weekend met 2 jonge kinderen. De glijbaan met de banden is levensgevaarlijk, ze komen soms ineens met 5/6 banden tegelijk beneden en het wordt maar toegelaten. Je ziet ze bovenin gewoon allemaal klem zitten voor die glijbaan.
Kunnen best nog nare ongelukken mee gebeuren!

Ik erger me vandaag aan mijn verkoudheid en mijn stem die blijkbaar besluit er mee te kappen..


Nou he..... bewust zonder band naar beneden, en je blijft constant vast zitten en dan ga je een rondje, heb je ineens een band op je kop omdat die daar dan naar beneden komt..... Maar ook bij de hoge glijbanen..... Met zn 3en tegelijk van die snelle af.... Mn nichtje had er bijna een paar bovenop dr omdat die gasten het fatsoen niet hadden om te wachten totdat het licht groen werd..... Staat niet eens een toezichthouder bij....

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 15:57

Dat ik m'n haar al min of meer verplicht de hele week in een vlecht heb, omdat ik gek wordt van het statische gedrag van m'n haar, maar m'n hoofdhuid ondertussen helemaal klaar is met die vlecht.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:44

Ik krijg overal een schok van omdat ik zo statisch geladen ben :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:44

Ik ook sinds het zo vriest. Zo irritant,pfff

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:04

Mijn ooglid trilt continu zo, het wordt gewoon irritant :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:33

Fennadev schreef:
DeMolenhoek schreef:

Zo een plastieke?

Ja zo'n onding zeg maar.
[ Afbeelding ]

Dan heb je de ene kant goed zitten en zit ie helemaal scheef aan de andere kant en ondertussen houd ik hem dan per ongeluk scheef en dan loopt al het water er ook nog eens uit en dan word ik kwaad.

Wat bij mij altijd hielp is om de toren neer te zetten zodat je die iig niet scheef kan houden. Daarna gewoon op de tast de rode schijf er op draaien. Duurde even voordat ik er handig in was maar daarna lukte prima en zat ‘ie er binnen 2 sec op gedraaid. Je kunt ook zien of alle witte schuifjes in de rode zijn geschoven, als dat niet zo is dan heeft het niet veel zin om ‘m op te tillen want dan mietert al het water er weer uit. Ik heb helaas ervaring :').

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:39

Ik heb ook zo 1 en doe het inderdaad zoals bovenstaand :j

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:27

Haha ja dat statistische herken ik. Ik werk met touchscreens en zelfs die knetteren als ik ze aanraak :') bloed irritant. Geef ook regelmatig klanten schokken :o

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:51

Dat het zo'n poedersuiker emotionele tijd is en dit weer het nog eens dubbel zo erg maakt. Ik wil zomer

Marcella

Berichten: 36729
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:20

Dat de muurverf op een stukje muur niet helemaal lekker gepakt heeft en de verf nu op is.

Herfstdraad
Berichten: 173
Geregistreerd: 03-11-16
Woonplaats: Ergens in het koude noorden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:31

Dat ze flikken maastricht hebben verklooid...

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:51

Dat ik momenteel in de fase zit waarin ik het contact met mijn ex heel erg mis ;(
Het voelde zo goed de afgelopen tijd. Gewoon rustig alles weer op een rijtje aan het zetten, en nu voelt alles zo afstandelijk ;( Ik weet gewoon even niet wat ik ermee moet -O-

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:27

Dat de huid op mn handen scheurt door deze kou.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:32

Aan de Dacia reclame waar je blijkbaar jezelf moet vernederen om in een ketchup pak ghost duster moet roepen.
Hekel aan domme reclames

lotteenjoy
Berichten: 343
Geregistreerd: 15-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:32

Dat ik weer een leuk idee heb voor een verhaal ( wattpad) wat niet gelezen zal wordend dus ik me weer een kneus voel en niet verder durf

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:34

Ook aan m'n statische haar :') Ik heb al superpluizig haar en nu het vriest is het helemaal erg. Vlecht het dus ook maar elke keer in.
Van de week op werk ging ik halverwege de dag naar de wc en toen ik in de spiegel keek hoopte ik heel hard dat m'n haar nog niet de hele dag zo wild zat, maar had er een hard hoofd in. Verklaard wel de grappig kijkende klanten B-)